Qweer Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Mam problem ze skrzynią już od jakiegoś czasu wiosną wymieniłem olej ale nic nie pomogło problem polega na tym że biegi zaczęły ciężej wchodzić szczególnie dwójka która żeby wbić trzeba użyć siły i potrafi coś zaharczec jakby się wsadzało bieg na siłę. Na to wszystko ogromne znaczenie ma temperatura czym zimniej tym objawy się nasilają jak są upały problem praktycznie znika tak samo jak silnik się nagrzeje jest lepiej. Co to możemy być?
MemberA4 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Dużo zależy jaki wlałeś olej bo nie każdy ma odpowiednią lepkość kinetyczną w niższych temperaturach. Może też być problem z mechanizmem zmiany biegów w skrzyni który się poprostu wyrabia i robią się luzy które z gęstszym olejem powodują te problemy.
Qweer Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 9 godzin temu, MemberA4 napisał: Dużo zależy jaki wlałeś olej bo nie każdy ma odpowiednią lepkość kinetyczną w niższych temperaturach. Może też być problem z mechanizmem zmiany biegów w skrzyni który się poprostu wyrabia i robią się luzy które z gęstszym olejem powodują te problemy. Czyli tak czy siak trzeba zdejmować skrzynie
MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 najpierw dowiedz się jaki masz w skrzyni olej, mozesz tutaj napisać jaki to olej to ktos sprawdzi czy jest odpowiedni, jeśli nie będzie odpowiedni to go zlej i zalej olej zalecany do twojej skrzyni Tutaj masz temat z doborem oleju Ja np mam inny olej niż podane w temacie o wiele tańszy i nie mam problemów nawet przy większych mrozach bo wiem że ma odpowiednią lepkość kinetyczna oraz spełnia normę VW 501.50 tak więc najpierw sprawdz to bo może wydasz ok 70zł za olej a nie będziesz od razu zrzucać skrzynię
Qweer Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Nie pamiętam nazwy ale specyfikację takie same jak orginalny. Jeszcze przypomniałem sobie że jak dodam delikatnie gazu tak do max 1200 to trzęsie samochodem. Są jakieś sposoby na sprawdzenie sprzęgła oprócz dodanie gazu na maksa przy niskich obrotach i czy dwumas da się wgl samemu jakoś sprawdzić? Gdyby to był docisk sprzęgła czy coś to byłoby podobnie na każdym biegu co nie? Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Qweer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się