mikemx Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Cześć, Od bardzo 2 lat mierzę się z problem drgań kierownicy przy hamowaniu z dużych prędkości (130+ km/h). Po kolejnej wizycie u mechanika, przy której samochód spędził u niego ponad tydzień okazało się że winne są hamulce. W moim aucie był wymieniony przód z 314mm na 320mm z regenerowanymi zaciskami i jarzmami. Po powrocie do oryginału problem znika. Pytanie do Was: Czy jestem skazany na jazdę z mniejszymi tarczami, czy może jest to przyczyna np. walniętego zacisku?
OlekS Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Ten komplet 320 miał swoje tarcze? Jeśli tak, to poprostu masz zwichrowane tarcze.
mikemx Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Komplet miał nowe tarcze Otto Zimmeran od użytkownika z forum (deva). Dodatkowo wczoraj zostały przetoczone i założone nowe klocki ATE (wcześniej Ferodo). Dodam, że sprawdzone zostało bicie na piastach. Jedna została wymieniona wraz z lożyskiem. Zregenerowana została również maglownica bo miała delikatny luz. Edytowane 22 Lutego 2019 przez mikemx
Dev Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 12 godzin temu, mikemx napisał: Komplet miał nowe tarcze Otto Zimmeran od użytkownika z forum (deva). Dodatkowo wczoraj zostały przetoczone i założone nowe klocki ATE (wcześniej Ferodo). Dodam, że sprawdzone zostało bicie na piastach. Jedna została wymieniona wraz z lożyskiem. Zregenerowana została również maglownica bo miała delikatny luz. wystarczy ze jedna piasta bedzie miała bicie i juz bedzie cyrk mogłes sie odezwac, cos byśmy zaradzili w temacie bez zbednych kosztów
musti Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Dokładnie miałem taki sam problem. Tylnia piasta prawa miała bicie i przyczyna znaleziona. Jeden mechanik mówił, że trzeba wymienić praktycznie nowe tarcze i klocki haha
mikemx Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 @Dev Tak jak napisałem wcześniej, jedna piasta miała bicie więc została z łożyskiem wymieniona. Pozostałe są ok ale problem dalej występował. Dopiero powrót do oryginalnego zestawu załatwił sprawę. Nie mam pewności czy to coś z zestawu 320mm jest wadliwe. Kilku mechaników już przeglądało się temu i nie znaleźli żadnego problemu. Nawet twierdzą, że w zaciskach tłoczki pracują bardzo dobrze. Od siebie dodam, że oprócz wibracji przy hamowaniu z dużych prędkości pojawiają się drgania samochodu przy dobrze znanym forumowiczom zakresie prędkości 120-140 km/h dlatego jeden z mechaników zwrócił uwagę na banany, które u mnie są z tulejami 65mm i mogą "nie wytrzymywać". Obecnie jeżdżę na zestawie 314mm i nie ma żadnego z w/w problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się