lukas551 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Witam, dodam że świeci kontrolka ESP i ABS.
Góral65 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 01826 - Czujnik kąta sterowania (G85); Terminal napięcia zasilającego 30 Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) jest aktywna Możliwe przyczyny Tymczasowe przerwanie napięcia zasilania Usterka czujnika kąta skrętu (G85) Zepsuty moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) Możliwe rozwiązania Przeprowadź adaptację czujnika kąta skrętu (G85) Szczegółowe informacje na temat procedur diagnostycznych dla pojazdu Sprawdź / zamień czujnik kąta skrętu (G85) Sprawdź / zamień moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) Specjalne notatki Jeśli znajdziesz je w Audi A4 / S4 / RS4 / Cabriolet (8E / 8H): Brake Electronics, są to najbardziej prawdopodobne przyczyny, jeśli ustawienie podstawowe ulegnie awarii lub błąd powróci wkrótce po wyczyszczeniu. Aby uzyskać więcej informacji, patrz TPI 0984403. MY 2001: Najczęstszą wadą był moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) MY 2002: Najczęstszym błędem był czujnik kąta skrętu (G85) MOJA 2003/2004: Doświadczenie pokazało, że jedyną przyczyną był czujnik kąta skrętu (G85), moduł sterujący kolumną kierowniczą (J527) nie był jeszcze wadliwy. MÓJ 2006/2007: Najczęstszym błędem był moduł sterujący kolumny kierowniczej (J527)
lukas551 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 21 minut temu, Góral65 napisał: 01826 - Czujnik kąta sterowania (G85); Terminal napięcia zasilającego 30 Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) jest aktywna Możliwe przyczyny Tymczasowe przerwanie napięcia zasilania Usterka czujnika kąta skrętu (G85) Zepsuty moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) Możliwe rozwiązania Przeprowadź adaptację czujnika kąta skrętu (G85) Szczegółowe informacje na temat procedur diagnostycznych dla pojazdu Sprawdź / zamień czujnik kąta skrętu (G85) Sprawdź / zamień moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) Specjalne notatki Jeśli znajdziesz je w Audi A4 / S4 / RS4 / Cabriolet (8E / 8H): Brake Electronics, są to najbardziej prawdopodobne przyczyny, jeśli ustawienie podstawowe ulegnie awarii lub błąd powróci wkrótce po wyczyszczeniu. Aby uzyskać więcej informacji, patrz TPI 0984403. MY 2001: Najczęstszą wadą był moduł sterujący kolumny kierownicy (J527) MY 2002: Najczęstszym błędem był czujnik kąta skrętu (G85) MOJA 2003/2004: Doświadczenie pokazało, że jedyną przyczyną był czujnik kąta skrętu (G85), moduł sterujący kolumną kierowniczą (J527) nie był jeszcze wadliwy. MÓJ 2006/2007: Najczęstszym błędem był moduł sterujący kolumny kierowniczej (J527) Podziękował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się