bobek84 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Witam mam problem w vw sharan 2002r, mianowicie samochod jest szwagra silnik to 1.9tdi 115 przed wymianą silnika byl po wirusie,i coz silnik padl kupil drugi 18tys km przebiegu silnik byl nie uzywany przez 3 lata po zamontowaniu wszystko ok pozatym ze auto nie ma takiej mocy jak wczesniej ok (145KMpo wirusie) i zaraz po odpaleniu obroty wariują spadają do 600obr potem 1100obr po chwili jazdy jest ok ale dalej jest słaby. pomózcie panowie jesli ktos wie co to moze byc i dodam ze wag nie wykryl bledu,filtry pow i paliwa nowe ,turbina sie zalącza. a moze byc tak ze przeplywka uszkodzona a VAG nie wykrywa błędu? i jeszcze jedo silnik czasami nie chce zapalic trzeba go krecic 6,7 razy.
Sztomel Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 conajmniej dziwne zjawisko, że sterownik nie zapisał żadnego błędu, przynajmniej objawy falowania obrotów na zimnym silniku mogą sugerować błędny sygnał z czujnika G62, a problemy z odpaleniem na uwalony czujnik G40 lub brak z nim połączenia, silnik przynajmniej był podmieniony na taki o identycznym oznaczeniu jak poprzedni ?
Musashi Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 jak zwykle bym zaczal od logow statycznych i dynamicznych
bobek84 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 tak silnik byl zamieniony na taki sam model, podejrzewam jeszcze ze moze pasek rozrzadu przeskoczyl,czy moze sie tak silnik zachowywac na zle ustawionym pasku? ps sztomel piekna fota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się