quattrob6 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Witam i proszę o pomoc w moim A4 B7 1,8t wskakują błędy 16683, 16684, 16686 auto robiło się mułowate po sprawdzeniu ciśnieniem z kompresora dolotu wymieniłem pęknięty przewód podciśnienia, zawór dv sprawdzony otwiera się i trzyma podciśnienie, n75 przeczyszczony chociaż był czysty, po tych czynnościach auto lepiej ciągnie ale nie tak jak wcześniej mam go od 1,5 roku, i tak na lpg jak i na pb występuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, pozamieniałem miejscami wtryski gazu i benzyny, wymieniłem świece ngk, podmieniłem cewki zapłonowe od takiego samego silnika, ale nadal wskakują wyżej wymienione błędy. Wrzucam logi i proszę o analizę. Dynamiczny: Grupy 091, 093, 094: http://vaglogi.pl/log-091_093_094_LtC5olg.html (Benzyna) Grupy 088, 089, 090: http://vaglogi.pl/log-088_089_090_QZ45D.html (Benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_85095ni.html (Benzyna) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_uK7m9.html (Benzyna) Grupy 011, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_011_MsbVG5q.html (LPG) Statyczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_d6byf5L.html (Benzyna)
Kejsi Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) Pierwsze co to przeplywka zaniza po drugie pomiar kompresji w jakim stanie jest rozrząd? Edytowane 23 Lutego 2019 przez Kejsi
quattrob6 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Od wymiany rozrządu jest ok. 50-tyś. kompresję zmierzę w poniedziałek a czy z logów coś można wywnioskować o ustawieniu rozrządu ? Zapomniałem dopisać że na zimnym silniku chwilami słychać stuki jakby spalanie stukowe ,albo wieszanie się wtrysku
Kejsi Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Jak wyżej mały przepływ jest i zapłony okrutnie cofa blok 003
quattrob6 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Co może być przyczyną że zapłony cofa, co to oznacza
Kejsi Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Może przez przepływ, może paliwo słabe źle napisałem tragedii nie ma zacznij od ww i się dalej pomyśli.
quattrob6 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Dzięki kolego przeczyszczę albo wymienię przepływomierz i może kompresja coś wyjaśni przebieg jest 240-tyś, i raczej nie ma przejechane więcej był sprawdzany w serwisie
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Zapłon wypada na zimnym czy cały czas? sprawdz kompresję prawdopodobnie wypalone zawory i najczęsciej najgorzej to wygląda na 2 cyl. Do tego pózno wstaje turbina i niedoładowuje, wyciągnij kata i sprawdz jak wygląda strona gorąca turbiny.
quattrob6 Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Dzięki Łukasz zapłon wypada na ciepłym jutro będę działał dalej
quattrob6 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) Dzisiaj stracił moc jeszcze bardziej i pracuje tak jak na załączonym filmie. Nie udało mi się dojechać do mechanika na sprawdzenie kompresji. A tak pracuje bez pokrywy klawiatury Edytowane 25 Lutego 2019 przez quattrob6
quattrob6 Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem. Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar. Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar, 2 i 3 po 10,3, 4 - 10,5 bar. Na ciepłym 1 - 11,3, 2 - 11,4 bar, 3 i 4 po - 11,2, bar. przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny. Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.
przem8 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Zaraz się okaże, że znowu będziesz wymieniać przeplywke na boscha, bo tylko taka prawidłowo pracuje i pamiętam przypadek, że pierburg głupoty pokazywał.
quattrob6 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem. Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar. Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar, 2 i 3 po 10,3, 4 - 10,5 bar. Na ciepłym 1 - 11,3, 2 - 11,4 bar, 3 i 4 po - 11,2, bar. przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny. Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.
Kejsi Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Nie wiem jak reszta ale dla mnie to szklanka któraś już dała dupki i stuka a w najgorszym wypadku korba stuka
quattrob6 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 A czy to może być że słychać spalanie stukowe ?
3r4 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 kiedyś ktoś pisał, że posypał mu się katalizator i się obijał w puszcce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się