PiotrAugustyniak Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Samochód przy przyspieszeniu ma delikatne szarpniecie przy osiaganiu 2000-2500obr/min z logow mam wrazenie ze przeladowuje turbina na tym poziomie czy moglby ktos przeanalizowac logi i poradzic co trzeba zrobic. http://vaglogi.pl/log-115_118_uMn2v.html
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Tak przeładowuje, zacznij od n75 i wężyków od niego, wężyki sprawdz czy nie dziurawe, zatkane zagięte, jak są ok podmień n75.
PiotrAugustyniak Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 Wezyki wygladaja mi na dobre no i za wiele ich nie ma. Przy okazji poprzeczyszczalem rurki i wezyki bo byly strasznie brudne. Jak bede mial zaworek n75 to podmienie, a nie wiesz czy na podmianke nadal by sie zaworek z 1.9TDI AVF?
Dev Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 34 minuty temu, PiotrAugustyniak napisał: Wezyki wygladaja mi na dobre no i za wiele ich nie ma. Przy okazji poprzeczyszczalem rurki i wezyki bo byly strasznie brudne. Jak bede mial zaworek n75 to podmienie, a nie wiesz czy na podmianke nadal by sie zaworek z 1.9TDI AVF? nie
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, ocelot103 napisał: Czy przypadkiem tutaj wszystko gra ? Rozrząd przestawiony o ząbek Wartość w 93 w phase position powinna być jak najbliżej zera, a dopuszczone max wartości to -3 i +6 (niektóre źródła dopuszczają jeszcze -6 do +6). Jeśli na pasku jest ok to do sprawdzenia rozrząd na łańcuszku z tyłu głowicy. Edytowane 24 Marca 2019 przez przem8
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Nie można teraz jednoznacznie określić. Ustaw rozrząd paskowy na znaki i jeśli na nim wszystko pokryje się ze znakami fabrycznymi to najprawdopodobniej przestawiony jest wałek ssący. Jest jeszcze jedna możliwa opcja - rozciągnięty łańcuch i niedomagający napinacz ale to już takie gdybanie.
ocelot103 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 łancuch napinacz na wałkach jest nowy fai , przód też jest nowy , pozostaje kwestia jak to ustawić w tej konfiguracji silnik działa lecz jest jakiś taki dziwny
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Masz źle złożony rozrząd. Jest dziwny? Pewnie przymulony. Była kiedyś cała dyskusja o tym na forum i wartości powyżej 9 są już odczuwalne na pracy/osiągach silnika. Błąd zacznie wywalać przy wartościach powyżej 15. Obstawiam przestawiony wałek. Są jasne instrukcje jak ustawiać ten rozrząd więc to nie problem.
Dev Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 2 godziny temu, ocelot103 napisał: łancuch napinacz na wałkach jest nowy fai , przód też jest nowy , pozostaje kwestia jak to ustawić w tej konfiguracji silnik działa lecz jest jakiś taki dziwny Zdejmij pokrywę głowicy i ustaw wał na znak na kole pasowym i pokrywie. Od razu będzie widać co się dzieje
ocelot103 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) w takiej konfiguracji brak kompresji na dwóch środkowych cylindrach , motor pracuje lecz jest dziwny przed wymianą łańcucha było super , wymiana była podyktowana urwanym slizgiem dolnym Edytowane 24 Marca 2019 przez ocelot103
Dev Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 19 minut temu, ocelot103 napisał: w takiej konfiguracji brak kompresji na dwóch środkowych cylindrach , motor pracuje lecz jest dziwny przed wymianą łańcucha było super , wymiana była podyktowana urwanym slizgiem dolnym Wał jest na "0" ?
ocelot103 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) oczywiście że wał jest na 0 znak w znak Edytowane 24 Marca 2019 przez ocelot103
ocelot103 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 (edytowane) Problem rozwiązany Zastanawiam się dlaczego nikt nie wspomina o kluczowym myku jaki trzeba wykonać ustawiając ten jakrze pokraczny silnik raczej rozrząd Edytowane 27 Marca 2019 przez ocelot103
PiotrAugustyniak Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 A jezeli chodzi o moj problem bo po to zalozylem temat to problem rozwiazany wymienilem zawor N75 oraz zawor upustowy (obejsciowy) DV i przeladowywanie turbiny zniknelo jest wszystko dobrze ale wymiana ktorego zaworu pomogla ciezko okreslic poniewaz wymienilem oba jednoczesnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się