Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik różnicy ciśnień DPF (G450) - podłączenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zastanowiło mnie podłączenie czujnika. U mnie ta rurka po prawej kończy się niczym po ok 10cm. Tak ma być? 

IMG_20181208_125840.jpg

Opublikowano

Tak ma byc ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) :)

Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem)
5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation
5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold

Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ?

Beznazwy-1.jpg

Edytowane przez LoboV
Opublikowano
W dniu 9.12.2018 o 12:38, LoboV napisał:

Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) :)

Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem)
5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation
5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold

Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ?

Beznazwy-1.jpg

Zrób wypalanie metodą stacjonarną i będzie ok. Ważne żeby nie było błędów innych niz te dwa ktore podałeś. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...