Jump to content
IGNORED

Pierwszy Stage


essu335

Recommended Posts

Siemanko. Szykuję się do pierwszego chiptuningu swojego AVJ . Moje pytanie brzmi czy do pierwszego Stage'a trzeba wymieniać jakieś części? Jeżeli nie to do jakiego poziomu mogę chipować bez wymiany np sprzęgła, wtrysków itp? :) Będę wdzięczny za odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

Stage 1 to strojenie bez wymiany jakichkolwiek części 

Link to comment
Share on other sites

Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu

Link to comment
Share on other sites

54 minuty temu, orionek65 napisał:

Bezpiecznie do 180-190km i 270-290nm więcej samym programem nie ma sensu

A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)? 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, essu335 napisał:

A później czym się chipuje? Bo ja w tym temacie to zielony jestem ( częściami)? 

Większe wtryski, intercooler, turbo i znowu strojenie. Pytanie ile chcesz osiągnąć, bo może lepiej poczekać i odłożyć trochę kasy (jeśli trzeba oczywiście), wymienić kilka rzeczy i wystroić raz, a porządnie.

Najpierw ogarnij logi dynamiczne to będzie widać czy w ogóle jest co stroić ?

Poza tym jest cały temat o etapach podnoszenia mocy.

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

Póki co chce zrobić pierwszy stage bo przesiadłem się z b5 1.6 na b6 1.8t 150km . Jeździłem wersją 163km i czuć różnicę :) dlatego póki co małe strojenie , a mocniejsze podnoszenie mocy gdzieś za rok . Powoli będę kupował części :)

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, WYSKUN napisał:

najpierw logi dynamiczne zrob:)

Jeżeli włożę teraz wtryski od bexa to coś to da? 

Link to comment
Share on other sites

A co ma to dac bez nowego programu?

Niczego nie da. Poza tym wtryski najlepiej u tunera wlozyc, tak zeby od razu skalibrowac i zrobic chipa.

Edited by bartez90
Link to comment
Share on other sites

Nie chce zakładać nowego tematu jaki wybrać termostat , tak aby już był na kilka lat i dawał radę po podkręceniu :)

Link to comment
Share on other sites

Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb 

Edited by Tomek
Link to comment
Share on other sites

W dniu 30.11.2018 o 19:55, Tomek napisał:

Mi wyszło 200 km i 300nm, a mam wtrysku z bexa, dp, tipa, fmica, teraz wymieniłem turbo z bexa i zastanawiam się czy warto robić korektę. Tylko że mam Bfb 

Trochę kucy bys miał więcej na k03s. Zmianę tez odczujesz w górnych partiach obrotów moment max przesunie się wyżej. Wrzuć logi jak możesz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...