Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Rant opony ochraniający felgę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żeby zrysować 16" o krawężnik to trzeba mieć talent :polew:

Niektórzy potrafią kołpaki na krawężniku pogubić :gwizdanie:
Opublikowano

Żeby zrysować 16" o krawężnik to trzeba mieć talent :polew:

Jak trafisz na wysoki krawężnik to nie ma z tym problemu. Dlatego są te ranty ochronne.

Opublikowano

Sam mam ContiSportContanct2 z rantem i tak to wygląda http://img20.imageshack.us/img20/2852/img1822ahm1.jpg Sprawdza się nieźle, kilka razy zdarzyło mi się zajechać, a felgi nie uszkodziłem.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:57_________________________________________________Co do indeksu, to w 90% przypadków opon nie warto brać wyższego indeksu prędkości.

Jak Ci się sprawują te opony? Właśnie jestem na etapie wyboru felg i opon do swojego A4 i ContiSportContact 2 jest jedną z opon, które biorę pod uwagę?

Dobrze trzymam porzyczepność? I czy nie za bardzo hałasuje?

JaroD

Opublikowano

Sam mam ContiSportContanct2 z rantem i tak to wygląda http://img20.imageshack.us/img20/2852/img1822ahm1.jpg Sprawdza się nieźle, kilka razy zdarzyło mi się zajechać, a felgi nie uszkodziłem.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:57_________________________________________________Co do indeksu, to w 90% przypadków opon nie warto brać wyższego indeksu prędkości.

Jak Ci się sprawują te opony? Właśnie jestem na etapie wyboru felg i opon do swojego A4 i ContiSportContact 2 jest jedną z opon, które biorę pod uwagę?

Dobrze trzymam porzyczepność? I czy nie za bardzo hałasuje?

JaroD

Przyczepność na suchym oczywiście mega. Opona ma cztery rowki, a nie V, więc jest cicha, ale jeżeli na drodze pojawia się grubsza warstwa wody, to trzeba zwolnić, ale to kwestia bieżnika. Kiedy jest mokro, ale na drodze nie ma wody, to przyczepność również bez zarzutu. Jest bardzo szeroki wybór opon na rynku, czołówka jest na tyle wyrównana, że nie sposób wyłonić najlepszą oponę.
Opublikowano

te ranty najbardziej sie przydaja jak podjezdzasz wzdluz do kraweznika, wtedy zamiast charatac rant opierasz sie gumą, a indeks predkosci dopasuj do predkosci jaka Twoj samochod rozwija :) producenci opon i tak zakladaja krotkotrwale przekroczenie dozwolonej dla opony predkosci ale ponoc nie powinno sie to odbywac na odcinku dluzszym niz 100km,

kiedys na oponach z indeksem 210 pojechalem 240 i wyskoczyl pozadny bombel :D dobrze ze nie rozerwalo, faktem jest ze opony tamte mialy juz swoje lata. Ale lepiej dmuchac na zimne ;)

greets

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...