Drennei Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Witam. A4 b7 1.8t pękł mi przewód klimatyzacji o numerze 8E0260707AN. Stało się to na początku zimy wiec zostawiłem to do naprawy na wiosnę(zimno w garażu). Zakupiłem ten waż, do tego zakupiłem nowy osuszacz oraz dławik. Zauważyłem również że przy mrozach sprężarka sama się włączała( czerwone światełko na econ przestało się świecić), zrobiło mi się tak może z 5 razy. Chciałem zapytać czy przez to mogło coś ulec zniszczeniu, oraz czytałem gdzieś że do sprężarki dolewa się także olej. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć o co chodzi? 1
ferdek77 Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Z tego co przeczytałem, czyli teoretycznie mogła paść sprężarka, jeśli układ jest rozszczelniony
Drennei Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Opublikowano 21 Lutego 2019 Idzie jakoś sprawdzić tą sprężarkę czy działa? Jak tak to jak? Moge ja bez problemu wyciągnąć na stół.
greg2505 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 23 godziny temu, Drennei napisał: Idzie jakoś sprawdzić tą sprężarkę czy działa? Jak tak to jak? Moge ja bez problemu wyciągnąć na stół. Pokręć kołem pasowym jak sprzęgło jest sprawne, jak będzie się lekko kręcić to znaczy że sprawna
Emejcz Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Poniekąd dołączę się do tematu. U siebie zauważyłem nieszczelnego węża tego co wchodzi na dole do skraplacza. Przypuszczam, że to on jest winowajcą słabo działającej klimatyzacji, bo po prostu ucieka tamtędy czynnik. Cieknie w okolicach zakucia gumy więc wymaga on naprawy lub wymiany. Pytanie do kogoś kto musiał wymieniać/naprawiać węża. Pakowaliście zamienniki czy dało radę to gdzieś naprawiać? Widzę zamiennik tego węża za trochę ponad 100zł i wziąłbym, ale zastanawiam się jak z jakością.
greg2505 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) 32 minuty temu, Emejcz napisał: Poniekąd dołączę się do tematu. U siebie zauważyłem nieszczelnego węża tego co wchodzi na dole do skraplacza. Przypuszczam, że to on jest winowajcą słabo działającej klimatyzacji, bo po prostu ucieka tamtędy czynnik. Cieknie w okolicach zakucia gumy więc wymaga on naprawy lub wymiany. Pytanie do kogoś kto musiał wymieniać/naprawiać węża. Pakowaliście zamienniki czy dało radę to gdzieś naprawiać? Widzę zamiennik tego węża za trochę ponad 100zł i wziąłbym, ale zastanawiam się jak z jakością. Ja kupowałem używkę na allegro, możesz obciąć przy samym zakuciu i na nowo zakuć,mam taki zakuty na nowo,ale trochę krzywo mi to zrobili i dlatego wpadła używka Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez greg2505
Emejcz Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 W dniu 8.04.2019 o 22:21, greg2505 napisał: Ja kupowałem używkę na allegro, możesz obciąć przy samym zakuciu i na nowo zakuć,mam taki zakuty na nowo,ale trochę krzywo mi to zrobili i dlatego wpadła używka U mnie dokładnie ten sam przewód w tym samym miejscu jest upocony Zrobiłem wywiad i kupilem nówkę zamiennik z allegro. Będę niedługo wymieniał. Chcę też wymienić osuszacz, ale obawiam się trochę czy bezproblemowo odkręcą mi się od niego przewody. Wymieniałeś u siebie może?
greg2505 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Tak wymieniałem osuszacz i dyszę rozprężną , wszystko poszło bez problemu, tylko i tak musisz jechać na maszynę , to ci to od razu wymienią, ja wymieniałem sam bo układ był pusty
greg2505 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Przewód zamawiałeś po numerze bo są 2 rodzaje i nie pasują zamiennie
Emejcz Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Tak. Zamawiałem po numerze z Etki. Ja mam b7 i w tym roczniku to tylko jeden był do wyboru 8E0260710H. Pojadę na odciągnięcie czynnika, choć wiele go tam raczej nie ma, bo chłodzi słabo. Później wymienię i następnego dnia pojadę na nabicie.
greg2505 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) Wiesz że jazda bez czynnika może się skończyć zatarciem sprężarki , bo ona chodzi cały czas bez względu na econ, chociaż u ciebie olej będzie tylko gazu nie będzie , ale lepiej zrób to na miejscu to jest 10 minut roboty Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez greg2505 1
Emejcz Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) Czytałem trochę o tym, ale widzę opiie są bardzo podzielone. Mi logika podpowiada, że jak w układzie jest olej, a raczej jest, bo klima mi w końcu działa, to przez te dwa dni raczej się nic nie zadzieje. Pytałem gościa od klimy to też mi powiedział, że nic się nie zadzieje. Chyba będę musiał to jakoś przeorganizować. Nie chciałbym tego dziadostwa zatrzeć, ale to jest bardzo problematyczne, że nie można normalnie spuścić czynnika i jeździć. Przecież jedna mała awaria i co, sprężarkę masz na śmieci? Bez sensu. W b7 nie wymienisz tego w 10 minut. Za dużo trzeba demontować. Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez Emejcz
greg2505 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 no właśnie opinie są podzielone,wg mnie nic się nie stanie jeśli rozszczelnienie jest powyżej sprężarki ,było tak u mnie i jeździłem tak ok pół roku nieświadomie,wtedy nie wiedziałem że sprężarka chodzi cały czas,od tego czasu minęło parę lat i nic się nie dzieje,uszkodzony miałem ten sam wąż co ty tylko przy osuszaczu,ok co do wymiany to masz rację bo ja myślałem o samym osuszaczu ,a ty jeszcze przewód musisz od chłodnicy odkręcić ,co wiąże się ze zwaleniem zderzaka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się