Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bfb mody na 500km


Makaronek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuje porad a mianowicie chce zrobić takiego potworka  żeby około 500hp wypluł, proszę powiedzcie, na jakie części zmienić i jak się za to zabrać. Prozę nie mówicie że muszę zmienić wtryski czy turbo bo to to wiem chodzi tylko o to że nie wiem na co itd, liczę na waszą pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale raczej sam tego nie będziesz składał?! bo czytając pytanie to chyba wielkiej wiedzy o podnoszeniu mocy to nie masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich mocach to pasowałoby samemu większość w aucie ogarniać. Bo jeżdżąc do kogoś z każdą pierdołą możesz koszty x2 pomnożyć.

Tu masz np temat na fajne 500+

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zadajesz takie pytanie to nie zabieraj się za to chłopaku. Plus bądź świadom ze to koszt 30+, no ale pewnie sam wiesz najlepiej jak chcesz wydawać swoje ( lub nie ) pieniądze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chłopak zadał pytanie jakie zadał. Na pewno nie jest mechanikiem skoro takowe padło. 

ktoś tam wyżej napisał koszt 30k …. nie wiem czy ktoś wie ale koszt w pewnym pułapie każdego konia mechanicznego jest liczony w sumie czterocyfrowej ;) i to jest fakt który zawsze się potwierdza oddając auto do tunera. 

Słuchaj skoro wiesz że wtryski i turbo musisz wymienić to na pewno jesteś świadomy tego że seryjny motor nie zniesie tych dwóch nowych gadżetów. 

/temat prosty wyjmujesz motor rozbierasz kujesz po drodze poprawiasz kilka diwajsów związanych z górą jak to w TFSI. od razu proponuje podłubać górę bo przy big turbo i mocach 500+ musisz mieć dobrą górę bo z dołu i tak nie pojedziesz. Do tego nowe sprzęgło cały nowy wydech dolot chłodnica oleju. itp. pompy paliwa potem strojenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam to robisz ? Zostaw tą kwestię tunerowi. Po co będziesz sobie głowę zawracał częściami. Tuner kupi co potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz robić moc jedynie na sugestiach znalezionych tutaj, a nie masz bladego pojęcia co jak z czym się je i skąd to brać, to jestem przekonany ze zrobisz to źle, zajmie ci to masę miesięcy i wydasz kasę za która miałbyś S, i co całkiem świeża ( liczę tez rzeczy popsute przez zły montaż, kupowane ponownie..) a przy której za kilka tysięcy zbliżasz się do 500...

Pomysl fajny i doceniany tutaj, ale jesteś skazany na oddanie auta i kluczyków komuś kto się tym zajmuje zawodowo, jak napisał @DarekS4 nie zajmuj się szukaniem części bo to tuner decyduje co kupić jak to złożyć i jak zestroić, nie ty ( w twoim przypadku ). 

Ja trochę ogarniam, zrobienie 340 koni zajęło mi pół roku, ile nerwów przy tym, szukania, załatwiania, wysyłania, odbierania, kupowania.. następne auto wstawiam do Mirasa, Froga albo innego speca który zrobi wszystko w 2 tyg i nawet ręki nie ubrudzę, pomijając rozlana kawę u niego na kanapie podczas oczekiwania na odbiór samochodu.. a koszt ? Wyjdzie ten sam, uwierz mi. Miałem oddać na stage 3 do Grześka z Jasła, zrobiłem sam, zaoszczędziłem może 2 klocki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt w 1.8t na moce 500+ to jednak obstawiam, że nie będzie 30k, a bliżej 100k. Ciekawe czy autor ma tego świadomość?

Sama obróbka motoru - odprężenie, stroker, zakucie dołu, ostre wałki rozrządu, obróbka zaworów, panewki itp itd spokojnie osiągnie 20k albo i więcej. Wystarczy przejrzeć projekty Geremiego. A gdzie reszta? Big turbo, customowy dolot, przewody wodne i olejowe, dp, wydech, wtryski pewnie 850cc lub od razu 1000cc, pompa paliwa, maf, customowe sprzęgło, skrzynia, big brake żeby to jakoś hamowało, zawias i tak można wymieniać bez końca.

Plus do tego robocizna bo nikt za darmo nie zrobi.

A spool i tak będzie przy jakiś 4,5k. Ja na takie moce wolałbym swapa na 2.7 bit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a powiedzcie mi czy np turbina od 2.0 tfsi z kolektorem podejdzie do mojego bfb  czy trzeba robić jakieś adaptery 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz założyć adapter, a do tego dorobić customowe przewody wodne i olejowe. Ale na takiej k04 z s3 8p nawet do 400 km będzie daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serii tfsi z b7 masz 270 km max, na S3 360, na hybrydzie K04 zrobisz 420 koni. Ale turbo to dopiero początek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może niech autor napisze najpierw ile ma/może przeznaczyć kasy na mody? Czy jest to 20k? Czy 30k? Czy np 70k?

To wtedy coś można wstępnie dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bartez90 dobrze ci podpowiada, zrobienie mocy to jedno a drugie to jeszcze trzeba to utrzymać w ryzach i mieć czym hamować (nie daj boże awaryjne hamowanie z 200+km/h), poza tym z ta kwotą którą masz na mody to nie wiele powalczysz, a śmiem twierdzić że nawet nie zbliżysz się do 400hp przy tej kwocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...