Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze sterownikiem centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzalem na szybko, niebieski przewod do + . niestety 0 poprawy tak samo jest. Dziwna sprawa z tym jest. Bede musial zerknac cala instalacje chyba, ewentualnie zdjac boczek drzwi i zobaczyc co tam sie dzieje.

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze jedno, mozliwe ze to cos ma wplyw na taka prace centralnego. Ale np jak na uruchomionym silniku zamkne samochod z guzika w drzwiach to juz nie moge ich otworzyc tym guzikiem. Otworze auto z klamki to tak jakby zczytywal zamkniete drzwi, poniewaz swiatlo wnetrza sie zapali i po zamknieciu drzwi od razu gasnie. Moze znajdzie sie ktos jeszcze, kto mial podobny problem.

Edytowane przez paweloo
Opublikowano

Mi to wygląda na uszkodzony przewód od otwierania nie pamiętam dokładnie ale chyba czerwono niebieskiego jest od zamykania zobacz czy masz na nim przejście od pompy centralnego do kabli w boczku pod kierownicą 

Opublikowano
2 godziny temu, Bobidiusz napisał:

Mi to wygląda na uszkodzony przewód od otwierania nie pamiętam dokładnie ale chyba czerwono niebieskiego jest od zamykania zobacz czy masz na nim przejście od pompy centralnego do kabli w boczku pod kierownicą 

Teoretycznie chyba jest prad, bo jak drzwi sa odryglowane i klikam na pilocie i na drzwiach guzik otwierania to pompka pracuje. Zobacze w wolnej chwili dla pewnosci. Dowiedzialem sie ze podobno mozna tez sie podpiac pod ssterowaie 2x - . Tylko wlasnie rozstawienie przewodow nie moge znalezc odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie.

Opublikowano

Wtedy sterownik musisz podłączyć żółto czarny z niebieskim i czarnym do - ale nwm jaki przewód wtedy pod zielony i brązowy

Opublikowano
23 godziny temu, Bobidiusz napisał:

Wtedy sterownik musisz podłączyć żółto czarny z niebieskim i czarnym do - ale nwm jaki przewód wtedy pod zielony i brązowy

Tak jest @Bobidiusz , tak tez zrobilem. Oraz podlaczylem ze sterownika przewody otwierania i zamykania zgodnie ze schematem pod kostki i wszystko dziala jak nalezy. Dla potomnych zostawie informacje ze kabel czerwono-brazowy z kostki to zamykanie a szaro-bialy to otwieranie. Tak tez podlaczylem. Jeszcze mi zostanie pociagnac przewod pod tylne lampy, zeby kierunki mrygaly i bedzie cacy. Takze dziekuje wam Panowie na wszystkie informacje.

Szczesliwego nowego roku zycze ?

Opublikowano

Cieszy mnie to że post tak się rozrósł i wkoncu wszystkim wszystko działa fajnie że udało się rozwiązać problemy ja dodam że nie zamontowałem mrugania światłami ale kiedyś może się za to wezmę teraz mam większe problemy z autkiem co można zobaczyć w kategorii benzyna 1.6 audi B5 

Więc temat chyba do zamknięcia 

Szczęśliwego nowego roku niech 4 pierścienie będą z wami auicowe świry ?

Opublikowano

@Bobidiusz ja podlaczylem mrygawki i polecam :) wyswystarczy jeden kabel wpiac sie w prawa lampe pod czarno-zielony, a drugi pod czarno-bialy w druga lampe. Ja puscilem przewod pod plastikiem i gra i buczy ?

W wolnej chwili zerkne na Twoje posty, moze pomoge ?

Opublikowano

Witam, planuję podpiąć sterownik centralnego zamka według schematu Damian5589. Mam pytanie odnośnie podpunku "5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki)"

Czy chodzi o to aby przeciąć czerwony przewód i podłączyć żółto czarny z mojej centralki ale do tego przewodu co idzie do pompki czy co idzie nim zasilanie? Bo zastanawiam się dlaczego są dwa zasilania.

Opublikowano

Masz skręcić kabel czerwony i żółto czarny razem to nie są 2 zasilania tylko czerwonym jest zasilanie + a czarno żółty to + który będzie przekazywany dalej przez przekaźnik 

Opublikowano

Ale skręcić z tym czerwonym co wychodzi z pompki?

Opublikowano

Tak 

 

Opublikowano

1111111111111111.jpg

Opublikowano

Czy to ma tak wyglądac?

Opublikowano

Tak

Opublikowano

A jak jest w przypadku masy, jezeli przetne kabel od masy i połącze dwa kable od sterownika centralnego zamka to ten przewód masowy co idzie do pompki tez musze podpiac do masy w sensie 3 przewody złaczyć do jednego masowego?

Opublikowano

Dokładnie , będzie identyczne łączenie i tak samo masa idzie na zasilanie i drugi przewód na przekaźnik 

Opublikowano

Niezrozumiałem mam zrobic tak jak z zasilaniem czy tak jak naposalem ostatni post sorki za moje moze i glupie pytania ale jestem laik z elektroniki

Opublikowano

Przecinasz masę podłączasz do niej 2 kable od sterownika i w sumie masz 4 kable bo 2 jak przetniesz masę i dwa od sterownika 

Opublikowano

A ten odciety od pompki gdzie podlaczam?

Czy musze odpiac akumulator podczas tej pracy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...