essu335 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Siemanko. Szykuję się do pierwszego chiptuningu swojego AVJ . Moje pytanie brzmi czy do pierwszego Stage'a trzeba wymieniać jakieś części? Jeżeli nie to do jakiego poziomu mogę chipować bez wymiany np sprzęgła, wtrysków itp? Będę wdzięczny za odpowiedzi
HOLMATRO Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Stage 1 to strojenie bez wymiany jakichkolwiek części
orionek65 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu
essu335 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 54 minuty temu, orionek65 napisał: Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)?
przem8 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) 9 minut temu, essu335 napisał: A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)? Większe wtryski, intercooler, turbo i znowu strojenie. Pytanie ile chcesz osiągnąć, bo może lepiej poczekać i odłożyć trochę kasy (jeśli trzeba oczywiście), wymienić kilka rzeczy i wystroić raz, a porządnie. Najpierw ogarnij logi dynamiczne to będzie widać czy w ogóle jest co stroić ? Poza tym jest cały temat o etapach podnoszenia mocy. Edytowane 28 Listopada 2018 przez przem8
essu335 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 Póki co chce zrobić pierwszy stage bo przesiadłem się z b5 1.6 na b6 1.8t 150km . Jeździłem wersją 163km i czuć różnicę dlatego póki co małe strojenie , a mocniejsze podnoszenie mocy gdzieś za rok . Powoli będę kupował części
essu335 Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Opublikowano 29 Listopada 2018 22 godziny temu, WYSKUN napisał: najpierw logi dynamiczne zrob:) Jeżeli włożę teraz wtryski od bexa to coś to da?
bartez90 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) A co ma to dac bez nowego programu? Niczego nie da. Poza tym wtryski najlepiej u tunera wlozyc, tak zeby od razu skalibrowac i zrobic chipa. Edytowane 29 Listopada 2018 przez bartez90
tokarz144 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Kolo 190 km i 280nm zrobisz samym programem
essu335 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 Nie chce zakładać nowego tematu jaki wybrać termostat , tak aby już był na kilka lat i dawał radę po podkręceniu
Tomek Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb Edytowane 30 Listopada 2018 przez Tomek
Tunio Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 W dniu 30.11.2018 o 19:55, Tomek napisał: Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb Trochę kucy bys miał więcej na k03s. Zmianę tez odczujesz w górnych partiach obrotów moment max przesunie się wyżej. Wrzuć logi jak możesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się