Bobidiusz Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Witam Kupiłem sterownik centralnego zamka na pilota ponieważ miałem tylko z kluczyka ale do sedna zabrałem sie do pracy znalazłem kostkę od centralnego zamka i potrzebne mi kabelki . Podłączyłem zasilanie oraz wyjście przekaźników tak jak na schemacie (do kabla czerwono niebieskiego ) i działa tylko zamykanie z pilota oraz opcja znajdowania auta ( migające awaryjne ) . Wszystko działa tylko i wyłącznie jak drzwi kierowcy są otwarte . Proszę o pomoc Jestem tu nowy więc jeśli cos z moim postem jest nie tak proszę i poprawienie i jakieś wskazówki na przyszłość ? Z góry dziękuję
Damian5589 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) Witam Forumowicza też jestem nowy i Załęczem dziś te same poczynania z twojego schematu wynika że masz tak : ró wszystko z głową nie na szybko aby zwarcia gdzieś nie zrobić bo łatwo jest spalić pompke centralnego ja sie wpinam przy pompce z tyłu wygodniej mi 6 przewodów które musisz odpowiednio zapiąć aby sterować zamkiem i reszte zasilanie kierunki masa itp wiec tak Czerwony gruby 12v Czarny gruby masa (-12v) Fioletowy -kierunkowskazy ale musisz podpiąć pod obwód awaryjnych raczej jak masz 1 wyjście z sterownika powinieneś mieć na tym przewodzie jeszcze diodę prostowniczą tak aby ci podczas jazdy jak bd włączał kierunki żeby ci nie wariowały w moim sterowniku który dziś przyszedł to mam dwa wyjśća na lewą i prawą stronę i mam wlutowane oby dwóch przewodach diody prostownicze różowy podnoszenie szyb u mnie nie występuje nie pomogę nie mam elektrycznych szyb w moim modelu a zmiana impulsu jest chyba po to aby szyby sie domykały na tym dłuższym impulsie ale mogę się mylić przekopałem dużo tematów dziś o a4 b5 sterowaniu centralnym zamkiem a było to różnie mianowicie modele a4 b5 produkowane w latach 1995-1997 miały sterowanie na jednym przewodzie u mnie to jest prawdopodobnie żółty z niebieskim paskiem chodzi o to żę tak jak na twoim schemacie 1 co podesłałeś trzeba go przeciąć i podpiąć przewody od sterownika a modele po 97 r. mają sterowanie 2 minusami inni zaś twierdzą że i w 95 podpinali sterowanie na dwa minusy dobra przejdę do sedna zajmijmy się tym pierwszym bo ja mam tak u siebie prawdopodobnie wiec tak spróbuj nie gwarantuje sam jutro bd u siebie testował Szary z żółty połącz razem zmostkuj Niebieski do masy do grubego czarnego od głównego zasilania centralki -12v żółto czarny do plusa z czerwonym grubym od głównego sterowania centralki zasilania +12v Teraz przewody sterujące u mnie przy pompce prawdopodobnie jest to żółto czarny go trzeba przeciąć teraz masz po przecięciu masz 2 przewody jeden idący do sterownika pompki pneumatycznej do tyłu do bagażnika a drugi do drzwi jak go przetniesz nie powinien wgl działać ci centralny teraz podłącz tak jak masz na schemacie do końca przewodu idącego do pompki do tyłu podłącz przewód Brązowy a do końcówki która idzie do drzwi do przełącznika to Zielony i powinno działać ale pewny nie jestem robisz na własną odpowiedzialność nie daje gwarancji nie mam jeszcze przetestowane to jest sposób sterowania centralnym na 1 przewodnie jak jest w przypadku sterowania 2 minusami to nie wiem jutro sie odezwe i ci napiszę ci mi sie udało podłączyć dziś też walczyłem z tym trochę Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Damian5589
Bobidiusz Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 Pisz jutro co się dzieje bo podłączyłem wszystko jak na schemacie i nic podłączałem już do żółto niebieskiego i nic jedynie jak podłączyłem do tego czerwono niebieskiego coś działało nie do końca tak jak powinno ale działało a teraz nic czekam na jutrzejsza relacje z podłączania moze okaże się coś więcej
Damian5589 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) U mnie działa tak jak napisałem sterowsnie jest na przewodzie zółto niebieskim przeciełem go i podłaczyłem centralke dwa przewody sterujace do odpowiednich końców wsxystko smiga ładnie Przeczytaj uważnie co napisałem ci 2 razy i zadziała Edytowane 15 Grudnia 2018 przez Damian5589
Bobidiusz Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 A zamontowaleś to w bagażniku przy pompie ? Ja włożyłem pod kierownicę i mi nie działa . Po wciśnięciu przycisku na pilocie pompka jakby zaczynała zamykać ale po chwili odpuszcza i wraca na otwarcie jedynie otwiera jak drzwi kierowcy są otwarte i nwm o co chodzi czyżby sygnał byl za krótki ? Ale sprawdzałem na wszystkich ustawieniach sterownika więc już brakuje mi pomysłów
paweloo Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Witam kolegow bardzo goraco. Co pierwsze, to przedwczesne wesolych swiat zycze ? podpne sie pod temat, poniewaz mam taki sam sterownik ( stwierdzam to po schemacie ) i mam dokladnie taki sam problem jak kolega @Bobidiusz. Tez wpinalem sie pod kierownica w te same przewody i tez na otwartych drzwiach otwieranie dziala, a tylko zamkne drzwi klikne zamykanie ( auto sie zamknie ) i juz moje klikanie otwierania na marne. Centralka cyka a pompka nie dyga ;/ Moze znajdzie sie jakis magik i nas poratuje ?
Bobidiusz Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 Nie zostawiaj kluczyków w aucie bo dzieja się wtedy źle rzeczy jak zamkniesz ? ja tak zatrzasnalem a mam tylko jeden komplet i straciłem dużo czasu na próbę otwarcia samochodu
Bobidiusz Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 Jeśli jutro czas po pracy pozwoli mi na przełożenie sterownika do bagażnika przy pompie to napiszę czy coś się zmieniło
paweloo Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 @Bobidiusz to wieem. Kiedys w hondzie zatrzasnalem ??mam nauczke i teraz klucze przy d*pie nosze ? ok. Daj znac, bo ja w tym tygodniu do pozna pracuje i nie mam jak sie zabrac za to.
paweloo Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 I jak tam kolego @Bobidiusz ? Dzialales cos w temacie ? Udalo sie cos ?
Bobidiusz Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 3 godziny temu, paweloo napisał: I jak tam kolego @Bobidiusz ? Dzialales cos w temacie ? Udalo sie cos ? Niestety nie udało się nic zrobić dopiero wróciłem z pracy (19:30) wczoraj też nie było zbyt ciekawie wiec z braku czasu nie dałem rady ale jutro wolne więc obiecuję zrobić coś z rana i od razu napiszę tutaj do czego udało mi się dojść i co zrobić z tym wszystkim ale mam nadzieję że już się uda i wszystko będzie ok . Jeśli się nie uda postaram się podjechać do elektryka samochodowego i zobaczyć co się uda . Życzy mi powodzenia i czekaj na odpowiedź @paweloo ?
paweloo Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 @Bobidiusz jak najbardziej zycze powodzenia. Ja niestety nie mam jak w tygodniu podejsc do tematu. Ale w weekend tez bede dzialal. To tez podziele sie info.
Damian5589 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Z jakiego roku masz audice ?. Wpinasz sie przy pompce od centralnego wd w/w schematu czyli : 1).Czerwony ze twojego sterownika który kupiłes podlaczasz do czerwonego grubego dochodzacego do wtyczki pompki centralnego jest to stałe zasilanie twojego sterownika 2).Czarny z twojego kupionego sterownika podłacz czarnego grubego czy tam brązowego nie pamietam teraz dokladnie koloru jest on napewno gruby sa tam tylko 2 grube wychodzace z centralki pompki na jednym jest 12 czyli czerwonym v a na drugim - (masa) Twój sterownik dostał już zasilanie Teraz intereduja cie przewody pierwsze 6 które masz pokazane na 1 schemacie który nam wysłałes zepnij je tak jak masz pokazane 3).Szary z twojej centralki która kupiłeś łaczysz (mostkujesz) z żółtym z twojej centralki która kupiłeś 4).NIebieski z twojej centralki podłączasz do masy możesz podłączyć do tej głównej masy co pisałem wyżej do tego grubego od twojej centralki z auta 5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki) Teraz ostatnie 2 przewody do podłaczenia W audi sterowanie odbywało sie różnie u mnie było to na 1 przewodzie Zółto czarnym na którym był + i - na przemiennie modele od 95-97r. Powyżej modele ponoć z tego co pisza użytkownicy na innych forach jest sterowane 2x ,,-" Przyjmijmy na to że masz tak jak ja Czyli : z twojej pompki od centralnego w kosttce wychodzi przewód żółto niebieski przecinasz go poprostu nożyczkami czym kolwiek sciągasz izolacje i masz 2 przewody 1 który idzie do pompki a drugi który idzie do przełacznika w drzwiach mowa cały czas o tym przecientym zólto niebieskim teraz ze swojej centralki która kupiłeś interesuja cie 2 przewody brązowy i zielony brazowy z twojej centralki podłaczasz do zółtego niebieskiego obciętego do końcówki która idzie do pompki twojej na aucie A zielony z twojej centralki podłaczasz do zółto niebieskiego przeciętego ko końcówki która idzie do drzwi do przełacznika Reszte kierunki itd pisałem wyżej Jeśli podłaczysz dokładnie tak jak napisałem i wgl przy drzwiach zamkniętych klapy nie musisz zamykać na czas testy ważne aby drzwi były wszystkie zamknięte jeżeli nie zadziała zamykanie ani otwieranie a podczas klikania na pilocie bedziesz słyszał swoją centralke którą kupiłeś oznaczać to bedzie że sterowanie u ciebie jest na innym (1) przewodzie badz na innych(2) W takiej sytuacji miernik do rączek i sprawdzasz na którym przewodzie z twojej centralki na aucie pojawia sie masa przy zamykaniu i otwieraniu jak już je zlokalizujesz to ten zółto niebieski który przeciełeś łaczysz tak jak był w orginale a ze swojej centralki wpinasz sie z brazowym i zielonym pod odpowiedni sygnał zamykania i otwierania Brazowy i zielony te odpowiadaja za sterowanie zamka reszte spinasz i zostawiasz tak jak napisałem wdług twojego schematu nic nie zmieniasz Jaśniej nie potrafie sory Przepraszam za błedy nie mam czasu U mnie działa już prawie tydzień teraz chce założyć jeszcze klape otwierana z pilota jak coś daj na siebie jakis namiar i jak bd umiał to pomoge Dzieki za życzenia pawelo Wszystkim życze wesołych świat i zdrowia dużo i upojnej zabawy w sylwestra 2018 ;)) Pozdrawiam Forumowiczów
Bobidiusz Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Koledzy dokładnie rozumiem jak to podłączyć znam się trochę na tym tylko jak podejrzewam na kablach które idą do pompki centralnego zamka są na tyle długie że zanim doleci sygnał spada napięcie i czas sygnału jest za krótki przez co wysyła tylko sygnał ale nie ma już czasu go podtrzymać i kończy sie czas ale instalując ja koło pompki wszystko działa tak jak powinno więc kolego @paweloomozesz podłączać w chwili wolnego czasu i wszystko powinno działać . Podłączasz identycznie jak pod kierownicą kabelek żółto niebieski przecinasz i jedziesz według wskazówek kolegi @Damian5589 Przepraszam za pomyłkę @damian8595 Edytowane 20 Grudnia 2018 przez Bobidiusz
paweloo Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 @Bobidiusz czyli mam rozumiec ze u siebie zamontowales w bagaju i wszystko dziala jak nalezy ? Jutro moze sie z tym pobawie bo wczesniej koncze prace. Dam znac co u mnie zmienilo.
Bobidiusz Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2018 Tak miałem tak samo jak ty pod kierownicą a jak wrzuciłem wszystko obok pompki to działa jak należy tylko nwm jak skonstruować teraz mruganie awaryjnymi ale jutro postaram się pobawić z tym i może coś z tego będzie ale centralny zamek działa jak należy
paweloo Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 @Damian5589 mam z 99r auto. Racja, sterowanie mam na zolto/niebieskim przewodzie. Jutro bede kombinowal w bagazniku. Zobaczymy co da sie zrobic. Co do kierunkow to pewnie bedzoe trzeba kable ciagnac na przod. Pozdrawiam i milego wieczoru.
Damian5589 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Bobidiusz napisał: Tak miałem tak samo jak ty pod kierownicą a jak wrzuciłem wszystko obok pompki to działa jak należy tylko nwm jak skonstruować teraz mruganie awaryjnymi ale jutro postaram się pobawić z tym i może coś z tego będzie ale centralny zamek działa jak należy Jak podłączasz przy pompce to weź z tylnich lamp ja miałem u siebie wypuszczone ja mam 2 wyjścia w swoim sterowniku na kierunki dlatego mogłem tak zrobić a ty jak masz jedno w swoim to jak byś chciał zrobić tak jak ja to jeszcze dioda prostownicza była by potrzebna prawdopodobnie jeśli sie db orientuje mogę sie mylić a jak nie wtedy pozostaje szukać przewodu awaryjnych przy skrzynce nie chce się wymądrzać bo szczerze nie wiem jak to jest na schemacie musiał bym zerknąć ; ) @Damian5589 mam z 99r auto. Racja, sterowanie mam na zolto/niebieskim przewodzie. Jutro bede kombinowal w bagazniku. Zobaczymy co da sie zrobic. Co do kierunkow to pewnie bedzoe trzeba kable ciagnac na przod. Pozdrawiam i milego wieczoru. 7 godzin temu, Bobidiusz napisał: jak podejrzewam na kablach które idą do pompki centralnego zamka są na tyle długie że zanim doleci sygnał spada napięcie i czas sygnału jest za krótki przez co wysyła tylko sygnał ale nie ma już czasu go podtrzymać i kończy sie czas Ja mam przy pompce centralnego zamka z tyłu swój sterownik Carprodect'a BX 40 i daje rade bez problemu mam w nim 2 zworki czas otwarcia(rerakcji dla zamków elektrycznych 0.5s a dla pneumatycznych 3.5 sekundy Rzecz jasna mam na zworce pneumatycznej antenę od sterownika dałem przy szybie działa jak marzenie teraz jeszcze klapa muszę znaleźć na allegro zamek poliftowy na 2 ciegna niestety nigdzie nie mogę namierzyć jak ktoś by z kolegów miał foto poglądowe był bym niezmiernie wdzięczny bo w owym moim sterowniku takiowe wyjście na sterowanie klapy z pilota występuje chce sobie umilić życie dodatkowo jeszcze sprezyne w siłownik chce dać aby sie automatycznie otwierała Pawelo różnie to bywało widzisz ja mam 95 i tez mam niektórzy w 95 były wyprowadzone 2 ,,-' Najważniejsze ze masz Edytowane 20 Grudnia 2018 przez Damian5589
Bobidiusz Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2018 Mój też jest 95 a ten bagażnik to bardzo fajnie przemyślana sprawa prosiłbym o jakieś info jak to będziesz robił bo ciekawi mnie to bardzo i podoba się taki pomysł . Co do sterownika to również mam 2 wyjścia na awaryjne powiedziałbyś mi do których przewodów podczepiles to u siebie bo myślę że mielibyśmy identycznie ?
paweloo Opublikowano 21 Grudnia 2018 Opublikowano 21 Grudnia 2018 @Damian5589 fakt mam zworke w sterowniku. Nic nie zmienialem i nie wiem na jakim czasie jest ustawione. Myslisz ze zmiana zworki rozwiaze sprawe i bedzie dzialac przy drzwiach kierowcy ? Tez to sprawdze, zeby nie robic wiecej roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się