Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 CABRIO 3.0ASN CHECKENGINE I KONTROLKA 1KM/H


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam dzisiaj po odpaleniu auta zaswiecil mi sie  zolty check po ruszeniu i dodania gazu oraz przekroczenie pewniej predkosci na wyswietlaczu srodkowym wyskakakuje 1km/h oraz to pikanie takie jak przy rezerwie. Jade wolniej pikanie ustaje a check swieci caly czas. Czytalem ze to jest od ogranicznika predkosci ale co do tego ma checkengine. Silnik chodzi ok ma moc. Za tydzien podepne pod kompa ale chcialbym sie wczesniej dowoedziec co i jak. Nic nie grzebalem przy ustawianiu ograniczenia

Edytowane przez AASN
Opublikowano

Informacje o ograniczeniu prędkości możesz wyłączyć.

Opisane jest to w instrukcji obsługi pojazdu na stronie 39-41

Z tym Check nie podpowiem, tu VAG potrzebny.

Opublikowano

Kurcze mam auto 3 miesiące ale nigdy tak nie bylo. a nic nie było wsiskane itp. Własnie zastataniwa mnie chcek co on ma do ograniczenia prędkości. Może być czujnik oleju? Silnik chodzi okej ma moc i chodzi rowno. A czy ktoś kasował te ogranicznie ? A4 b6 3.0 asn cabrio 2002 r

Opublikowano

Nie kolego, nikt nie kasował ograniczenia.

Luknij w instrukcję obsługi.

Znajdziesz tam odpowiedź.

Opublikowano

Okej znalazłem skasowałem ustąpiło. ale checkengine dalej się swieci a to mało prawdo podobne żeby ten ogranicznik nie miał nic z tym checkiem wspolnego jak problem powstaw w tym samym czasie...

Opublikowano

VAG i odczytaj błędy.

Wrzuć screeny, będzie innym łatwiej podpowiedzieć.

Opublikowano

Witam po czesci problem rozwiazany bylem na vagu check engine wina katalozatorow. A pikajaca kontrolke na fisie wylaczylem czytajac instrukcje. Po wykasowaniu check nie swieci. Ale ppzostaje jedno pytanie czemu ogranicznik sie wlaczyl z checkengine 

Opublikowano

Może wykrył tak dużą temperaturę na katalizatorze, że kazał Ci zwolnić aby jak najszybciej go schłodzić? Pamiętaj, że w ASN właśnie z takiego przegrzewania pękają bloki..

Opublikowano

Ale co tu ma temperatura do tego jak na zimnym silniku mi to sie zaczelo dziac plyn jest nie ubywa temperatura 90 stopni 

Opublikowano

Tu chodzi o temperaturę kolektora wydechowego. Zapchany katalizator bardzo podnosi temperatury spalin, które nie mogą swobodnie opuścić komory spalania, to dźwiga temperaturę pryz kolektorze i samym bloku, do tego zwiększa ciśnienie.

Opublikowano

Da sie jakos go przeczyscic? Bez rozbierania go? A te male katalozatory to duzy koszt? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...