Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t ANB na instalacji AWT, analiza logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czesc, zalozylem do ANB instalacje od AWT. Sterownik bralem od goscia z neta. Na jezdzie testowej zauwazylem ze sterownik jest po koksie. Dolot caly szczelny. Turbo zero luzow. Ale syczy mi na listwie wtryskowej jak by benzyna sie przelewala w srodku, podmienialem regulator paliwa, filtr paliwa wymieniony. Zamowilem zegar do cisnienia paliwa bedzie za kilka dni. Auto ladnie sie zwija ale cos moim zdaniem jest jeszcze nie tak. Byc moze trzeba zalac 98. Auto ma jeszcze ori kata. Zrobilem wstepne logi, wiem ze nie sa zrobione jak sie nalezy ale robilem je na szybko. Jak to wyglada na logach?

http://vaglogi.pl/log-002_020_033_38goCu.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_115_TpDHlQL.html

Edytowane przez bandyta928
Opublikowano

Przepływka jest z anb czy awt? bo zaniża, do tego turbo przeładowuje mocno przy wstawaniu.

Opublikowano

przeplywka jest z avj, 160tysi ori

Opublikowano

Zajmij się przeładowaniem i podmień przepływkę na bardziej sprawną.

Opublikowano

Przeplywki mam jeszcze dwie wiec jutro podmienie. Przeladowanie z czego moze wynikac? N75? czy grucha

Opublikowano

Zrób dodatkowe logi 115+118 z podpięta i odpiętą wtyczką on n75.

Opublikowano

okej, jade zrobic, za troche bede

Opublikowano

Z logów wygląda że coś z wężami od n75 dziurawe albo zatkane, no chyba że ktoś grzebał by gruszce?

Opublikowano

Przy gruszce nie grzebalem, ale ogolnie moja turbina miala 3 krocce, jeden jest na muszli drugi na gruszce a trzeci tez chyba wchodzil od boku do muszli, dwa standardowo podlaczylem do n75, a 3eci szedl do zaworu n112, z racji tego ze usuwalem n112 zaslepilem ten 3 krociec.

Opublikowano

Nie wiem jak to podłączyłes, ale trzeba było standardowo jak w 1.8t, dodatkowy króciec w gruszce ten co szedł do n112 trzeba było zostawić niezaslepiony.

Opublikowano

Dlugi krociec z n75 do tipa, boczny do muszli turbo, ten co wychodzi naprzeciw tego dlugiego z tipa podlaczylem do gruchy. Moze miec wplyw to zaslepienie?

Opublikowano

Mam taka przeplywke, stan jak nowa. Tylko inna koncowka, w awt/avj jest 049.

51121285_2110709275681849_1743548227283582976_n(1).jpg

Opublikowano

Nie pamiętam jak tam ta gruszka działa ale zaślepienie może spowodować że grucha może się nie otwierac do konca, ja bym zostawił nie zatkany, przepływka ma inny nr więc raczej marnie to będzie działać.

Opublikowano

Zaslepilem bo myslalem ze bedzie jakas nieszczelnosc. Moge go odetkac ale ciezko bedzie go potem znowu zaslepic bez sciagana przedniego pasa.

Opublikowano

Weż węzyk podłącz wyjście z turbiny bezpośrednio do gruszki z pominięciem n75, bo możliwe że coś z nim nie tak, jak nadal bedzie pompować wiecej niż 0,3 bar to znaczy że coś nie tak z gruszką lub sztangą turbiny. Przepływka dalej mało mierzy.

Opublikowano

dobra zaraz tak podlacze, ile powinno byc przeplywu? kolo 160g/s przy 5800?

Opublikowano

Przpeływka lepiej wskazuje, turbo nadal przeładowuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...