Goral 325 0 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Witam wszystkich? Historia jak większości Asn-ów zatkany katalizator-wymieniony. Następnie ubywanie płynu,cisnienie rozrywajace węże. Diagnoza: głowice uszczelki-zregenerowane wymienione. Koszt 2.,5tys po złożeniu silnika i 10 minutach pracy płyn wywala przez korek. Pęknięcie nie jest widoczne gołym okiem dlatego tyle zostało zrobione nie potrzebnie. Moje pytanie.? Wdziałem na forum że ktoś zajmuje się tulejowanie tych bloków, nie mogę jednak znaleźć żadnego kontaktu. Ma ktoś nr telefonu lub e mail do tej osoby byłbym wdzieczny☺️. Myślę że lepiej naprawić blok który mam niż kupować jakiś z niewiadomą historią skoro głowice i rozrzad są "nowe" regenerowane. A koszt podobny. Z góry dziękuję Goral. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - temat przeniesiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jak dobrze kojarzę to @waskivwjest specem od tych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goral 325 0 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Tak wiem☺️ i znalazłem jeszcze ze ma warsztat w Czeladźi ale jakichś konkretnych namiarów nie mogę znaleźć. Chciałbym wysłać blok do tulejowania a nie wiem komu i gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Napisz pw z zapytaniem może się dowiesz więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Ja jestem na bieżąco w temacie.Przed chwilą dzwonił i u mnie jest szansa,że to jednak głowica,a nie blok.Wczoraj,jak odstawiałem auto,to właśnie gadaliśmy o tulejowaniu ewentualnie i,że ten gość,co to robi zaczął odstawiać jakąś fuszerkę.Koszt 300 od cylindra,czyli 1800 wszystko.To samo,co używane bloki,a to już pewne zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się