Yelo Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Żeby zrysować 16" o krawężnik to trzeba mieć talent Niektórzy potrafią kołpaki na krawężniku pogubić :gwizdanie:
Dibo Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Żeby zrysować 16" o krawężnik to trzeba mieć talent Jak trafisz na wysoki krawężnik to nie ma z tym problemu. Dlatego są te ranty ochronne.
Weekendowy Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Sam mam ContiSportContanct2 z rantem i tak to wygląda http://img20.imageshack.us/img20/2852/img1822ahm1.jpg Sprawdza się nieźle, kilka razy zdarzyło mi się zajechać, a felgi nie uszkodziłem.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:57_________________________________________________Co do indeksu, to w 90% przypadków opon nie warto brać wyższego indeksu prędkości. Jak Ci się sprawują te opony? Właśnie jestem na etapie wyboru felg i opon do swojego A4 i ContiSportContact 2 jest jedną z opon, które biorę pod uwagę? Dobrze trzymam porzyczepność? I czy nie za bardzo hałasuje? JaroD
Yelo Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Sam mam ContiSportContanct2 z rantem i tak to wygląda http://img20.imageshack.us/img20/2852/img1822ahm1.jpg Sprawdza się nieźle, kilka razy zdarzyło mi się zajechać, a felgi nie uszkodziłem.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:57_________________________________________________Co do indeksu, to w 90% przypadków opon nie warto brać wyższego indeksu prędkości. Jak Ci się sprawują te opony? Właśnie jestem na etapie wyboru felg i opon do swojego A4 i ContiSportContact 2 jest jedną z opon, które biorę pod uwagę? Dobrze trzymam porzyczepność? I czy nie za bardzo hałasuje? JaroD Przyczepność na suchym oczywiście mega. Opona ma cztery rowki, a nie V, więc jest cicha, ale jeżeli na drodze pojawia się grubsza warstwa wody, to trzeba zwolnić, ale to kwestia bieżnika. Kiedy jest mokro, ale na drodze nie ma wody, to przyczepność również bez zarzutu. Jest bardzo szeroki wybór opon na rynku, czołówka jest na tyle wyrównana, że nie sposób wyłonić najlepszą oponę.
quadysz Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 te ranty najbardziej sie przydaja jak podjezdzasz wzdluz do kraweznika, wtedy zamiast charatac rant opierasz sie gumą, a indeks predkosci dopasuj do predkosci jaka Twoj samochod rozwija producenci opon i tak zakladaja krotkotrwale przekroczenie dozwolonej dla opony predkosci ale ponoc nie powinno sie to odbywac na odcinku dluzszym niz 100km, kiedys na oponach z indeksem 210 pojechalem 240 i wyskoczyl pozadny bombel dobrze ze nie rozerwalo, faktem jest ze opony tamte mialy juz swoje lata. Ale lepiej dmuchac na zimne greets
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się