Andik1970 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Po długim oczekiwaniu ( zamówienie w połowie września 2018 ) dotarła do salonu w Rzeszowie. Może jutro uda się wybrać 1
granatowy Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Napisz więcej o wyposażeniu i jaki udało się wynegocjować rabat ? 2.0TFSi i tylko 150KM ?
wrclaguna Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 widze ze model 2019 ma juz lekki lift
jedrekx Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 póki co mały lift, w drugiej połowie roku będzie większy lift
Andik1970 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Tak 150KM, ten silnik zastapił 150 konny 1,4 TFSI. Myśle, że z czasem samym programem bedzie można go podnieść kilkadziesiąt koni i Nm. Co do wyposażenia, to ponad standardowe dodałem pakiet zewnętrzny S-line, automatyczna skrzynia biegów, wirtualny kokpit, fotele skóra z alcantarą, światła led, lepsze nagłośnienie i ładowarka indukcyjna. Co do ceny to prawie 170 tys brutto bez kilku stówek Edytowane 7 Lutego 2019 przez Andik1970
Andik1970 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne
Mukade93 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 ladna sztuka, te nowe ozaczenia silnikow mnie troche smiesza
Andik1970 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 No przebudowali z oznaczeniami mocy ?
Stobek Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Bardzo Ładnie się prezentuje ? Edytowane 8 Lutego 2019 przez Stobek
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 W dniu 7.02.2019 o 13:39, jedrekx napisał: póki co mały lift, w drugiej połowie roku będzie większy lift Tego to akurat nie rozumie.Po co inwestowac dwa razy ? Myslalem ze juz sie troche nauczyli ze nie robi sie liftingow ktore burza cale auto ale chyba nie bardzo.
Andik1970 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 Nie do końca wierzę że będzie kolejny lift przed przejściem do b10 gdyż nie ma to uzasadnienia ekonomicznego.
jedrekx Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Mój opiekun z ASO był na szkoleniu w zeszłym tygodniu, więc chyba wie co mówił
Andik1970 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 Jeśli takie mają plany to kompletnie nie rozumiem tej decyzji dotyczącej liftu ... No ale w końcu to nie moja fabryka
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 9 godzin temu, Andik1970 napisał: Nie do końca wierzę że będzie kolejny lift przed przejściem do b10 gdyż nie ma to uzasadnienia ekonomicznego. Idzie idzie i tez tego nie rozumie
Ogi Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Nowego BMW 3 sie wystraszyli a do B10 jeszcze daleka droga.
Kosmita Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Robimy OT ale jeszcze przeciągnę go trochę.. Audi dało strasznie d*py po pierwsze z silnikami i dostowaniem ich do nowych wytycznych WLTP. Przez co sprzedaż strasznie siadła i przegrywali ze schodzącym BMW 3 oraz C klasą przed samym liftem. Po 2 Audi w połowie wymiany gamy modelowej zmieniło projektanta i styl. W związku z tym A3, A4, A5, Q5 i Q7 mimo, że w miarę nowe to wyglądają już staro, a szczególnie w środku jest mega różnica na minus, w stosunku do A7, A6, Q8, Q3, A1 itd czyli wszystko co wyszło później, gdzie te wnętrza są bardziej nowoczesne. Dlatego ten mały lifting to takie małe odświeżenie, które ich pewnie za dużo nie kosztowało, a ma podtrzymać sprzedaż na odpowiednim poziomie, natomiast duży lift przede wszystkim będzie dotyczył wnętrza i dostosowaniem go do aktualnych modeli żeby z tą sprzedażą jeszcze pójść lepiej. Musieli coś zrobić żeby się to sprzedawało.. Edytowane 11 Lutego 2019 przez Kosmita
Andik1970 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 Tak czy inaczej zrobili z ładnego auta jeszcze ładniejsze ... to moje subiektywne zdanie. Za kolejne trzy lata kiedy będę zmieniać A4 na cos innego bez wątpienia trendy się zmienią i przybędzie wiele nowych modeli jak i rozwiązań
Ogi Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 6 godzin temu, Andik1970 napisał: Tak czy inaczej zrobili z ładnego auta jeszcze ładniejsze ... to moje subiektywne zdanie. Za kolejne trzy lata kiedy będę zmieniać A4 na cos innego bez wątpienia trendy się zmienią i przybędzie wiele nowych modeli jak i rozwiązań Dla mnie akurat "subiektywnie" B9, za wyjatkiem napompowanego RS4, ma linie beznadziejną i brzydsza niż B8. W kwesti środka, design B9 fajny ale materiały ponownie słabsze niż B8. Generalnie dla mnie model im nie wyszedł i zdecydowanie wole konkurencje od BMW czy Mercedesa. 2
Kosmita Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 2 godziny temu, Ogi napisał: Dla mnie akurat "subiektywnie" B9, za wyjatkiem napompowanego RS4, ma linie beznadziejną i brzydsza niż B8. W kwesti środka, design B9 fajny ale materiały ponownie słabsze niż B8. Generalnie dla mnie model im nie wyszedł i zdecydowanie wole konkurencje od BMW czy Mercedesa. Ja na siłę nie będę bronić "swojego". Polecam tylko sprawdzić fajną wersję A4 B9 (i zewnątrz i środek). Ponieważ jest ogromna, a nawet przeogromna różnica w odczuciach jak wchodzisz do biednej wersji, których jest niestety większość i dotykasz tych chamskich plastików zamiast skóry na boczkach i podłokietniku, masz zwykły panel klimy ze zwykłymi pokrętłami zamiast ładnego dotykowego panelu, a z tyłu w środkowym tunelu plastik z jakąś dziurą zamiast ładnego wyświetlacza i nawiewów. Różnicę czuć jak trzeszczą Ci drzwi bo nie ma wygłuszenia B&O, a przed oczami masz malutki ekranik między zegarami, standardową listwę i mały ekranik navi.. No bieda. Podobnie z zewnątrz, pakiet S-line robi robotę mega więc bez niego też jest bieda, a do tego jak jeszcze ktoś zostawi sobie ksenony z chamskimi 4 diodami do jazdy dziennej, a z tyłu halogenowymi światłami no to bieda, że bieda. S-line z Matrixami zmienia w ogóle odczucie samochodu, a jak ma ładny kolor, pakiet czerń i duża felga, to w ogóle robi robotę. Piszę to wszystko z doświadczenia, gdy dają mi jakiegoś zastępczaka biednego to faktycznie aż się nie chce tym jeździć. Teraz 1,5 tygodnia miałem A6 C7 poliftowa 2.0 tdi 190 ps quattro, s-line zewnętrzny, nawet fajnie doposażona.. Ale nigdy bym się nie zamienił za swoją. Małe koła, beżowy kolorek, zwykła zawiecha.. Taka pływająca kanapa bez polotu.. Ale np. w górach stała niby taka sama A6, niebieska, 3.0 V6 tfsi no i wymiatała konfigiem. Niby to samo ale zupełnie inny samochód. Także Audi jak to Audi. Jak chce się żeby było ładne to trzeba dobrze skonfigurować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się