Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana samego napinacza 3.0 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Najprawdopodobniej zaczął się u mnie oddzywać na ciepłym starcie napinacz grzechot przez około 2s i ustaje, nie ważne, chodzi o to ze rozmawiałem z mechanikiem i zaproponował mi żeby nie wymieniać całego rozrządu tylko ze uda mu się od góry zmienić sam napinacz po wyciągnięciu kilku fantów z góry silnika. I moje pytanie brzmi czy jest to dobry pomysł, proszę o odpowiedzi z argumentacja, nie na zasadzie " wymień cały rozrząd bo będziesz miał święty spokój" albo "samego napinacza nie warto" tylko odpowiedzi z argumentami, dlaczego? Pozdrawiam

Opublikowano

zapytaj w B6 Division bo tu się nie doczekasz

Opublikowano
47 minut temu, RAFCIU89 napisał:

Witam. Najprawdopodobniej zaczął się u mnie oddzywać na ciepłym starcie napinacz grzechot przez około 2s i ustaje, nie ważne, chodzi o to ze rozmawiałem z mechanikiem i zaproponował mi żeby nie wymieniać całego rozrządu tylko ze uda mu się od góry zmienić sam napinacz po wyciągnięciu kilku fantów z góry silnika. I moje pytanie brzmi czy jest to dobry pomysł, proszę o odpowiedzi z argumentacja, nie na zasadzie " wymień cały rozrząd bo będziesz miał święty spokój" albo "samego napinacza nie warto" tylko odpowiedzi z argumentami, dlaczego? Pozdrawiam

trzeba wywalac cały rorząd, innej drogi nie ma

Opublikowano
31 minut temu, Dev napisał:

trzeba wywalac cały rorząd, innej drogi nie ma

skoro mechanik tak powiedział to wiem ze sobie da z tym rade bo nie jest z pierwszej łapanki. Interesuje mnie to czy wymiana samego napinacza rozwiąze problem trwale i na ile trwale, a jezeli nie trwale to dlaczego. Pozdrawiam

 

Opublikowano
22 minuty temu, RAFCIU89 napisał:

skoro mechanik tak powiedział to wiem ze sobie da z tym rade bo nie jest z pierwszej łapanki. Interesuje mnie to czy wymiana samego napinacza rozwiąze problem trwale i na ile trwale, a jezeli nie trwale to dlaczego. Pozdrawiam

 

ten Panoramix to jakiś jasnowidz

w Twoim silniku są 4 napinacze, wiec który hałasuje, hm ?

Opublikowano
8 minut temu, Dev napisał:

ten Panoramix to jakiś jasnowidz

w Twoim silniku są 4 napinacze, wiec który hałasuje, hm ?

Ten co zawsze prawy górny o ile dobrze pamiętam 

Opublikowano

Moja odpowiedź brzmi rób. Niech zmieni i zobaczysz czy dało efekt. Jak tak to kilka tysia w kieszeni. Robimy teraz rozrząd w b8. Sam rozrząd 2500. Sprzęgło 1330. Teraz dwumas 500. No i jeszcze płyny wszelakie no i robota 3000. Noc nie ryzykujesz a na pewno zyskujesz

Opublikowano
22 godziny temu, wisiel napisał:

 Sam rozrząd 2500. Sprzęgło 1330. Teraz dwumas 500. No i jeszcze płyny wszelakie no i robota 3000.

Dwumas 500 ?

Opublikowano
3 godziny temu, Rabbi napisał:

Dwumas 500 ?

No raczej że nie nowy ;) Używka podobno w dobrym stanie. Zobaczymy jak dotrze przesyłka ile warte to.

Opublikowano
W dniu 18.01.2019 o 21:26, Rabbi napisał:

zapytaj w B6 Division bo tu się nie doczekasz

w b6 nie było 3.0 TDI....

Wracając do tematu, wyciągają się WSZYSTKIE łańcuchy a na zewnątrz słychać tylko górne. Pierwszy odzywa się ten który jest najbardziej obciążony czyli strona kierowcy. Oczywiście że da się wymienić tylko jeden napinacz, wiele osób tak robi a potem wymienia całość bo po kilkuset km objaw wraca.

Nowy napinacz na starym łańcuchu nic Ci nie da.

 

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, marcin4x4 napisał:

w b6 nie było 3.0 TDI....

 

 

Niesamowite :decayed:

 

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano
22 godziny temu, marcin4x4 napisał:

w b6 nie było 3.0 TDI....

Wracając do tematu, wyciągają się WSZYSTKIE łańcuchy a na zewnątrz słychać tylko górne. Pierwszy odzywa się ten który jest najbardziej obciążony czyli strona kierowcy. Oczywiście że da się wymienić tylko jeden napinacz, wiele osób tak robi a potem wymienia całość bo po kilkuset km objaw wraca.

Nowy napinacz na starym łańcuchu nic Ci nie da.

 

Dzieki, za odpowiedz cos konkretnego w koncu 

Opublikowano
7 godzin temu, RAFCIU89 napisał:

Dzieki, za odpowiedz cos konkretnego w koncu 

Post #3

Opublikowano
W dniu 21.01.2019 o 13:41, marcin4x4 napisał:

w b6 nie było 3.0 TDI....

Wracając do tematu, wyciągają się WSZYSTKIE łańcuchy a na zewnątrz słychać tylko górne. Pierwszy odzywa się ten który jest najbardziej obciążony czyli strona kierowcy. Oczywiście że da się wymienić tylko jeden napinacz, wiele osób tak robi a potem wymienia całość bo po kilkuset km objaw wraca.

Nowy napinacz na starym łańcuchu nic Ci nie da.

 

kolego jeżeli jeszcze bym Cie mógł prosić o odpowiedz. bo w sumie łańcuchów nie słychać, były osłuchiwane przy ściągniętej obudowie, napinacz słychać tylko jak się przy nie ostudzonym silniku zapali, to przez 1s zagrzechota i ustępuje a np przy następnym starcie już tego niema, tak samo to nie występuje przy starcie silnika na zimnym

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

Post #3

Przepraszam ale chodzi mi o odpowiedz z uzasadnieniem czyli z opisaniem co sie może stać gdy np wymienię sam napinacz

Opublikowano
4 minuty temu, RAFCIU89 napisał:

Przepraszam ale chodzi mi o odpowiedz z uzasadnieniem czyli z opisaniem co sie może stać gdy np wymienię sam napinacz

Nie napisal Ci tego gowniarz ktory siedzi w fomu przed komputerem w kapciuszkach i popisuje sie swoja naciaganą wiedzą. Rozrzad taki czy inny robi sie w calosci od A do Zet.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...