przem8 779 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Nie masz błędu od przeładowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk88 1 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Miałem błędy od przeładowanie ale wszystko było skasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 To przyjrzyj się wężykom od n75 i możesz zrobić loga turbo z odpiętym n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 20 minut temu, elektryk88 napisał: Cześć, możecie rzucić okiem na moje logi?http://vaglogi.pl/log-115_118_2qX8xy.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_9RKpiOP.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_Ha4J3Sk.html Masz problem z doładowaniem, turbina seryjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk88 1 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Turbina nie jest seryjna a k03 rs2 gdyż przygotowuje się do zwiększenia mocy i po trochu wymieniam sobie osprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 W takim przypadku to raczej pozostaje ogarnięcie turbiny w ecu przez tunera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_Rz 0 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 22.12.2018 o 14:06, Łukasz13 napisał: Na 98 nie powinno być cofek na serii, możliwe że silnik nie jest już w najlepszym stanie, zmierz kompresje , turbo ok. Wracam. Na pomiar kompresji jestem umówiony na najbliższy czwartek. Do tej pory zrobiłem jeszcze kilka razy logi i widząc cofanie zapłonu głównie na 4 cylindrze, przełożyłem cewkę z 3 na 4. Różnicy nie było. W kolejnym kroku przełożyłem wtrysk z 3 na 4. Podobnie, różnicy nie było. Mając czas, zrobiłem jeszcze raz logi. Cofanie było już na wszystkich (Pb 95). log 1 - 003 020 log 2 - 003 020 Z ciekawości zrobiłem logi na biegu jałowym. 003 020 093 Kilka razy wcisnąłem pedał gazu. Co o tym myślicie? Co do dźwięku silnika, delikatny klekot się pojawił. Nie wiem czy to popychacz, napinacz paska czy łańcucha. Ciśnienie oleju: jałowe ok 1,5 bara, 3 tyś ~ 4; 4,5 bara (silnik ciepły). Kompresja: Kolejne pomiary wykonam samemu, razem z próbą olejową. Edytowane 11 Lutego 2019 przez piotrek_Rz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się