Piotrek1.8T 0 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Witam grupowiczów . Jestem tutaj nowy i borykam się od niedawna z Moją Audi . Co jakiś czas muszę dolewać do silnika oleju gdyż pali się kontrolka i na bagnecie też widzę ubytki oleju . Z rury dym jak na załączonym filmiku . Dodam że silnik chodzi równo, nie przerywa, nie faluje nic oprocz niepokojącego dymu i ubytkach oleju . Auto nie modyfikowane oprócz DP za katalizator . Ktoś może miał tak i pomoże?. Czeka mnie za 2-3 tyg podróż do Polski około 1300 km i mam obawy trochę. Co robić albo co sprawdzić na początek? Czekam na odp i pozdrawiam. 20181206_151356.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Zacznij od turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Jak dokladnie sprawdzic moge turbo ? Bo technicznie nie widze zmian a wizualnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Odkręć DP i zajrzyj w stronę gorącą turbo czy niema śladów oleju,po mojemu czeka Cię regeneracja turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Też bym turbo obstawiał, wirnik nie ma luzu wzdłużnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Myślicie że to może być wina turbo ? . Tak jak mówię.. silnik chodzi równo i nic się nie dzieje. Musiał bym wjechać na kanał i sprawdzić wycieki i to turbo .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson_k 0 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Miałem podobny problem. Winne było turbo, tak jak wyżej kolega napisał - spory luz wzdłużny i spore ilości oleju w intercoolerze. Po wymianie turbiny zrobiłem 2tys. km i na razie ubytków oleju brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Turbo i to pewnie problem się zaczął po zmianie na dp. Idzie olej na stronę gorąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1.8T 0 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Bede mial możliwość to sprawdze to turbo najpierw . Odkręcić DP i sprawdzić czy z drugiej strony sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 zdejmij rurę od intercoolera i zobacz czy wirnik ma luzy wzdłużne, zobacz tez czy olej jest w icku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się