Daaron Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Witam, borykam się z problemem niedostatku mocy. Autko zaczęło zamulać więc poszło na hamownie wyszły 142 konie z seryjnych 180, okazało się, że zapchany jest katalizator, nie mogąc znaleźć niczego dobrego w zamian wrzuciłem downpipe. Auto odżyło, ale nadal czegoś mi brakowało, wziąłem turbo do regeneracji za 100zł sprawdzili czy rzeczywiście tego wymaga i ku mojemu zaskoczeniu nie, oczywiście zachęcali by tak na zaś zrobić wymianę eksploatacyjnych części no, ale. Tak czy siak po wymianie kata na dp nadal samochód się nie zbiera 170 konne mondeo robi mnie jak chce a 150 konną octavię ledwo przeganiam, śmieszne porównania, ale ciężko z czasem by wybrać się znowu na hamownię. Proszę więc o analizę logów może gdzieś tam będzie jakaś wskazówka. Logi statyczne pojedynczo: http://vaglogi.pl/log-003_89J82QJ.html http://vaglogi.pl/log-008_Nffd4cA.html http://vaglogi.pl/log-000_UPQH1e.html http://vaglogi.pl/log-002_Qc5aZ6.html Statyczne po dwa: http://vaglogi.pl/log-003_008_aFXiI.html http://vaglogi.pl/log-002_007_0tym6J.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_025_hWoNj.html - ten trochę zwaliłem, ale mam nadzieję, że wystarczy http://vaglogi.pl/log-002_007_S00B1T.html http://vaglogi.pl/log-002_013_PEdeZ.html Załączam również zdjęcie z hamowni z przed downpipe i zdjęcie zaczerwienionej ze wstydu turbiny po pomiarach
przem8 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 8 minut temu, Daaron napisał: http://vaglogi.pl/log-003_025_hWoNj.html Coś nie działa. Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Daaron Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Jak się to sprawdza? Zgaduję, że bez manometru się nie obejdzie? Edytowane 16 Lutego 2019 przez Daaron
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się