mks_socho Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 B6 1.8T Bex. Wyrzucilo check Na zimnym silniku ok obroty w normie gdy łapie temperaturę zaczynają wzrastać do około 1000-1100 niekiedy nawet do 2 tys obr. Po czym opadają do normy i za chwilę znów wzrastają. Na komputerze pokazało błąd zaworu odpowietrzajacego skrzynię korbowa. Wymieniłem go na ori bo tak zalecali lecz nadal problem tkwi.... Po za tymi falujacymi obrotami wszystko ok moc w normie itp.
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Wymieniłeś jednokierunkowy w trójniku czy tego "grzybka"? Może jest gdzieś jakaś nieszczelność w układzie odmy? Podaj kod tego błędu.
mks_socho Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Tego grzybka. Kodu błędu nie posiadam niestety na ten moment. Za drugim razem po podpieciu kompa wyrzucilo błąd pierwszej sondy Cyt: zbyt ubog. Mieszanka. Hm też to może mieć jakiś wpływ? Jutro wstawiam ja do znajomego który dysponuję bardziej konkretnym sprzętem diagnostycznym i będzie walczył A i jeszcze jedna rzecz która mnie zdziwiła gdy wymienialem tego grzybka w przewodzie ktory w niego wchodzi był dziwny osad ciężko stwierdzić co to było tak jakby dziwna maź w kolorze rdzy.. Inaczej tego opisać nie potrafię. Pozdrawiam Edytowane 18 Listopada 2018 przez mks_socho
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Typowe, taka maź się robi jak zaczynają się chłodne dni i pokonujesz krótkie odcinki. Jak się nazbiera dużo tego gówna to zimą potrafi zamarznąć. Warto przeczyścić cały układ odmy, bo pewnie nikt tego wcześniej nie zrobił. Zajrzyj do tego zaworka jednokierunkowego, bo ten grzybek rzadko się psuje. Prócz tego zrób log statyczny 2+33 i dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118 to będzie wiadomo czy coś z sondą, przepływką itp. Lpg jest?
mks_socho Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 Ok dzięki kolego jutro przekażę info mechanikowi. Nie czyścioch
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Teoretycznie jak odkręcisz korek oleju podczas pracy silnika i delikatnie podskakuje to odma jest drożna. Jak zasysa to wina tego zaworka co wspominałem, potrafią szaleć obroty i jeszcze inne cuda się dziać. Niech zdejmie kilka węży w układzie odmy i jak jest w miarę czysto to wystarczy jak co jakiś czas przegonisz auto w dłuższej trasie.
grubcio1980 Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Miałem identycznie i winny był zaworek odpowietrzania, ten w trójniku. Wstyd było na światłach stać. Falowało jak u ciebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się