Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migający check engine i drgania silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.Dzisiaj wracając do domu podczas wyprzedzania zaczął migać check i zaczęło rzucać silnikiem,oczywiście brak mocy.Odpuściłem mu troszkę z gazu i tak jechałem.Po około kilometrze check zgasł i wszystko wróciło do normy.A oto co zapisał sterownik.Coś słyszałem ze mogą katy być już do d...y i tak to się objawia,tylko które katy bo są aż 4 a w ciemno wymieniać raczej bym nie chciał.Wszelka pomoc mile widziana pozdrawiam

VAG-COM Version: Release  311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 8E0 909 559 M  
  Component and/or Version: 3.0L V6/5V      G   0010
           Software Coding: 0011751
            Work Shop Code: WSC 63251
6 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 008 - Implausible Signal
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
        P0150 - 008 - Implausible Signal
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
        P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
        P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
        P0306 - 001 - Upper Limit Exceeded
 

Opublikowano

To są błędy od sond przed katem i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach. Zamień cewki miejscami na cylindrach gdzie wypadał zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za nimi.

Zrób log dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i przed tym skasuj błędy.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.12.2018 o 18:54, przem8 napisał:

Zrób log dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i przed tym skasuj błęd

20 i 21, bo cylindrów 6 :wink: 

Ale najpierw zrób test sond (Basic Settings). Całkiem możliwe też, że cewki kończą swój żywot. Może się załapiesz na akcję serwisową w ASO, wymieniają je wtedy całkowicie za darmo. Nawet auto umyją :hi: 
Wraz z nowymi cewkami powinny wjechać nowe świece, zwykłe dwuelektrodowe np. NGK wystarczą.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano
W dniu 13.12.2018 o 17:52, kriistoff napisał:

Witam Panowie.Dzisiaj wracając do domu podczas wyprzedzania zaczął migać check i zaczęło rzucać silnikiem,oczywiście brak mocy.Odpuściłem mu troszkę z gazu i tak jechałem.Po około kilometrze check zgasł i wszystko wróciło do normy.A oto co zapisał sterownik.Coś słyszałem ze mogą katy być już do d...y i tak to się objawia,tylko które katy bo są aż 4 a w ciemno wymieniać raczej bym nie chciał.Wszelka pomoc mile widziana pozdrawiam

VAG-COM Version: Release  311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 8E0 909 559 M  
  Component and/or Version: 3.0L V6/5V      G   0010
           Software Coding: 0011751
            Work Shop Code: WSC 63251
6 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 008 - Implausible Signal
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
        P0150 - 008 - Implausible Signal
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
        P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
        P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
        P0306 - 001 - Upper Limit Exceeded
 

Witam. Ogarął Pan problem z tymi drganiami i migającą kontrolką?

Opublikowano

A przeczytał Pan temat? W takiej sytuacji trzeba zlokalizować problem, który może być po stronie cewek, sond lambda lub zapchanego kata.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...