Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze sterownikiem centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Kupiłem sterownik centralnego zamka na pilota ponieważ miałem tylko z kluczyka ale do sedna zabrałem sie do pracy znalazłem kostkę od centralnego zamka i potrzebne mi kabelki . Podłączyłem zasilanie oraz wyjście przekaźników tak jak na schemacie (do kabla czerwono niebieskiego ) i działa tylko zamykanie z pilota oraz opcja znajdowania auta ( migające awaryjne ) . Wszystko działa tylko i wyłącznie jak drzwi kierowcy są otwarte . Proszę o pomoc 

Jestem tu nowy więc jeśli cos z moim postem jest nie tak proszę i poprawienie i jakieś wskazówki na przyszłość ?

Z góry dziękuję 

15447209907154413817893205803421.jpg

15447210363865767581176534953161.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witam Forumowicza :) też jestem nowy i Załęczem dziś te same poczynania z twojego schematu wynika że masz tak :

ró wszystko z głową nie na szybko aby zwarcia gdzieś nie zrobić bo łatwo jest spalić pompke centralnego

 

ja sie wpinam przy pompce z tyłu wygodniej mi :)

6 przewodów które musisz odpowiednio zapiąć aby sterować zamkiem 

i reszte zasilanie kierunki masa itp wiec tak

Czerwony gruby 12v

Czarny gruby masa (-12v)

Fioletowy -kierunkowskazy ale musisz podpiąć pod obwód awaryjnych raczej jak masz 1 wyjście z sterownika

powinieneś mieć na tym przewodzie jeszcze diodę prostowniczą tak aby ci podczas jazdy jak bd włączał kierunki żeby ci nie wariowały :)  w moim sterowniku który dziś przyszedł to mam dwa wyjśća na lewą i prawą stronę i mam wlutowane oby dwóch przewodach diody prostownicze :)

różowy podnoszenie szyb u mnie nie występuje nie pomogę nie mam elektrycznych szyb w moim modelu :)

a zmiana impulsu jest chyba po to aby szyby sie domykały na tym dłuższym impulsie ale mogę się mylić

przekopałem dużo tematów dziś o a4 b5 sterowaniu centralnym zamkiem a było to różnie mianowicie

modele a4 b5 produkowane w latach 1995-1997 miały sterowanie na jednym przewodzie u mnie to jest prawdopodobnie żółty z niebieskim paskiem chodzi o to żę tak jak na twoim schemacie 1 co podesłałeś trzeba go przeciąć i podpiąć przewody od sterownika

 

a modele po 97 r. mają sterowanie 2 minusami inni zaś twierdzą że i w 95 podpinali sterowanie na dwa minusy

dobra przejdę do sedna zajmijmy się tym pierwszym bo ja mam tak u siebie prawdopodobnie wiec tak spróbuj nie gwarantuje sam jutro bd u siebie testował

Szary z żółty połącz razem zmostkuj

Niebieski do masy do grubego czarnego od głównego zasilania centralki -12v

żółto czarny do plusa z czerwonym grubym od głównego sterowania centralki zasilania +12v

Teraz przewody sterujące 

u mnie przy pompce prawdopodobnie jest to żółto czarny go trzeba przeciąć 

teraz masz po przecięciu masz 2 przewody jeden idący do sterownika pompki pneumatycznej do tyłu do bagażnika a drugi do drzwi jak go przetniesz nie powinien wgl działać ci centralny :)

teraz podłącz tak jak masz na schemacie

do końca przewodu idącego do pompki do tyłu podłącz przewód Brązowy

a do końcówki która idzie do drzwi do przełącznika to Zielony 

i powinno działać ale pewny nie jestem robisz na własną odpowiedzialność nie daje gwarancji 

nie mam jeszcze przetestowane

 

to jest sposób sterowania centralnym na 1 przewodnie jak jest w przypadku sterowania 2 minusami to nie wiem :)

 

jutro sie odezwe i ci napiszę ci mi sie udało podłączyć dziś też walczyłem z tym trochę

 

 

Edytowane przez Damian5589
Opublikowano

Pisz jutro co się dzieje bo podłączyłem wszystko jak na schemacie i nic podłączałem już do żółto niebieskiego i nic jedynie jak podłączyłem do tego czerwono niebieskiego coś działało nie do końca tak jak powinno ale działało a teraz nic czekam na jutrzejsza relacje z podłączania moze okaże się coś więcej 

Opublikowano (edytowane)

U mnie działa tak jak napisałem sterowsnie jest na przewodzie zółto niebieskim przeciełem go i podłaczyłem centralke  dwa przewody sterujace do odpowiednich końców wsxystko smiga ładnie

 

Przeczytaj uważnie co napisałem ci 2 razy i zadziała

Edytowane przez Damian5589
Opublikowano

A zamontowaleś to w bagażniku przy pompie ? Ja włożyłem pod kierownicę i mi nie działa . Po wciśnięciu przycisku na pilocie pompka jakby zaczynała zamykać ale po chwili odpuszcza i wraca na otwarcie jedynie otwiera jak drzwi kierowcy są otwarte i nwm o co chodzi czyżby sygnał byl za krótki ? Ale sprawdzałem na wszystkich ustawieniach sterownika więc już brakuje mi pomysłów 

Opublikowano

Witam kolegow bardzo goraco. Co pierwsze, to przedwczesne wesolych swiat zycze ? podpne sie pod temat, poniewaz mam taki sam sterownik ( stwierdzam to po schemacie ) i mam dokladnie taki sam problem jak kolega @Bobidiusz. Tez wpinalem sie pod kierownica w te same przewody i tez na otwartych drzwiach otwieranie dziala, a tylko zamkne drzwi klikne zamykanie ( auto sie zamknie ) i juz moje klikanie otwierania na marne. Centralka cyka a pompka nie dyga ;/ Moze znajdzie sie jakis magik i nas poratuje ?

Opublikowano

Nie zostawiaj kluczyków w aucie bo dzieja się wtedy źle rzeczy jak zamkniesz ? ja tak zatrzasnalem a mam tylko jeden komplet i straciłem dużo czasu na próbę otwarcia samochodu 

Opublikowano

Jeśli jutro czas po pracy pozwoli mi na przełożenie sterownika do bagażnika przy pompie to napiszę czy coś się zmieniło 

Opublikowano

@Bobidiusz to wieem. Kiedys w hondzie zatrzasnalem ??mam nauczke i teraz klucze przy d*pie nosze ? ok. Daj znac, bo ja w tym tygodniu do pozna pracuje i nie mam jak sie zabrac za to.

Opublikowano

I jak tam kolego @Bobidiusz ? Dzialales cos w temacie ? Udalo sie cos ?

 

Opublikowano
3 godziny temu, paweloo napisał:

I jak tam kolego @Bobidiusz ? Dzialales cos w temacie ? Udalo sie cos ?

 

Niestety nie udało się nic zrobić dopiero wróciłem z pracy (19:30) wczoraj też nie było zbyt ciekawie wiec z braku czasu nie dałem rady ale jutro wolne więc obiecuję zrobić coś z rana i od razu napiszę tutaj do czego udało mi się dojść i co zrobić z tym wszystkim ale mam nadzieję że już się uda i wszystko będzie ok . Jeśli się nie uda postaram się podjechać do elektryka samochodowego i zobaczyć co się uda . Życzy mi powodzenia i czekaj na odpowiedź @paweloo ?

Opublikowano

@Bobidiusz jak najbardziej zycze powodzenia. Ja niestety nie mam jak w tygodniu podejsc do tematu. Ale w weekend tez bede dzialal. To tez podziele sie info.

Opublikowano

Z jakiego roku masz audice ?. Wpinasz sie przy pompce od centralnego wd w/w schematu czyli :

1).Czerwony ze twojego sterownika który kupiłes podlaczasz do czerwonego grubego dochodzacego do wtyczki pompki centralnego jest to stałe zasilanie twojego sterownika

2).Czarny z twojego kupionego sterownika podłacz czarnego grubego czy tam brązowego nie pamietam teraz dokladnie koloru jest on napewno gruby sa tam tylko 2 grube wychodzace z centralki pompki na jednym jest 12 czyli czerwonym v a na drugim - (masa)

Twój sterownik dostał już zasilanie

Teraz intereduja cie przewody pierwsze 6 które masz pokazane na 1 schemacie który nam wysłałes zepnij je tak jak masz pokazane

3).Szary z twojej centralki która kupiłeś łaczysz (mostkujesz) z żółtym z twojej centralki która kupiłeś

4).NIebieski z twojej centralki podłączasz do masy możesz podłączyć do tej głównej masy co pisałem wyżej do tego grubego od twojej centralki z auta

5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki)

 

Teraz ostatnie 2 przewody do podłaczenia 

W audi sterowanie odbywało sie różnie u mnie było to na 1 przewodzie 

Zółto czarnym na którym był + i - na przemiennie modele od 95-97r.

Powyżej modele ponoć z tego co pisza użytkownicy na innych forach jest sterowane 2x ,,-"

Przyjmijmy na to że masz tak jak ja

Czyli :

z twojej pompki od centralnego w kosttce wychodzi przewód żółto niebieski przecinasz go poprostu nożyczkami czym kolwiek sciągasz izolacje i masz 2 przewody 1 który idzie do pompki a drugi który idzie do przełacznika w drzwiach mowa cały czas o tym przecientym zólto niebieskim 

teraz ze swojej centralki która kupiłeś interesuja cie 2 przewody

 

brązowy i zielony

brazowy z twojej centralki podłaczasz do zółtego niebieskiego obciętego do końcówki która idzie do pompki twojej na aucie

A zielony z twojej centralki podłaczasz do zółto niebieskiego przeciętego ko końcówki która idzie do drzwi do przełacznika 

 

Reszte kierunki itd pisałem wyżej

Jeśli podłaczysz dokładnie tak jak napisałem i wgl przy drzwiach zamkniętych klapy nie musisz zamykać na czas testy ważne aby drzwi były wszystkie zamknięte jeżeli nie zadziała zamykanie ani otwieranie a podczas klikania na pilocie bedziesz słyszał swoją centralke którą kupiłeś oznaczać to bedzie że sterowanie u ciebie jest na innym (1) przewodzie badz na innych(2)

W takiej sytuacji miernik do rączek i sprawdzasz na którym przewodzie z twojej centralki na aucie pojawia sie masa przy zamykaniu i otwieraniu jak już je zlokalizujesz to ten zółto niebieski który przeciełeś łaczysz tak jak był w orginale a ze swojej centralki wpinasz sie z brazowym i zielonym pod odpowiedni sygnał zamykania i otwierania

 

Brazowy i zielony te odpowiadaja za sterowanie zamka reszte spinasz i zostawiasz tak jak napisałem wdług  twojego schematu nic nie zmieniasz

Jaśniej nie potrafie sory  ;)

 

Przepraszam za błedy nie mam czasu

 

U mnie działa już prawie tydzień teraz chce założyć jeszcze klape otwierana z pilota jak coś daj na siebie jakis namiar i jak bd umiał to pomoge 

 

Dzieki za życzenia pawelo ;)

Wszystkim życze wesołych świat i zdrowia dużo i upojnej zabawy w sylwestra 2018 ;))  Pozdrawiam Forumowiczów

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Koledzy dokładnie rozumiem jak to podłączyć znam się trochę na tym tylko jak podejrzewam na kablach które idą do pompki centralnego zamka są na tyle długie że zanim doleci sygnał spada napięcie i czas sygnału jest za krótki przez co wysyła tylko sygnał ale nie ma już czasu go podtrzymać i kończy sie czas ale instalując ja koło pompki wszystko działa tak jak powinno więc kolego @paweloomozesz podłączać w chwili wolnego czasu i wszystko powinno działać . Podłączasz identycznie jak pod kierownicą kabelek żółto niebieski przecinasz i jedziesz według wskazówek kolegi @Damian5589 Przepraszam za pomyłkę @damian8595

Edytowane przez Bobidiusz
Opublikowano

@Bobidiusz czyli mam rozumiec ze u siebie zamontowales w bagaju i wszystko dziala jak nalezy ? Jutro moze sie z tym pobawie bo wczesniej koncze prace. Dam znac co u mnie zmienilo.

 

Opublikowano

Tak miałem tak samo jak ty pod kierownicą  a jak wrzuciłem wszystko obok pompki to działa jak należy tylko nwm jak skonstruować teraz mruganie awaryjnymi ale jutro postaram się pobawić z tym i może coś z tego będzie ale centralny zamek działa jak należy 

Opublikowano

@Damian5589 mam z 99r auto. Racja, sterowanie mam na zolto/niebieskim przewodzie. Jutro bede kombinowal w bagazniku. Zobaczymy co da sie zrobic. Co do kierunkow to pewnie bedzoe trzeba kable ciagnac na przod. Pozdrawiam i milego wieczoru.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Bobidiusz napisał:

Tak miałem tak samo jak ty pod kierownicą  a jak wrzuciłem wszystko obok pompki to działa jak należy tylko nwm jak skonstruować teraz mruganie awaryjnymi ale jutro postaram się pobawić z tym i może coś z tego będzie ale centralny zamek działa jak należy 

Jak podłączasz przy pompce to weź z tylnich lamp ja miałem u siebie wypuszczone ja mam 2 wyjścia w swoim sterowniku na kierunki dlatego mogłem tak zrobić a ty jak masz jedno w swoim to jak byś chciał zrobić tak jak ja to jeszcze dioda prostownicza była by potrzebna :) prawdopodobnie jeśli sie db orientuje mogę sie mylić :)

 

a jak nie wtedy pozostaje szukać przewodu awaryjnych przy skrzynce :)

nie chce się wymądrzać bo szczerze nie wiem jak to jest na schemacie musiał bym zerknąć ; ) 

 

@Damian5589 mam z 99r auto. Racja, sterowanie mam na zolto/niebieskim przewodzie. Jutro bede kombinowal w bagazniku. Zobaczymy co da sie zrobic. Co do kierunkow to pewnie bedzoe trzeba kable ciagnac na przod. Pozdrawiam i milego wieczoru.

 

 

7 godzin temu, Bobidiusz napisał:

jak podejrzewam na kablach które idą do pompki centralnego zamka są na tyle długie że zanim doleci sygnał spada napięcie i czas sygnału jest za krótki przez co wysyła tylko sygnał ale nie ma już czasu go podtrzymać i kończy sie czas

Ja mam przy pompce centralnego zamka z tyłu swój sterownik Carprodect'a BX 40 i daje rade bez problemu mam w nim 2 zworki czas otwarcia(rerakcji dla zamków elektrycznych 0.5s a dla pneumatycznych 3.5 sekundy

Rzecz jasna mam na zworce pneumatycznej antenę od sterownika dałem przy szybie działa jak marzenie 

teraz jeszcze klapa muszę znaleźć na allegro zamek poliftowy na 2 ciegna niestety nigdzie nie mogę namierzyć jak ktoś by z kolegów miał foto poglądowe był bym niezmiernie wdzięczny :)

bo w owym moim sterowniku takiowe wyjście na sterowanie klapy z pilota występuje chce sobie umilić życie 

dodatkowo jeszcze sprezyne w siłownik chce dać aby sie automatycznie otwierała :)

 

Pawelo różnie to bywało widzisz ja mam 95 i tez mam niektórzy w 95 były wyprowadzone 2 ,,-' :)

Najważniejsze ze masz :D

Edytowane przez Damian5589
Opublikowano

Mój też jest 95 a ten bagażnik to bardzo fajnie przemyślana sprawa prosiłbym o jakieś info jak to będziesz robił bo ciekawi mnie to bardzo i podoba się taki pomysł . Co do sterownika to również mam 2 wyjścia na awaryjne powiedziałbyś mi do których przewodów podczepiles to u siebie bo myślę że mielibyśmy identycznie ?

Opublikowano

@Damian5589 fakt mam zworke w sterowniku. Nic nie zmienialem i nie wiem na jakim czasie jest ustawione. Myslisz ze zmiana zworki rozwiaze sprawe i bedzie dzialac przy drzwiach kierowcy ? Tez to sprawdze, zeby nie robic wiecej roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...