BlackHazelAudi Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Witam mam pytanie Sprawa wygląda tak auto przeszlo Swapa z 1.6arm LPG na 1.8t AEB Mechanik wyłączył IMMO gdyż sterownik silnika był z 1997 a auto to polift 2000 Podczas jazdy prędkość rośnie normalnie ale ma czasem jakieś zwiechy i prędkość spada auto normalnie przyśpiesza a predkosciomierz spada do 0 puszczę gaz wraca prędkość wcisnę gaz znowu i znowu spada W czym może być przyczyna LICZNIK TO Full FIS vdo zaadaptowany zanim silnik 1.8t wskoczył w miejsce 1.6 Proszę o jakieś porady *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - wątek przeniesiony
wojtek_lbn Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Ja bym zrobił logi sygnału prędkości ze sterownika innego niż zegary, wtedy będziesz widział czy zanika sygnał czy jest problem z jego wizualizacją na zegarach. Teoretycznie VDO nie miały takich problemów jak Jaegery, więc może np jakiś błąd przy adaptacji?
pila24 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Na panelu klimatronika jeżeli masz możesz odczytać prędkość,jeżeli będzie na nim również prędkość będzie świrowała to sprawdź czujnik predkosci i jego przewód czy nie przetarty jest. Jeżeli na klimatroniku będzie pokazywało prawidłowo to licznik walnięty. Podłącz vaga tak poza tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się