Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0tdi ASB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zastanawiam się czy jest sens robić +-350ps z 3.0tdi ASB.. z tego co się orientowałem to dość nie opłacalne i lepiej swapowac na młodsza jednostkę.. 

Ktoś może posiada więcej niż 300ps z tego silnika ? Da radę ? 

Opublikowano

Ja miałem 306ps/622nm. W aucie był wrzucony wydech przelotowy (DP, DPF off, EGR off, końcówki SuperSprint), FMIC + program R-Performance od Rogala. Żeby wyciągnąć więcej potrzeba hybrydy. Czy da radę? Da. Perun Turbo ma gotowe hybrydy KKK - bo takie turbo siedzi w ASB w A4. Potencjał ~340ps. Na więcej i tak nie pozwolą wtryski. Ceny zależą od tego na jakich podzespołach i gdzie chcesz wszystko robić. Wydech nie mam pojęcia ile może kosztować - strzelam w okolice 3-4k pln, FMIC - Wagner pewnie z 4k, Turbo około 1,5-2k pln, do tego robocizna i strojenie. Pytanie w jakim stanie masz wtryski. Pozdrówki.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, pksmlody napisał:

Ja miałem 306ps/622nm. W aucie był wrzucony wydech przelotowy (DP, DPF off, EGR off, końcówki SuperSprint), FMIC + program R-Performance od Rogala. Żeby wyciągnąć więcej potrzeba hybrydy. Czy da radę? Da. Perun Turbo ma gotowe hybrydy KKK - bo takie turbo siedzi w ASB w A4. Potencjał ~340ps. Na więcej i tak nie pozwolą wtryski. Ceny zależą od tego na jakich podzespołach i gdzie chcesz wszystko robić. Wydech nie mam pojęcia ile może kosztować - strzelam w okolice 3-4k pln, FMIC - Wagner pewnie z 4k, Turbo około 1,5-2k pln, do tego robocizna i strojenie. Pytanie w jakim stanie masz wtryski. Pozdrówki.

 

a świstak siedzi za sreberka...  przebicie 300 koni tylko z FMIC to super zdrowy motor albo czary hamowni, no ale "R" zawsze ma super zdrowe serie.  Przeszczep wtrysków to nie problem sam miałem z B8. 

7 godzin temu, Cysiuu napisał:

Ktoś może posiada więcej niż 300ps z tego silnika ? Da radę ? 

Hybryda z KKK o której mówi przedmówca pozwoli na dobicie do okolic 300 koni (340ps wyssane z palca), rozprężenie wydechu nawet na seryjnym rozmiarze + FMIC 550x230x65 i masz jakieś 320+, czasy w okolicach ~5.5 sek.  Wyżej zaczną się schody ze sprzęgłem, a całość i tak jest uzależniona od stanu silnika, zwłaszcza układu paliwowego.

Zacznij od hybrydy, największy przeskok i najlepsza poprawa zwłaszcza w górnej partii obrotów (kolosalna różnica). Potem będziesz to robił w każdym aucie...

Żaden silnik na serii nie wyciągnie 300ps (choć na forum takich wiele było, z naciskiem na było), nigdy nie widziałem kozaka z realnymi 340-350 ale widziałem 320, które jeździły bardzo ładnie.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Cooler mozna dać dużo tańszy niż Wagnera za 3000zł a działać będzie tak samo dobrze jeśli nie lepiej Cooler wraz z orurowaniem trzeba liczyc 700-1000 zl i koszt hybrydy tak jak pisał kolega wyżej

Opublikowano (edytowane)

raczej 1500 jeśli robimy wszystko na alu, sugeruje wspawać IC w belkę a nie odstawiać chałturę w postaci jej wycinania.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

To widzę że jednak nie są aż tak duże koszta, żeby przekroczyć 300+ jak to się dowiadywałem na FB na pewnej grupie gdzie mają 3.0tdi.  + soft i niby po 300ps.. że do większej mocy potrzebny worek pieniędzy.. wstępnie zrobiłem sama mapę, i wyszło 260/545. EGR wyłączony + wywalone klapy.. wydech seria . A poniżej wykres na podstawie logów . 

received_310342869688437.jpeg

Opublikowano
11 godzin temu, Cysiuu napisał:

FB na pewnej grupie gdzie mają 3.0tdi.  + soft i niby po 300ps..

a świstak siedzi za sreberka... chyba Ci się generacja silnika pomyliła

11 godzin temu, Cysiuu napisał:

wstępnie zrobiłem sama mapę, i wyszło 260/545. EGR wyłączony + wywalone klapy.. wydech seria . A poniżej wykres na podstawie logów . 

w dieslu nie zrobisz kresek z loga ?

Opublikowano

Twierdzisz że, niby nie zrobisz w dieslu kresek z logów, a u mnie jakoś zrobił :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...