matstol644 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Witam. W niedzielę wracając z urlopu auto w trasie zaczęło przygasać i szarpać tak jakby brakowało benzyny. Oczywiście w zbiorniku było jeszcze około 20l. Zatrzymałem sie na poboczu i auto juz nie odpalilo. Po scholowaniu okazało się, że pompa nie załącza się po przekręceniu kluczyka. Wymontowałem ją i podlaczylem na krotko do akumulatora i działa. Bezpiecznik pompy nr 28 jest ok. Chciałbym sprawdzic przekaznik, ale nie wiem ktory to. Pod maską w puszce sa dwa 373 i 219 do tego w srodku wygladaja jak nowe, styki tak samo. Dzisiaj auto zaczelo normalnie odpalac, pompa sie zalacza, jezdzi jak gdyby nigdy nic. W czym moglbyc problem? Czy to przekaznik pompy sie konczy? Czy sama pompa czasem sie nie zalacza?
sitar Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Przekaźnik pompy jest pod kierownicą 167
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Obstawiał bym pompę, wyciągałem pompę martwa w baku, która cudownie ożywała po podłączeniu do aku.
matstol644 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 No właśnie z 10 razy podłaczałem ja do akumulatora z czego ze dwa razy nie zadziałała, ale zrzuciłem to raczej na to, że źle przyłożyłem przewody. Jutro jeszcze sprawdze ten przekaźnik 167.
matstol644 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 Przekaźnik 167 też wygląda jak nowy. Dla świętego spokoju wymieniłem pompę paliwa na nową VDO. Narazie auto odpala i jeździ bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się