Ziółek23 0 Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Czesc. W moim 1.8 t AMB problem jest taki że trzesie budą. Wymienilem wszystko,cewki , świece, poduszki itp itd. Została odma. Widzę ze jest poklejona. Kupilem zestaw i jest problem bo jest inny. To że schematu kupiłem. A mam takie gówno. Gdzie kuoic? Jak przerobić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziółek23 0 Posted December 4, 2018 Author Share Posted December 4, 2018 Nikt nie ma pojęcia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 W amb odma trochę się różni. Zapewne musisz uderzyć do ASO albo na jakiś portalach poszukać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k830713 1 Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Nie wiem czy lepiej zostać przy wersji AMB, czy lepiej przejść na wersję europejską. AMB ma dodatkowy bajpas, wiec w razie zatkania odmy olej idzie do kolektora, i nie wysadza uszczelek, tak mi się wydaje. Najgorzej, że zaworków 6A i 25 trudno dostać w oryginale. Kolanko 2 (można brać zamiennik, resztę lepiej oryginały) jest raczej zawsze połamane, oring też lepiej wymienić, chociaż stary nie wyglądał źle, dodatkowo separator oleju i zaworki można wymienić, resztę da się wyczyścić. Ogólnie robota na pierwszy raz nie jest taka łatwa, ale drugi raz już pewnie każdy zrobi bez problemu. Najważniejsze to trzeba zdemontować przepustnicę, wspornik i plastikowy bagnet olejowy (tutaj można kupić drugi, bo może się złamać). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now