Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujace obrory 1.8T Bex


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

B6 1.8T Bex. 
Wyrzucilo check 
Na zimnym silniku ok obroty w normie gdy łapie temperaturę zaczynają wzrastać do około 1000-1100 niekiedy nawet do 2 tys obr. Po czym opadają do normy i za chwilę znów wzrastają.  
Na komputerze pokazało błąd zaworu odpowietrzajacego skrzynię korbowa.   Wymieniłem go na ori bo tak zalecali lecz nadal problem tkwi....   
Po za tymi falujacymi obrotami wszystko ok moc w normie itp.

Opublikowano

Wymieniłeś jednokierunkowy w trójniku czy tego "grzybka"? Może jest gdzieś jakaś nieszczelność w układzie odmy? Podaj kod tego błędu.

Opublikowano (edytowane)

Tego grzybka. Kodu błędu nie posiadam niestety na ten moment. 

Za drugim razem po podpieciu kompa wyrzucilo błąd pierwszej sondy 

Cyt: zbyt ubog. Mieszanka. 

Hm też to może mieć jakiś wpływ? Jutro wstawiam ja do znajomego który dysponuję bardziej konkretnym sprzętem diagnostycznym i będzie walczył 

A i jeszcze jedna rzecz która mnie zdziwiła gdy wymienialem tego grzybka w przewodzie ktory w niego wchodzi był dziwny osad ciężko stwierdzić co to było tak jakby dziwna maź w kolorze rdzy.. Inaczej tego opisać nie potrafię.  

Pozdrawiam 

Edytowane przez mks_socho
Opublikowano

Typowe, taka maź się robi jak zaczynają się chłodne dni i pokonujesz krótkie odcinki. Jak się nazbiera dużo tego gówna to zimą potrafi zamarznąć. Warto przeczyścić cały układ odmy, bo pewnie nikt tego wcześniej nie zrobił. Zajrzyj do tego zaworka jednokierunkowego, bo ten grzybek rzadko się psuje.

Prócz tego zrób log statyczny 2+33 i dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118 to będzie wiadomo czy coś z sondą, przepływką itp.

Lpg jest?

Opublikowano

Ok dzięki kolego jutro przekażę info mechanikowi. 

Nie czyścioch 

Opublikowano

Teoretycznie jak odkręcisz korek oleju podczas pracy silnika i delikatnie podskakuje to odma jest drożna. Jak zasysa to wina tego zaworka co wspominałem, potrafią szaleć obroty i jeszcze inne cuda się dziać. Niech zdejmie kilka węży w układzie odmy i jak jest w miarę czysto to wystarczy jak co jakiś czas przegonisz auto w dłuższej trasie.

Opublikowano

Ok serdeczne dzięki 

Opublikowano

Miałem identycznie i winny był zaworek odpowietrzania, ten w trójniku. Wstyd było na światłach stać. Falowało jak u ciebie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...