Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwszy Stage


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Szykuję się do pierwszego chiptuningu swojego AVJ . Moje pytanie brzmi czy do pierwszego Stage'a trzeba wymieniać jakieś części? Jeżeli nie to do jakiego poziomu mogę chipować bez wymiany np sprzęgła, wtrysków itp? :) Będę wdzięczny za odpowiedzi

Opublikowano

Stage 1 to strojenie bez wymiany jakichkolwiek części 

Opublikowano

Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu

Opublikowano
54 minuty temu, orionek65 napisał:

Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu

A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)? 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, essu335 napisał:

A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)? 

Większe wtryski, intercooler, turbo i znowu strojenie. Pytanie ile chcesz osiągnąć, bo może lepiej poczekać i odłożyć trochę kasy (jeśli trzeba oczywiście), wymienić kilka rzeczy i wystroić raz, a porządnie.

Najpierw ogarnij logi dynamiczne to będzie widać czy w ogóle jest co stroić ?

Poza tym jest cały temat o etapach podnoszenia mocy.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Póki co chce zrobić pierwszy stage bo przesiadłem się z b5 1.6 na b6 1.8t 150km . Jeździłem wersją 163km i czuć różnicę :) dlatego póki co małe strojenie , a mocniejsze podnoszenie mocy gdzieś za rok . Powoli będę kupował części :)

Opublikowano

najpierw logi dynamiczne zrob:)

Opublikowano
22 godziny temu, WYSKUN napisał:

najpierw logi dynamiczne zrob:)

Jeżeli włożę teraz wtryski od bexa to coś to da? 

Opublikowano (edytowane)

A co ma to dac bez nowego programu?

Niczego nie da. Poza tym wtryski najlepiej u tunera wlozyc, tak zeby od razu skalibrowac i zrobic chipa.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano

Kolo 190 km i 280nm zrobisz samym programem 

Opublikowano

Nie chce zakładać nowego tematu jaki wybrać termostat , tak aby już był na kilka lat i dawał radę po podkręceniu :)

Opublikowano (edytowane)

Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb 

Edytowane przez Tomek
Opublikowano
W dniu 30.11.2018 o 19:55, Tomek napisał:

Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb 

Trochę kucy bys miał więcej na k03s. Zmianę tez odczujesz w górnych partiach obrotów moment max przesunie się wyżej. Wrzuć logi jak możesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...