Seris Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) Witam jakie logi powinienem zrobić u siebie ? Na Pb dusi się w zakresie 2-3,5 tys. później idzie do końca bez problemu Na lpg ten problem nie występuje wymieniłem zawór dv, n75, świece, wężyki podciśnienia, filtr paliwa oraz filtr powietrza Z góry dziękuje za pomoc Edytowane 15 Grudnia 2018 przez Seris
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Zacznij od standardowych 002+033, 003+020, 115+118 na pb po kasowaniu błedów.
Seris Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 Proszę o analizę logów http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Godzinę temu, Seris napisał: Proszę o analizę logów http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html Logi robimy do odcinki, po tych logach jeśli są na pb to pompa paliwa zdechła i jest do wymiany, poza tym auto jest po programie.
Seris Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) Logi były robione najpierw na Pb później na lpg ostatni był tylko na Pb. Niedawno dopiero go kupiłem i problem pojawił się nagle wcześniej go nie było. Czyli pompa paliwa do wymiany tak? W jaki sposób mogę ją jeszcze sprawdzić? Oraz jak sprawdzić czy program jest poprawnie wykonany? Edytowane 15 Grudnia 2018 przez Seris
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Nie wiem określ się które logi na pb bo tak to bez sensu, kasuj błędy przed każdym logiem. Na koniec możesz zrobić 002+033 na LPG.
Seris Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 Każdy log jest najpierw na Pb i później na lpg
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Jesli pierwszy log na pb to tak jak pisałem pompa paliwa, jak chcesz sie upewnic na 100% zmierz ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Podłączasz manometr pod zasilanie listwy wtryskowej i mierzysz ciśnienie podczas jazdy, choć nie jest to takie proste, z logów wynika że brakuje paliwa więc uderzylbym od razu w wymianę wkładu pompy paliwa.
Seris Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2018 Pompa już zamówiona. Zobaczymy czy coś się zmieni
Seris Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 Bardzo dziękuję za pomoc wymiana wkładu pompy paliwa załatwiła sprawę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się