motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Witam,jestem od niedawna posiadaczem jak,że zacnego silnika 1.8T w a4 b6 quattro o rzekomej mocy 170km ale według mnie ma w tej chwili max ze 100km,proszę bardziej doświadczonych ode mnie o przejrzenie logów i o jakąś podpowiedz,pozdrawiam Rafał http://vaglogi.pl/log-003_020_118_Q61807y.html http://vaglogi.pl/log-002_031_115_46T9AH.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_2Akftrq.html http://vaglogi.pl/log-032_9cS7z84.html Edytowane 24 Lutego 2019 przez motoryniarz Nie dodalem modelu auta
bartez90 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Leci bardzo na ubogo, sprawdz dolot pod katem szczelnosci. Do tego spore stukowe. Swiece dawno wymieniane? Jakie zalozone?
motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Dolot szczelny, zawór DV wymieniałem,do świec zaglądałem jakieś 300 km temu,przy okazji wymiany rozrzadu,wyglądały ok są założone NGK,czyli sprawdzic ciśnienie paliwa? A jak przepływomierz? Zastanawia mnie jeszcze czy coś nie było dłubane w sofcie bo seryjnie powinno być chyba 0.6 bara doładowania?mogę wymienić świece,zrobić logi,jak to nic nie zmieni to pozamieniane miejscami cewki i jeszcze raz logi
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Program seria, sprawdz ciśnienie paliwa i szczelność dolotu, można by było też wyciągnać kata i sprawdzić drożność, turbo nie robi się szybko czerwone?
motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Kata na 80% już nie ma,została tylko wydmuszka i jest dołożony dystans pod drugą sonde,uszczelke pod kolektorem ssącym wymieniłem,przewody gumowe i intercooler sprawdzałem i myłem benzyną ekstrakcyjną,układ sai wyrzucony,odma wykastrowana,A czy turbo robi się czerwone jeszcze nie wiem sprawdzę jutro przy okazji ciśnienia paliwa
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 To nie ma kata czy się domyślasz tylko? Dolot najlepiej sprawdzić kompresorem dla pewności, tak samo z ciśnieniem paliwa.
motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Domyślam,jutro sprawdzę dla pewnosci,sprawdzę kompresorem,chyba najlepiej zatkać przed przepustnicą i pompować zaraz za przepływką?
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Pompuj za przepływką, tylko odepnij odme z tipa, nie zatykaj przed przepustnica.
motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Ok,dziękuję za zainteresowanie,profilaktycznie zmienię jeszcze filtr paliwa,tylko mam dylemat ponieważ słyszałem kilka opinii,że tylko oryginał z aso daje rade,myślałem o jakimś mann'a lub hengst bo mam pod ręką w hurtowni
motoryniarz Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Mogę jeszcze wtryski wrzucić do myjki ultradźwiękowej i przelać je czymś pod ciśnieniem tylko nie do końca wiem czym i czy to ma sens?
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Nie ma to zbyt wielkiego sensu, najpierw sprawdz podstawowe rzeczy przed wymiana czegokolwiek.
motoryniarz Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 Mały update,miałem wieczór pełen wrażeń.przy badaniu szczelności oprócz tego,że był mały wyciek przy zaworze dv,na oringach pod wtryskami i na przewodzie do serwa w którym to znalazłem około 0.5 litra wody...później zabrałem się za świece,tu nie było niespodzianek,przy okazji zmierzyłem kompresję na każdym około 12bar niestety mierzone na zimnym silniku...punktem kulminacyjnym jak się później okazało był katalizator,na początku niechętnie odkręcilem sondę przed no i zdziwko,że jednak jest i do tego metalowy,zrobiłem z nim porządek,niestety nie starczyło już sił na sprawdzenie ciśnienia paliwa i logów,reszte postaram się ogarnąć w tygodniu i zdać relacje,co do odczuć z jazdy to wydaje mi się,że jest poprawa,aha muszla turbiny popękana..
bartez90 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Muszla jeszcze taka zla nie jest, widzialem gorsze, te pekniecia standardowe, aczkolwiek sa. Troche jeszcze pojezdzi. Zmierz cisnienie paliwa i bedzie cos wiadomo.
motoryniarz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Zmierzyłem ciśnienia paliwa,na wolnych obrotach 4.6,przy przegazówce 3.9 A pod pełnym obciążeniem spada do 3 bar,Filtr wygląda na w miarę swierzy z mahle,rozumiem,że przyszedł czas na pompę...w sumie 270 tyś nalatła
motoryniarz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Czy ta pompa będzie pasowała,i czy warto ją założyć? walbro gss341 bo szczerze mówiąc wole dać te 350zl za sam wkład zamiast 700zl za wkład z obudową vdo
bartez90 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Tu masz np fajne zrodlo: Z tego co sie orientuje montaz walbro w kosztu z quattro to nie jest taka prosta sprawa. W osce nie ma problemu, w zasadzie jest p&p.
motoryniarz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Ten koszyk w zbiorniku z Quattro jest uszczelniony oringami i podcisnieniowo pobiera paliwo z drugiej komory? w weekend rozbiore i pomyśle co dalej,chyba,że znajdę coś ciekawego w dobrej cenie
motoryniarz Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 1480 brutto komplet z aso,580 brutto vdo komplet z intercars,da się gdzieś taniej to vdo dostać?
motoryniarz Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 Witam,wymieniłem pompę na nową VDO i filtr paliwa na oryginał z aso,ciśnienie trzyma 3.5bar... ale równo,z niewielkimi wachaniami,mam wrażenie,że jedzie gorzej...zrobiłem logi,przeładowuje jeszcze bardziej,a log z korekt chyba był z błędem bo są na zero wrzucam do oceny(nałożyły się jeden na drugi i trzeba zjechać na dół) http://www.vaglogi.pl/log-003_020_118_6N1cO.html http://www.vaglogi.pl/log-002_031_115_12B7x7.html http://www.vaglogi.pl/log-002_031_033_x6njb.html
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Jakieś błędy były? bo w ostatnim logu nie działała sonda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się