Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Ciężko pali gdy jest ciepło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,szukam odpowiedzi na problem jaki zaistniał w mojej a4 b5 1.9 tdi 90 km.Po wymienie pompy wtryskowej samochód zaczął ciężko palić gdy temperatura na dworze jest dodatnia albo po około godzinnym postoju. Mechanik mówił ze kąt wtrysku jest ok wymieniony został także czujnik temperatury, świece ok przekaźnik i bezpiecznik również. Od dwóch tygodni doszedł problem szarpania i utraty mocy samochod można rozpędzić maksymalnie do 100 ale zajmuje to dużo czasu... Po ponownym odpaleniu problem nie ustaje. Prosze o pomoc bo nic na ten temat nie moge znaleźć z góry dziękuję.      

Opublikowano
5 minut temu, Zrezygnowany napisał:

Witam,szukam odpowiedzi na problem jaki zaistniał w mojej a4 b5 1.9 tdi 90 km.Po wymienie pompy wtryskowej samochód zaczął ciężko palić gdy temperatura na dworze jest dodatnia albo po około godzinnym postoju. Mechanik mówił ze kąt wtrysku jest ok wymieniony został także czujnik temperatury, świece ok przekaźnik i bezpiecznik również. Od dwóch tygodni doszedł problem szarpania i utraty mocy samochod można rozpędzić maksymalnie do 100 ale zajmuje to dużo czasu... Po ponownym odpaleniu problem nie ustaje. Prosze o pomoc bo nic na ten temat nie moge znaleźć z góry dziękuję.      

podaj kat wyprzedzenia wtrysku i dawkę

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

podaj kat wyprzedzenia wtrysku i dawkę

Podjade do mechanika żeby podłączył komputer i podał mi dane bo sam nie posiadam a wczesniej powiedział tylko ze jest ok a ja jakimś super znawcą w tych tematach nie jestem.

Opublikowano
22 godziny temu, Dev napisał:

podaj kat wyprzedzenia wtrysku i dawkę

Kat 56 dawka 3.6

Opublikowano

Czyli jest ok.

Jak silnik będzie gorący to odepnij wtyczkę od czujnika wody i odpal. Jeżeli będzie normalnie odpalac to trzeba zmienić dawki rozruchowe.

Opublikowano

Na zimnym i rozgrzanym do sprawdzenia temperatury płynu chłodniczego, powietrza i paliwa. Rozgrzany silnik potrzebuje wyższych obrotów żeby odpalić może aku lub rozrusznik niedomaga?

Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 21:00, Dev napisał:

Czyli jest ok.

Jak silnik będzie gorący to odepnij wtyczkę od czujnika wody i odpal. Jeżeli będzie normalnie odpalac to trzeba zmienić dawki rozruchowe.

Normalnie odpala, dawki zmienia sie komputerowo?

Opublikowano
W dniu 13.02.2019 o 12:58, Hezen napisał:

Na zimnym i rozgrzanym do sprawdzenia temperatury płynu chłodniczego, powietrza i paliwa. Rozgrzany silnik potrzebuje wyższych obrotów żeby odpalić może aku lub rozrusznik niedomaga?

Jak jest rozgrzany pali dobrze. Najgorzej jest po dluzszym postoju albo na zimnym jeżeli temperatura zewnetrzna jest powyżej 5 stopni

Opublikowano

I tak temperatury tych czujników do sprawdzenia.

Jak z sprawa stoi ze stanem aku i rozrusznika? 

Jak po dłuższym postoju jest problem z odpaleniem to może paliwko się cofa?

Opublikowano

Dzięki za pomoc ustawienie dawek pomogło?

Opublikowano

Byłeś u tunera na ustawieniu dawek rozruchowych? Czy przestawiałeś nastawnik pompy?

Opublikowano

Dawki rozruchowe mowil mechanik ze ustawial i od tamtej pory nie mam problemow z rozruchem czy ciepły czy zimny☺

Opublikowano

jaki koszt takiego ustawienia ?

Opublikowano

Kiedyś płacilem 50 zł, groszowe sprawy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...