AASN Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Witam dzisiaj po odpaleniu auta zaswiecil mi sie zolty check po ruszeniu i dodania gazu oraz przekroczenie pewniej predkosci na wyswietlaczu srodkowym wyskakakuje 1km/h oraz to pikanie takie jak przy rezerwie. Jade wolniej pikanie ustaje a check swieci caly czas. Czytalem ze to jest od ogranicznika predkosci ale co do tego ma checkengine. Silnik chodzi ok ma moc. Za tydzien podepne pod kompa ale chcialbym sie wczesniej dowoedziec co i jak. Nic nie grzebalem przy ustawianiu ograniczenia Edytowane 3 Lutego 2019 przez AASN
Fido Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Informacje o ograniczeniu prędkości możesz wyłączyć. Opisane jest to w instrukcji obsługi pojazdu na stronie 39-41 Z tym Check nie podpowiem, tu VAG potrzebny.
AASN Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Kurcze mam auto 3 miesiące ale nigdy tak nie bylo. a nic nie było wsiskane itp. Własnie zastataniwa mnie chcek co on ma do ograniczenia prędkości. Może być czujnik oleju? Silnik chodzi okej ma moc i chodzi rowno. A czy ktoś kasował te ogranicznie ? A4 b6 3.0 asn cabrio 2002 r
Fido Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie kolego, nikt nie kasował ograniczenia. Luknij w instrukcję obsługi. Znajdziesz tam odpowiedź.
AASN Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Okej znalazłem skasowałem ustąpiło. ale checkengine dalej się swieci a to mało prawdo podobne żeby ten ogranicznik nie miał nic z tym checkiem wspolnego jak problem powstaw w tym samym czasie...
Fido Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 VAG i odczytaj błędy. Wrzuć screeny, będzie innym łatwiej podpowiedzieć.
AASN Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Witam po czesci problem rozwiazany bylem na vagu check engine wina katalozatorow. A pikajaca kontrolke na fisie wylaczylem czytajac instrukcje. Po wykasowaniu check nie swieci. Ale ppzostaje jedno pytanie czemu ogranicznik sie wlaczyl z checkengine
Langista Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Może wykrył tak dużą temperaturę na katalizatorze, że kazał Ci zwolnić aby jak najszybciej go schłodzić? Pamiętaj, że w ASN właśnie z takiego przegrzewania pękają bloki..
AASN Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Ale co tu ma temperatura do tego jak na zimnym silniku mi to sie zaczelo dziac plyn jest nie ubywa temperatura 90 stopni
Langista Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Tu chodzi o temperaturę kolektora wydechowego. Zapchany katalizator bardzo podnosi temperatury spalin, które nie mogą swobodnie opuścić komory spalania, to dźwiga temperaturę pryz kolektorze i samym bloku, do tego zwiększa ciśnienie.
AASN Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Da sie jakos go przeczyscic? Bez rozbierania go? A te male katalozatory to duzy koszt?
Langista Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Wg. mnie nie da się, w grę wchodzi tylko wymiana całego (jedna cała strona ok 1100 zł przy zdaniu starej części) https://sklep.kalinski.pl/pl/35888-katalizator-audi.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się