Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 2019 2.0 TFSI 150PS


Andik1970

Rekomendowane odpowiedzi

Po długim oczekiwaniu ( zamówienie w połowie września 2018 ) dotarła do salonu w Rzeszowie. Może jutro uda się wybrać :)

F8068DF8-967F-4726-9B46-DCEBA45F55DC.jpeg

06100525-18A0-471C-A56B-A5B5AA21FF4C.jpeg

FF9827E6-0289-4BE3-A7C1-D071C5A30FAB.jpeg

C73A74DA-49A5-4983-9D5D-A8B739E6F02D.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz więcej o wyposażeniu i jaki udało się wynegocjować rabat ?

2.0TFSi i tylko 150KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co mały lift, w drugiej połowie roku będzie większy lift ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak 150KM, ten silnik zastapił 150 konny 1,4 TFSI. Myśle, że z czasem samym programem bedzie można go podnieść kilkadziesiąt koni i Nm. Co do wyposażenia, to ponad standardowe dodałem pakiet zewnętrzny S-line, automatyczna skrzynia biegów, wirtualny kokpit, fotele skóra z alcantarą, światła led, lepsze nagłośnienie i ładowarka indukcyjna. Co do ceny to prawie 170 tys brutto bez kilku stówek 

Edytowane przez Andik1970
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Ładnie się prezentuje ?

Edytowane przez Stobek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2019 o 13:39, jedrekx napisał:

póki co mały lift, w drugiej połowie roku będzie większy lift ;)

Tego to akurat nie rozumie.Po co inwestowac dwa razy ? Myslalem ze juz sie troche nauczyli ze nie robi sie liftingow ktore burza cale auto ale chyba nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca wierzę że będzie kolejny lift przed przejściem do b10 gdyż nie ma to uzasadnienia ekonomicznego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój opiekun z ASO był na szkoleniu w zeszłym tygodniu, więc chyba wie co mówił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli takie mają plany to kompletnie nie rozumiem tej decyzji dotyczącej liftu ... No ale w końcu to nie moja fabryka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Andik1970 napisał:

Nie do końca wierzę że będzie kolejny lift przed przejściem do b10 gdyż nie ma to uzasadnienia ekonomicznego. 

Idzie idzie i tez tego nie rozumie 

IMG_6448.JPG

IMG_6449.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowego BMW 3 sie wystraszyli a do B10 jeszcze daleka droga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy OT ale jeszcze przeciągnę go trochę.. 

Audi dało strasznie d*py po pierwsze z silnikami i dostowaniem ich do nowych wytycznych WLTP. Przez co sprzedaż strasznie siadła i przegrywali ze schodzącym BMW 3 oraz C klasą przed samym liftem. Po 2 Audi w połowie wymiany gamy modelowej zmieniło projektanta i styl. W związku z tym A3, A4, A5, Q5 i Q7 mimo, że w miarę nowe to wyglądają już staro, a szczególnie w środku jest mega różnica na minus, w stosunku do A7, A6, Q8, Q3, A1 itd czyli wszystko co wyszło później, gdzie te wnętrza są bardziej nowoczesne. 

Dlatego ten mały lifting to takie małe odświeżenie, które ich pewnie za dużo nie kosztowało, a ma podtrzymać sprzedaż na odpowiednim poziomie, natomiast duży lift przede wszystkim będzie dotyczył wnętrza i dostosowaniem go do aktualnych modeli żeby z tą sprzedażą jeszcze pójść lepiej. Musieli coś zrobić żeby się to sprzedawało..

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej zrobili z ładnego auta jeszcze ładniejsze ... to moje subiektywne zdanie. Za kolejne trzy lata kiedy będę zmieniać A4 na cos innego bez wątpienia trendy się zmienią i przybędzie wiele nowych modeli jak i rozwiązań :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Andik1970 napisał:

Tak czy inaczej zrobili z ładnego auta jeszcze ładniejsze ... to moje subiektywne zdanie. Za kolejne trzy lata kiedy będę zmieniać A4 na cos innego bez wątpienia trendy się zmienią i przybędzie wiele nowych modeli jak i rozwiązań :)

Dla mnie akurat "subiektywnie" B9, za wyjatkiem napompowanego RS4, ma linie beznadziejną i brzydsza niż B8. W kwesti środka, design B9 fajny ale materiały ponownie słabsze niż B8. Generalnie dla mnie model im nie wyszedł i zdecydowanie wole konkurencje od BMW czy Mercedesa. 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ogi napisał:

Dla mnie akurat "subiektywnie" B9, za wyjatkiem napompowanego RS4, ma linie beznadziejną i brzydsza niż B8. W kwesti środka, design B9 fajny ale materiały ponownie słabsze niż B8. Generalnie dla mnie model im nie wyszedł i zdecydowanie wole konkurencje od BMW czy Mercedesa. 

Ja na siłę nie będę bronić "swojego". Polecam tylko sprawdzić fajną wersję A4 B9 (i zewnątrz i środek). Ponieważ jest ogromna, a nawet przeogromna różnica w odczuciach jak wchodzisz do biednej wersji, których jest niestety większość i dotykasz tych chamskich plastików zamiast skóry na boczkach i podłokietniku, masz zwykły panel klimy ze zwykłymi pokrętłami zamiast ładnego dotykowego panelu, a z tyłu w środkowym tunelu plastik z jakąś dziurą zamiast ładnego wyświetlacza i nawiewów. Różnicę czuć jak trzeszczą Ci drzwi bo nie ma wygłuszenia B&O, a przed oczami masz malutki ekranik między zegarami, standardową listwę i mały ekranik navi.. No bieda. 
Podobnie z zewnątrz, pakiet S-line robi robotę mega więc bez niego też jest bieda, a do tego jak jeszcze ktoś zostawi sobie ksenony z chamskimi 4 diodami do jazdy dziennej, a z tyłu halogenowymi światłami no to bieda, że bieda. S-line z Matrixami zmienia w ogóle odczucie samochodu, a jak ma ładny kolor, pakiet czerń i duża felga, to w ogóle robi robotę.

Piszę to wszystko z doświadczenia, gdy dają mi jakiegoś zastępczaka biednego to faktycznie aż się nie chce tym jeździć. Teraz 1,5 tygodnia miałem A6 C7 poliftowa 2.0 tdi 190 ps quattro, s-line zewnętrzny, nawet fajnie doposażona.. Ale nigdy bym się nie zamienił za swoją. Małe koła, beżowy kolorek, zwykła zawiecha.. Taka pływająca kanapa bez polotu.. Ale np. w górach stała niby taka sama A6, niebieska, 3.0 V6 tfsi no i wymiatała konfigiem. Niby to samo ale zupełnie inny samochód.

Także Audi jak to Audi. Jak chce się żeby było ładne to trzeba dobrze skonfigurować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...