Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze skrzynia lub licznikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie

Sprawa wygląda tak

auto przeszlo Swapa z 1.6arm LPG na 1.8t AEB

Mechanik wyłączył IMMO gdyż  sterownik silnika był z 1997 a auto to polift 2000

Podczas jazdy prędkość rośnie normalnie ale ma czasem jakieś zwiechy i prędkość spada auto normalnie przyśpiesza a  predkosciomierz spada do 0 puszczę gaz wraca prędkość wcisnę gaz znowu i znowu spada

W czym może być przyczyna

LICZNIK TO Full FIS vdo zaadaptowany zanim silnik 1.8t wskoczył w miejsce 1.6

Proszę o jakieś porady

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - wątek przeniesiony

Opublikowano

Ja bym zrobił logi sygnału prędkości ze sterownika innego niż zegary, wtedy będziesz widział czy zanika sygnał czy jest problem z jego wizualizacją na zegarach. Teoretycznie VDO nie miały takich problemów jak Jaegery, więc może np jakiś błąd przy adaptacji?

Opublikowano

Na panelu klimatronika jeżeli masz możesz odczytać prędkość,jeżeli będzie na nim również prędkość będzie świrowała to sprawdź czujnik predkosci i jego przewód czy nie przetarty jest. Jeżeli na klimatroniku będzie pokazywało prawidłowo to licznik walnięty. Podłącz vaga tak poza tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...