Szpaku24 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 witam tak zauwazylem ze jak wrocil od mechanika zaczaly sie problemy z falujacymi obrotami oraz zaczely mi co do tego falowania swiatla przygasac czy ma to jakas zaleznosc miedzy dwoma tymi objawami? dodam ze tylko na luzie ale niekiedy tez jak postoi z 2 minuty to sie czasem stabilizuje i rowno pracuje wiec czy moze byc to jakis czujnik bo cos mi sie tak o uszy o takim czyms kiedys obilo
Langista Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Skoro światła przygasają to coś Ci mega prąd pobiera po całości, tak że aż na cewki nie idzie i przez to nie równo chodzi - taka moja teoria. Co mechanik robił konkretnie? Może gdzieś masę źle podłączył.
Szpaku24 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 uszczelnial mi calu uklad dolotowy adaptacje przepustnicy i przelywke a konkretnie co on grzebal to ciezko stwierdzic ale trafna uwaga pomysle nad tym przy nablizszej wolnej chwili odlocze wszystkie zbedne odbiorniki pradu i zobaczymy czy jakos to pomoze jak nie to bede dalej przyczyny szukal
Langista Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Mógł też coś z tą przepływką pogrzebać, bo falujące obroty też z tego mogą być.
Szpaku24 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 Mechanik kazal mi sprawdzić stan alternatora czy daje dobre napięcie bo mogło byc to problemem z wzgeldu na to ze jak bede mial alternator na wyczerpaniu to moga nie dochodzic dobrze prad na cewki i miedzy innymi przez to ale to zerkne moze jutro
Langista Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 A jak z odpalaniem po nocy? Ma problem z kręceniem?
Szpaku24 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 wlasnie sprawdzilem alternator i jednak nie bo ma prawidlowe ladowanie a odnosnie Twojego pytania to nie ma zadnego problemu z odpalaniem choc po nocy jak pierwszy raz odapalam wkreca sie do 3 tysiecy obrotow i po chwili spada na ssaniu dziala dobrze tylko dopiero po jakims czasie zaczyna swirowac a ze w mojej okolicy takie mechaniki ze pozal sie boze to trzeba probowac na metodzie prob i bledow
mortek1986 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 w 2.6 nnie ma przepływki ! a przepustnica jest mechaniczna nie adaptuje sie
Szpaku24 Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Opublikowano 1 Lutego 2019 odnosnie przepustnicy to mechanik mowil ze jest mozliwosc adaptacji w tych modelach nawet przez to ze jest na lince ale z tego co patrzylem to w niektorych przypadkach adaptuje sie ja np za pomoca komputera a znajomy mi jeszcze radzil sprawdzic czujniki temperatury bo mowil ze tez moze miec to zaleznosc od tego bo powoli sie poddaje uszczelnilem caly uklad dokolotowy nowa przepustnica silnik krokowy nowe cewki kable sondy i powoli brakuje mi pomyslow przez co te falowanie moze wystepowac
Auudia Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Odkrec ten plastik od przepustnicy i przytkaj ją na chwilę asz przydusi ją. Ale tak żeby nie zgasła. Przytkaj ją do tego momentu asz zacznie normalnie zacznie chodzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się