Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło 1.8t ślizga po mapie na 225km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, bartez90 napisał:

No widzisz, a jednak u niektórych trzeba skracać.

Np kolega adventure009 pisał do mnie w tej sprawie, że w bfb musiał skracać bo nie pasuje. W avj wiem że niektórym też nie pasowało, nawet na grupie na fb były przypadki, że jednym siadało, a u drugich trzeba skracać.

Kupując od bexa siądzie i nie natknę się na minę że nie spasuje ? Mówimy tutaj i zestawie sprzęgło/docisk/dwumas

Opublikowano

Do bexa wszystko będzie ok, takie bierz, do tych nm co masz starczy spokojnie. Chyba że zamierzasz dalej podnosić moc.

Opublikowano (edytowane)

Nie planuje żałuje że K04 nie wsadziłem i tyle ale już tego nie ruszał ładnie zgrane sprzęgło i tak pewnie obije 100zł to kosztuje w RZE

Edytowane przez fenri95
Opublikowano

dmuwasy nie ruszałem

Opublikowano (edytowane)

ok pewnie bex zawita skoro to wielka nie wiadoma że musze coś ciąć albo i nie a moje niuty i tak obsłuży

Edytowane przez fenri95
Opublikowano (edytowane)

Panowie takie coś brać czy sobie darować ?

IMG_20190227_101922.jpgIMG_20190227_101924.jpgIMG_20190227_101926.jpgIMG_20190227_101930.jpg

Rdza jest to widać tarcza do obkucia kevlarem i tak teoretycznie 80 tys mili

Edytowane przez fenri95
Opublikowano

Jak nie planujesz większych mocy obij swoja tarcze kevlarem i nie kombinuj ulepa. 

Opublikowano (edytowane)

Chyba odpuścić lepiej to wygląda widać jak.To raczej nic nie da tarcza ma niecały rok zaraz po mapie zaczęła ślizgać także docisk nie poradzi sobie z tym raczej stad pomysł na przeczep. Kolega obił i dalej mu ślizga.. tą są kiepskie tarcze kusi mnie jeszcze ta z 1.9 AWX tylko czy obejdzie się bez cięcia tulejki ogarnia ktoś w jakim przypadku się to tnie ?

Edytowane przez fenri95
Opublikowano
19 minut temu, fenri95 napisał:

kusi mnie jeszcze ta z 1.9 AWX tylko czy obejdzie się bez cięcia tulejki ogarnia ktoś w jakim przypadku się to tnie ?

Nikt tego nie wie na 100% bo ile użytkowników tyle tematów. Tu jest identyczny przypadek jak Twój:

To podcięcie chyba mie jest skomplikowane. Natomiast dwumas masz wymieniany czy od nowości jeździ?

Bo może się okazać, że niedługo i tak skona. Więc wtedy szkoda roboty dwa razy.

Opublikowano

Dwumas chyba jeździ od nowośći przy 220 tys zakładałem sprzęgło i widać ze raczej nikt tam nie zaglądał. jakby siadło to z 1.9 hmm pewnie loteria..

Opublikowano

To weź pod uwagę, że po takim przebiegu i po chipie dwumas może już ledwo dychać. Czasami lepiej wymienić wszystko od razu niż za np rok mieć kolejny problem.

Opublikowano
W dniu 27.02.2019 o 13:14, fenri95 napisał:

Panowie takie coś brać czy sobie darować ?

IMG_20190227_101922.jpgIMG_20190227_101924.jpgIMG_20190227_101926.jpgIMG_20190227_101930.jpg

Rdza jest to widać tarcza do obkucia kevlarem i tak teoretycznie 80 tys mili

To to wygla jak jeden wielki smietnik, komplet od AWX z dwumasem i swieto na dluzszy czas., a jeszcze jak to kevlarem obijesz to w ogole malina. pytanie jak dlugo masz zamiar jezdzic autem itd.

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się kupiłem inne

 

 

 

Edytowane przez fenri95
Opublikowano (edytowane)

Panie i Panowie, 

W mojej a4 B6 BEX Quattro 6 biegów powoli kończy się sprzęgło. Mam luzem stary zestaw z BFB i początkowo myślałem, że BFB dam do regeneracji kevlarem i wrzucę w samochód w ciągu jednego wieczoru. Teraz widzę, że BEX miał chyba inną tarcze ze sprężynkami... Powiedzcie czy lepiej dać zestaw BEXa do regeneracji? A może jakiś mix z dociskiem, może któryś będzie mocniejszy?

Poprzedni właściciel chyba coś grzebał przy sprzęgle i mam nadzieję, że nie włożył jakiegoś chinola... Bo wtedy pozostaje już na pewno zestaw BFB albo nowe... Ale zależy mi na tarczy kevlarowej ze względu na plan wykonania programu w okolice 230km 330nm

 

Edytowane przez Krzysiek2808
Opublikowano
W dniu 30.11.2020 o 09:05, Krzysiek2808 napisał:

Panie i Panowie, 

W mojej a4 B6 BEX Quattro 6 biegów powoli kończy się sprzęgło. Mam luzem stary zestaw z BFB i początkowo myślałem, że BFB dam do regeneracji kevlarem i wrzucę w samochód w ciągu jednego wieczoru. Teraz widzę, że BEX miał chyba inną tarcze ze sprężynkami... Powiedzcie czy lepiej dać zestaw BEXa do regeneracji? A może jakiś mix z dociskiem, może któryś będzie mocniejszy?

Poprzedni właściciel chyba coś grzebał przy sprzęgle i mam nadzieję, że nie włożył jakiegoś chinola... Bo wtedy pozostaje już na pewno zestaw BFB albo nowe... Ale zależy mi na tarczy kevlarowej ze względu na plan wykonania programu w okolice 230km 330nm

 

zestaw z AWX wrzuc i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...