pawlo_SL Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Witam. Pacjent A4 B6 z 3.0 V6 PB+LPG. Problem następujący, po odpaleniu na zimnym i pracy od 2min zaczyna szarpać, nierówne obroty do tego stopnia że ratuje się przed zgaśnięciem, podczas jazdy i przyspieszania przerywa, nie ma mocy. Wcześniej występowało to tylko od zimnego do ok.60st, teraz aż do momentu gdy się w pełni nie nagrzeje, potem kjedzie już normalnie i zapie***. W silniku cisza, nic nie stuka, nie kopci. Świece były wymieniane niedawno (irydy). Oleje, filtry również. Podciśnienia nowe, wałek kolektora dobry bo sam ost.wymieniałem. Obstawiać cewki, czy może czujnik temperatury ? W samochodzie brak katów. Najlepsze że podczas występowania tych objawów czyli generalnie przerywania brak check engine. Nie ma znaczenia czy silnik działa na PB czy LPG. Proszę o porady. Mam VCDS'a więc gdzie zerknąć, w jaką grupę ? Pozdrawiam
pawelosinski83 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Brzmi jakby czujnik temperatury... A samo odpalanie OK?
pawlo_SL Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 Samo odpalenie bez zarzutów. Powiedziałbym że pali przysłowiowo "na tyk". Czy VCDS'em zdiagnozuję czujnik temp.jeśli nawet nie wykazuje mi błędów ?
pawelosinski83 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Możesz próbować, ale raczej tylko odłączenie lub podmianka na ORYGINAŁ. Najczęściej czujnik podaje odczyty niezgodne z prawdą i na ich podstawie komp źle dawkuje paliwo. Odczyty są więc błędu nie ma. Czasem czujnik "przerywa" ale wtedy wywala jakąś dziwną temperaturę np -50 stopni ? i też nie ma błędu....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się