Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 2019 2.0 TFSI 150PS


Andik1970

Rekomendowane odpowiedzi

ja u siebie tak samo ;) ale w nowych modelach z dotykowcami jeszcze się nie da :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Andik1970 napisał:

 jest jedna rzecz która irytuje mnie w tym samochodzie to zbyt czuły system „ start - stop „ Przy połączeniu z automatyczną skrzynią biegów w ruchu miejskim zachowuje się jakby nie kontrolował sytuacji. Jeszcze dobrze samochód nie zatrzyma się a już silnik jest wyłączony, dosłownie ułamek sekundy później dotykając gazu uruchamia się ponownie powodując w odczuciu kierowcy konflikt z tym co chce zrobić skrzynia w momencie uruchamiania silnika oraz kierowca naciskając pedał gazu i system auto hold. Jakieś to takie niedopracowane w współdziałaniu tych systemów.

Czy twoj silnik ma układ mikkiej hybrydy? Czy silnik gaśnie Ci także w czasie jazdy? 

Ja mam dokładnie takie same odczucia co do start-stop (w wersji 190KM) ale wiąże to miekką hybrydą, która w mojej wersji jest już od jakiegos czasu. Bardzo irytujące jest kiedy silnik gaśnie np. dojeżdzając powoli do skrzyżowania.   

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się dołącze do narzekania. Mimo wyłączenia z poziomu przycisku opcji start-stop przy dojeżdzaniu do skrzyżowania tuż przed zatrzymaniem silnik na ułamek sekundy wpada w specyficzne drgania tak jakby miał się wyłączyć. Zapewne powiązane jest to z układem miękkiej hybrydy. System wyłączam bo tak jak zauważyliście silnik potrafi wyłączyć się nie do końca wtedy kiedy bym tego oczekiwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem nie występuje jeśli wyłącze start-stop przyciskiem (albo przełącze w tryb S skrzyni). Dzieje sie to tylko jeśli s-s jest aktywny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli fizycznie paluchem wyłącze przycisk na konsoli to wszystko jest Ok. Szkoda że samochód nie zapamiętuje ostatniego wyłączenia tylko po restarcie samochodu znowu jest aktywny. Nawet we Fiacie Tipo zapamiętuje ostatnie rządanie kierowcy ... a tu zong.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji 252 też wyłączał mi silnik przed zatrzymaniem, (przez pierwsze 3 miesiące ;) ) więc tak działa ten system - nie ma to związku z miękką hybrydą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, St5rl0rd napisał:

To i ja się dołącze do narzekania. Mimo wyłączenia z poziomu przycisku opcji start-stop przy dojeżdzaniu do skrzyżowania tuż przed zatrzymaniem silnik na ułamek sekundy wpada w specyficzne drgania tak jakby miał się wyłączyć. Zapewne powiązane jest to z układem miękkiej hybrydy. System wyłączam bo tak jak zauważyliście silnik potrafi wyłączyć się nie do końca wtedy kiedy bym tego oczekiwał.

Sprawdź czujnik ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej CR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po maratonie od salonu do salonu a4 B9 lift przypadała mi do gustu najbardziej. Aktualnie już z kilkoma pakietami, w kombi, można kupić za ok 150k brutto. Oczywiście ta cena tylko z silnikiem 150KM TFSI. Superb 190KM to koszt 136 tys..no i zagwózdka.

Kilka razy w roku wiekszy bagażnik by sie przydał ale poza tym...ciężki orzech:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko. Gratuluję :)

Ja właśnie wczoraj zamówiłem A4 B9 advanced po lifcie z tym silnikiem tylko w manualu. Raz w życiu miałem automat (nawiasem mówiąc S-tronic :D w A3 i zupełnie nie przypadła mi taka skrzynia do gustu; pozostałe 8 aut było i obecnie jest w golfie mk7,5 " z kijkiem"). Urzekło mnie to auto po liftingu. Zamówiłem z pakietami komfort, technologicznym, zewnętrznym i travel. Do tego matriksy i wszystkie systemy bezpieczeństwa. Teraz tylko pozostaje czekać (termin odbioru mam do końca maja) aby wszedł do produkcji w 17 tygodniu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2020‎-‎01‎-‎24 o 21:15, sqmir napisał:

Dziś po maratonie od salonu do salonu a4 B9 lift przypadała mi do gustu najbardziej. Aktualnie już z kilkoma pakietami, w kombi, można kupić za ok 150k brutto. Oczywiście ta cena tylko z silnikiem 150KM TFSI. Superb 190KM to koszt 136 tys..no i zagwózdka.

Kilka razy w roku wiekszy bagażnik by sie przydał ale poza tym...ciężki orzech:)

Za samochód z 2019r. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...