Yugi800 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Witam mam problem z moją A4 ... Oznaczenie motororowni Aeb. Objawia się to szarpaniem od 2tys obrotów... Przy gazie w podłogę wyrzuca z fotela. Wymienione rzeczy to n75 nówka cewki nówki świece nówki przepustnica wyczyszczona i adaptowana były błędy na vagu od niej wcześniej przy przyspieszaniu auto dostawało tzw.kangura posiada instalację LPG szarpie zarówno na LPG i benzynie tak samo. Dziś wyciągnąłem bova był zamontowany... Wgl nie trzymał ciśnienia jutro zamawiam Ori DV od TT czy idę w dobrym kierunku z diagnozą ? Testu dolotu nie przeprowadzilem ze względu na uszkodzony Bov .. proszę o jakieś porady.. bo ręce już opadają Audi po wirusie na niecałe 180km Edytowane 12 Listopada 2018 przez Yugi800
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Logi dynamiczne to raz. Przed programem było wszystko ok?
Yugi800 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 Kupiłem samochód już po programie i borykam się z problemem od samego kupna lecz wcześniej dwa razy szarpnął i leciał jak wściekły a teraz szarpie cały czas od 2k obrotów.
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Logi dynamiczne 002+007, 003+025, 002+013 . Prócz tego to co możesz sprawdzić to ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Ciekawe też czy ten program jest zrobiony profesjonalnie. Załóż ori dv i postaraj się o tą diagnostykę.
Yugi800 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 Pompa paliwa nowa zapomniałem dodać bo stara padla.. objaw na LPG i benzynie program robiony przez firmę VTG posiadam wykres. Dostęp do vcdsa posiadam. Logi dynamiczne ciężko będzie zrobić raz ze względu na to szarpanie dwa pierwszy raz będę logował
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) A jakiej firmy ta pompa, VDO czy jakiś badziew? Jak odepniesz przepływkę to coś lepiej? Generalnie aeb jest trudniejsze w diagnostyce z uwagi na starszy sterownik. To co prócz logów możesz sprawdzić to szczelność dolotu, świece, ciśnienie paliwa, przejrzeć odmę i zmierzyć doładowanie ale to też musisz się podpiąć manometrem lub odczytać w programie od lpg. Edytowane 12 Listopada 2018 przez przem8
Yugi800 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Pompa paliwa firmy Magneti Marelli. Z odpietą przeplywka nie sprawdzałem zmieniłem poprostu z działającego samochodu (kupiłem używkę) a moduł na filtrze ? Od cewek może być tak że przy bucie go przylewa ? Manometr ogarnę i się wepne, szczelność postaram się sprawdzić jutro po montażu nowej DV Edytowane 12 Listopada 2018 przez Yugi800
Yugi800 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Dv zmieniona brak poprawy.. Logi zrobione choć nie zbyt profesjonalnie brak możliwości wciśnięcia gazu w opór przez to szarpanie... 002+007 http://vaglogger.apphb.com/log/5beafcc79f90a8006849e6c5 003+025 http://vaglogger.apphb.com/log/5beafca79f90a8006849e6c4 002+013 http://vaglogger.apphb.com/log/5beafd069f90a8006849e6c6 Proszę o pomoc i analizę Edytowane 13 Listopada 2018 przez Yugi800
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Jakaś masakra się tam dzieje. Przepływ szaleje tylko ciekawe czy to skutek, czy przyczyna. Z tego ciężko coś wywnioskować. Próbowałeś odpiąć przepływomierz? Na postoju jak przegazujesz to też takie cyrki się dzieją?
Yugi800 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Na postoju czyli logi statyczne zrobić ? jakich kanałów ? Ogólnie na postoju falowania obrotów brak chodzi wzorowo .. Wyskoczyły 2 błędy jeden 16519 P0135-35-00- od sondy a drugi 00561 14-00. Czego się łapać ? Z odpięta przepływką nie próbowałem. Na gazie szarpanie bardziej, żeby nie było takie ,,ostre'' stopniowo naciskam na gaz. Edytowane 13 Listopada 2018 przez Yugi800
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Log statyczny możesz zrobić 2+7 około minuty na jałowych, tylko skasuj błędy. Chodziło mi o to czy jak przegazujesz na postoju to też się dławi albo nie chce się wkręcać na obroty? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561 Trop wskazywałby na przepływkę, ciśnienie paliwa. Możliwe też, że sterownik silnika lub gazu miesza. Znajomy miał podobny problem i okazało się, że przez uszkodzony sterownik lpg lały wtryski benzynowe mimo pracy na gazie. Palił w ciul paliwa, kopcił, szarpał i nie miał mocy. Możesz wyciągnąć listwę paliwową i sprawdzić czy wtryskiwacze rozpylają jak trzeba. Zawsze jedną rzecz wyeliminujesz. Edytowane 13 Listopada 2018 przez przem8
Yugi800 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 Błedy skasowane błąd sondy można skasować jak silnik jest zimny. Wzorowo się wkręca nic nie dusi ani przerywa.. Log pozwoliłem sobie na nim dodać gazu . https://log.malonetuning.com/chart/242212#H8KLCADClwjDq1sCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWZC9TelFnw6gCw5pIGsKHw5vDk29VGMK7PMOnw6PCjxHDrsK6TlLCmcKKw6nCvjXDgCFhPxc1ecOzdyIUwq5sw5kZLsKpTzYnVzooH8OSwovCq8OJw7NMwq%2FDnwUmw6XDoWfDksOYw78gDhhww4RbQggnw6fDncK1bcKLeMOXMMKmw7QBXcK5woRbwpUAAAA%3D
Yugi800 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 U mnie spalanie gazu to 11l/100km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się