skejcikk1 0 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Witam wszystkich serdecznie. Od jakiegoś czasu mam problem z Audiczką. Gdy odpalam samochód obroty falują przez 2-3sekundy (skaczą do 3k, spadają i po chwili się stabilizują). Dodatkowo zauważyłem, że samochód jak na swój silnik wgl nie ma mocy. Żeby go rozbujać na autostradzie w Niemczech do tych 160-180 potrzeba kilkudziesięciu sekund. Przy wyprzedzaniu ja mu but w podłogę a on się ledwo zbiera. Przed wyjazdem do Holandii sprawdziłem go VAG-Comem i TEXĄ. Wyskoczył błąd sondy Lambda (wartość mieszanki zbyt bogata czy coś takiego). Jedyny błąd w całym aucie więc wymieniłem sondę na nową Boscha. Po wymianie nie pokazuje się już żaden błąd. Miałem nadzieję, że auto odzyska swoją moc ale nic z tego. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Audi A4 B5 Avant '99 silnik 1.8 benzyna ARG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Kiedy ostatnio rozrząd był wymieniany? Sprawdzałeś czy przepływka dobra jest? Czasami jest po prostu zawalona syfem i pomimo że nie pokazuje błędu to nie działa jak powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Logi podstawowe zrób, a nie takie gdybania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skejcikk1 0 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 2 godziny temu, Langista napisał: Kiedy ostatnio rozrząd był wymieniany? Sprawdzałeś czy przepływka dobra jest? Czasami jest po prostu zawalona syfem i pomimo że nie pokazuje błędu to nie działa jak powinna. Musiałbym zajrzeć do książki serwisowej. Ale na pewno dalej niż 20k temu, nie sprawdzałem przepływki. Można to sprawdzić "na podwórku? Czy trzeba gdzieś coś rozkręcać dalej? Godzinę temu, przem8 napisał: Logi podstawowe zrób, a nie takie gdybania... Logi Vag-comem mogę zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Teoretycznie możesz ją wyciągnąć i zobaczyć jak wygląda. Jak brudna to przeczyścić, zobaczyć jak samochód pracuje z odłączoną wtyczką z przepływki. Jak tak samo to masz winowajcę. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skejcikk1 0 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Nagrałem filmik jak wygląda falowanie obrotów. Nie są to wartosci już skaczące do 3k ale jednak nie jest to jednostajne. VID_20190116_162533.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Objaw na filmiku to przecież włączone jest ssanie jak odpaliłeś auto, tak ma być. Ssanie trwa do 2 minut a później obroty mają spaść na takie jakie powinny być. A jak Ci falowało kilka razy do 3k rpm to początki przepustnicy prawdopodobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skejcikk1 0 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Dziękuję bardzo za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się