domjenick Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 ...no pewnie,ja tez na luzie... a konkludujac nasze wywody,to wszystko oznaczaloby,ze jednak AJL ma wieksze doladowanie,niz standartowe jednostki 150-konne...kolejna lekcja...
poziek Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 ...no pewnie,ja tez na luzie... a konkludujac nasze wywody,to wszystko oznaczaloby,ze jednak AJL ma wieksze doladowanie,niz standartowe jednostki 150-konne...kolejna lekcja... no tak jest Dominik
omario Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 AJL ma seryjnie 180ps i chcilem sie dowiedziec ile ma pokazywac wskaniznik doladowania bo bede taki montowal... MOj wskaznik pokazuje max doladowanie w okolicach 0.65 bara.... ale nie jestem pewien czy to jest ok skoro pisze ktos ze powinno byc w okolicach 0.8 bara
domjenick Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 to zalezy od wskaznika-im lepszej firmy-pewnie bedzie pokazywal dokladniej,bo i zrobiony jest dokladniej-moj ostatnio tez pokazywal cos ok 0,8,ale jak podlaczylem Vaga,to mi ponad bara w porywach dmuchalo i tu ciekawostka,bo seryjne ECU powinno odcinac za kazdym razem,po przekroczeniu granicy 1 bara na K03(bez ingerencji w mape doladowania),a tu odcielo raz,skasowalem blad i dalej dmuchalo tyle,wiec opuscilem do 0,90- 0,95 ,bo mysle,ze ponad bar przy moim przebiegu,to chyba za duzo i szybko zakonczy sie kadencja turbo,przy takich manewrach :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 sprawdz inny wskaznik,moze temu cos dolega
prodriveteam Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 wczoraj sprawdzałem doładowanie swojego AJL'a i powiem tak słuchajcie naszego guru Poźka AJL w seri laduje 0,8 bara w peak'u ma 0,9
prodriveteam Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ale masz AVJ pewnie po wirusie ??
poziek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ale masz AVJ pewnie po wirusie ?? właśnie
omario Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika??
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika?? albo zdycha turbina...
omario Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 tak myslisz??? w sumie nie ma zadnych objawow ... jak to sprawdzic mam??
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 trzeba zamontowac wskaznik ale dokładny do tego VAG , logi itd itp
domjenick Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika?? moze wastegate do regulacji :gwizdanie:
omario Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Za miesiac do polski to wszystko obczaje:D ale wastegate samo by sie przestawilo??? no bo mysle ze poprzednik tam nie grzebal....[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 19:22_________________________________________________a czy VAG wskaze doladowanie??
gregory Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 W B5 też się da, zależy jaki silnik siedzi w danym. Jeśli to będzie np. AWT to da się sprawdzić z map-a. I we wszystkich 1.8T raczej które mają map da się. Jest zadane ciśnienie doładowania i aktualne.
domjenick Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jesli jest sensor-masz racje, a w B5 tez jest sensor na intercoolerze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się