endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Pacjent: A6 C6 2005 Silnik: BLB Przebieg: 492 tyś km Diagnoza: padł imbus w pompie olejowej Decyzja: Naprawa czy przeszczep? Panowie auto jw. Imbus który tam siedział byl wymieniony zaraz po sprowadzeniu auta z Niemiec przy 170 tys na wzmocniony/poprawiony. Wytrzymał ponad 300 tys i padł. regeneracja modułu olejowego ok 1000 + wymiana turbiny bo sie przytarla, silnik nie wiadomo jak w dupe dostał. I teraz pytanie kluczowe czy wymiana na BKD (albo na inny, moze jakieś CR wchodzą w grę również) jest P&P czy trzeba trochę porzeźbić? Edytowane 3 Stycznia 2019 przez endriuu
endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 juz teraz nie pamiętam w każdym razie musial byc lepszy bo nie wytrzymałby 320 tys.
endriuu Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2019 postaram sie cyknąć. ale pytanie mam caly czas jak z tym swapem na BKD? czy P&P to sie wykonuje czy cos trzeba przerabiac dokupić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się