kriistoff Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Witam Panowie.Dzisiaj wracając do domu podczas wyprzedzania zaczął migać check i zaczęło rzucać silnikiem,oczywiście brak mocy.Odpuściłem mu troszkę z gazu i tak jechałem.Po około kilometrze check zgasł i wszystko wróciło do normy.A oto co zapisał sterownik.Coś słyszałem ze mogą katy być już do d...y i tak to się objawia,tylko które katy bo są aż 4 a w ciemno wymieniać raczej bym nie chciał.Wszelka pomoc mile widziana pozdrawiam VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0010 Software Coding: 0011751 Work Shop Code: WSC 63251 6 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit P0150 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16690 - Cylinder 6 Misfire Detected P0306 - 001 - Upper Limit Exceeded
przem8 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 To są błędy od sond przed katem i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach. Zamień cewki miejscami na cylindrach gdzie wypadał zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za nimi. Zrób log dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i przed tym skasuj błędy.
BeyerBrown Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 13.12.2018 o 18:54, przem8 napisał: Zrób log dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i przed tym skasuj błęd 20 i 21, bo cylindrów 6 Ale najpierw zrób test sond (Basic Settings). Całkiem możliwe też, że cewki kończą swój żywot. Może się załapiesz na akcję serwisową w ASO, wymieniają je wtedy całkowicie za darmo. Nawet auto umyją Wraz z nowymi cewkami powinny wjechać nowe świece, zwykłe dwuelektrodowe np. NGK wystarczą. Edytowane 16 Grudnia 2018 przez BeyerBrown
.Cinek Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 W dniu 13.12.2018 o 17:52, kriistoff napisał: Witam Panowie.Dzisiaj wracając do domu podczas wyprzedzania zaczął migać check i zaczęło rzucać silnikiem,oczywiście brak mocy.Odpuściłem mu troszkę z gazu i tak jechałem.Po około kilometrze check zgasł i wszystko wróciło do normy.A oto co zapisał sterownik.Coś słyszałem ze mogą katy być już do d...y i tak to się objawia,tylko które katy bo są aż 4 a w ciemno wymieniać raczej bym nie chciał.Wszelka pomoc mile widziana pozdrawiam VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0010 Software Coding: 0011751 Work Shop Code: WSC 63251 6 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit P0150 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16690 - Cylinder 6 Misfire Detected P0306 - 001 - Upper Limit Exceeded Witam. Ogarął Pan problem z tymi drganiami i migającą kontrolką?
Langista Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 A przeczytał Pan temat? W takiej sytuacji trzeba zlokalizować problem, który może być po stronie cewek, sond lambda lub zapchanego kata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się