paweloo Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Sprawdzalem na szybko, niebieski przewod do + . niestety 0 poprawy tak samo jest. Dziwna sprawa z tym jest. Bede musial zerknac cala instalacje chyba, ewentualnie zdjac boczek drzwi i zobaczyc co tam sie dzieje.
paweloo Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) I jeszcze jedno, mozliwe ze to cos ma wplyw na taka prace centralnego. Ale np jak na uruchomionym silniku zamkne samochod z guzika w drzwiach to juz nie moge ich otworzyc tym guzikiem. Otworze auto z klamki to tak jakby zczytywal zamkniete drzwi, poniewaz swiatlo wnetrza sie zapali i po zamknieciu drzwi od razu gasnie. Moze znajdzie sie ktos jeszcze, kto mial podobny problem. Edytowane 27 Grudnia 2018 przez paweloo
Bobidiusz Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 Mi to wygląda na uszkodzony przewód od otwierania nie pamiętam dokładnie ale chyba czerwono niebieskiego jest od zamykania zobacz czy masz na nim przejście od pompy centralnego do kabli w boczku pod kierownicą
paweloo Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 2 godziny temu, Bobidiusz napisał: Mi to wygląda na uszkodzony przewód od otwierania nie pamiętam dokładnie ale chyba czerwono niebieskiego jest od zamykania zobacz czy masz na nim przejście od pompy centralnego do kabli w boczku pod kierownicą Teoretycznie chyba jest prad, bo jak drzwi sa odryglowane i klikam na pilocie i na drzwiach guzik otwierania to pompka pracuje. Zobacze w wolnej chwili dla pewnosci. Dowiedzialem sie ze podobno mozna tez sie podpiac pod ssterowaie 2x - . Tylko wlasnie rozstawienie przewodow nie moge znalezc odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie.
Bobidiusz Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 Wtedy sterownik musisz podłączyć żółto czarny z niebieskim i czarnym do - ale nwm jaki przewód wtedy pod zielony i brązowy
paweloo Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 23 godziny temu, Bobidiusz napisał: Wtedy sterownik musisz podłączyć żółto czarny z niebieskim i czarnym do - ale nwm jaki przewód wtedy pod zielony i brązowy Tak jest @Bobidiusz , tak tez zrobilem. Oraz podlaczylem ze sterownika przewody otwierania i zamykania zgodnie ze schematem pod kostki i wszystko dziala jak nalezy. Dla potomnych zostawie informacje ze kabel czerwono-brazowy z kostki to zamykanie a szaro-bialy to otwieranie. Tak tez podlaczylem. Jeszcze mi zostanie pociagnac przewod pod tylne lampy, zeby kierunki mrygaly i bedzie cacy. Takze dziekuje wam Panowie na wszystkie informacje. Szczesliwego nowego roku zycze ?
Bobidiusz Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 Cieszy mnie to że post tak się rozrósł i wkoncu wszystkim wszystko działa fajnie że udało się rozwiązać problemy ja dodam że nie zamontowałem mrugania światłami ale kiedyś może się za to wezmę teraz mam większe problemy z autkiem co można zobaczyć w kategorii benzyna 1.6 audi B5 Więc temat chyba do zamknięcia Szczęśliwego nowego roku niech 4 pierścienie będą z wami auicowe świry ?
paweloo Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 @Bobidiusz ja podlaczylem mrygawki i polecam :) wyswystarczy jeden kabel wpiac sie w prawa lampe pod czarno-zielony, a drugi pod czarno-bialy w druga lampe. Ja puscilem przewod pod plastikiem i gra i buczy ? W wolnej chwili zerkne na Twoje posty, moze pomoge ?
KonradR40 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Witam, planuję podpiąć sterownik centralnego zamka według schematu Damian5589. Mam pytanie odnośnie podpunku "5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki)" Czy chodzi o to aby przeciąć czerwony przewód i podłączyć żółto czarny z mojej centralki ale do tego przewodu co idzie do pompki czy co idzie nim zasilanie? Bo zastanawiam się dlaczego są dwa zasilania.
Bobidiusz Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 Masz skręcić kabel czerwony i żółto czarny razem to nie są 2 zasilania tylko czerwonym jest zasilanie + a czarno żółty to + który będzie przekazywany dalej przez przekaźnik
KonradR40 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Ale skręcić z tym czerwonym co wychodzi z pompki?
KonradR40 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 A jak jest w przypadku masy, jezeli przetne kabel od masy i połącze dwa kable od sterownika centralnego zamka to ten przewód masowy co idzie do pompki tez musze podpiac do masy w sensie 3 przewody złaczyć do jednego masowego?
Bobidiusz Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 Dokładnie , będzie identyczne łączenie i tak samo masa idzie na zasilanie i drugi przewód na przekaźnik
KonradR40 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Niezrozumiałem mam zrobic tak jak z zasilaniem czy tak jak naposalem ostatni post sorki za moje moze i glupie pytania ale jestem laik z elektroniki
Bobidiusz Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 Przecinasz masę podłączasz do niej 2 kable od sterownika i w sumie masz 4 kable bo 2 jak przetniesz masę i dwa od sterownika
KonradR40 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 A ten odciety od pompki gdzie podlaczam? Czy musze odpiac akumulator podczas tej pracy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się