LoboV Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Cześć, zastanowiło mnie podłączenie czujnika. U mnie ta rurka po prawej kończy się niczym po ok 10cm. Tak ma być?
LoboV Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem)5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ? Edytowane 9 Grudnia 2018 przez LoboV
edraven Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 W dniu 9.12.2018 o 12:38, LoboV napisał: Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem)5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ? Zrób wypalanie metodą stacjonarną i będzie ok. Ważne żeby nie było błędów innych niz te dwa ktore podałeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się