Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 Tdi AVF Quattro Egr


benkarf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co powiecie na temat tych logow pytam bo ostatnio coś dziwnie samochód mi przerywa dla tego log egr i turbo dodam że egr jest mokry.

http://vaglogi.pl/log-003_011_6ByhMl.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze statyczny:

013+018+023

004

Basic Settings 

003

Dynamiczny

001 + 023

Może trzeba zrzucić pokrywę i podoginac konektory we wtyczkach pompowtrysków ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Gk17z.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_f91k7.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_LIZTx1t.html
Grupy 001, 023: http://vaglogi.pl/log-001_023_neQLC.html

musisz zjechac w nie ktorych calkiem na dol bo nadpisaly mi sie z starymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość mocno przeładowuje turbo na te 2550.6 mbar, prawdopodobnie przycinają się powoli kierowniczki, zawór jeszcze jest w stanie zbić to ciśnienie... przegoń go na trasie, 3 bieg, motor rozgrany i kilkanaście razy powciskaj do ziemi pedał... powinno rozruszać geometrię.

Przy mocnym butowaniu BIPy lecą na minus, kiedy zmieniałeś filtr paliwa ?

Jak rozruszasz ta geometrię to wrzuć 003+011+008 dynamiczny, zobaczymy czy jest poprawa... 

Korekcje wtryskiwaczy OK, synchronizacja rozrządu można by zjechać na 0-0,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wiem nie długo mam urlop tygodniowy postaram się zjechać bliżej 0. Filtr jakieś 10 tys km temu czyli pół roku. Przegonic czyli co 3 bieg a obrotów ile 1200 czy jak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej najpierw motor w normalnej jezdzie a potem but, 3 bieg i pod 3 tys obr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy 003, 008, 011:  TEST http://vaglogi.pl/log-003_011_008_FIFl1.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_l3cHm.html

Zrobiłem tak jak pisałeś, pierwszy log bardzo długi zrobiony podczas jazdy chciałem żeby on tak przerwał jak pisałem ale podczas 10 minutowego logu ani razu mi tego nie zrobił jak skończyłem robić log to zrobił uparty samochód, drugi log to tak jak chciałeś zrobiłem dwa na wszelki wypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej jest mocny pik 2655.9 mbar, do tego N75 na 80% trzeba by raczej turbo na stół i wyczyścić geometrię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...