fenri95 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 Teraz, bartez90 napisał: No widzisz, a jednak u niektórych trzeba skracać. Np kolega adventure009 pisał do mnie w tej sprawie, że w bfb musiał skracać bo nie pasuje. W avj wiem że niektórym też nie pasowało, nawet na grupie na fb były przypadki, że jednym siadało, a u drugich trzeba skracać. Kupując od bexa siądzie i nie natknę się na minę że nie spasuje ? Mówimy tutaj i zestawie sprzęgło/docisk/dwumas
bartez90 Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Do bexa wszystko będzie ok, takie bierz, do tych nm co masz starczy spokojnie. Chyba że zamierzasz dalej podnosić moc.
fenri95 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) Nie planuje żałuje że K04 nie wsadziłem i tyle ale już tego nie ruszał ładnie zgrane sprzęgło i tak pewnie obije 100zł to kosztuje w RZE Edytowane 25 Lutego 2019 przez fenri95
fenri95 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) ok pewnie bex zawita skoro to wielka nie wiadoma że musze coś ciąć albo i nie a moje niuty i tak obsłuży Edytowane 25 Lutego 2019 przez fenri95
fenri95 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Panowie takie coś brać czy sobie darować ? Rdza jest to widać tarcza do obkucia kevlarem i tak teoretycznie 80 tys mili Edytowane 27 Lutego 2019 przez fenri95
Patryk94 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 Jak nie planujesz większych mocy obij swoja tarcze kevlarem i nie kombinuj ulepa.
fenri95 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Chyba odpuścić lepiej to wygląda widać jak.To raczej nic nie da tarcza ma niecały rok zaraz po mapie zaczęła ślizgać także docisk nie poradzi sobie z tym raczej stad pomysł na przeczep. Kolega obił i dalej mu ślizga.. tą są kiepskie tarcze kusi mnie jeszcze ta z 1.9 AWX tylko czy obejdzie się bez cięcia tulejki ogarnia ktoś w jakim przypadku się to tnie ? Edytowane 27 Lutego 2019 przez fenri95
bartez90 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 19 minut temu, fenri95 napisał: kusi mnie jeszcze ta z 1.9 AWX tylko czy obejdzie się bez cięcia tulejki ogarnia ktoś w jakim przypadku się to tnie ? Nikt tego nie wie na 100% bo ile użytkowników tyle tematów. Tu jest identyczny przypadek jak Twój: To podcięcie chyba mie jest skomplikowane. Natomiast dwumas masz wymieniany czy od nowości jeździ? Bo może się okazać, że niedługo i tak skona. Więc wtedy szkoda roboty dwa razy.
fenri95 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Opublikowano 27 Lutego 2019 Dwumas chyba jeździ od nowośći przy 220 tys zakładałem sprzęgło i widać ze raczej nikt tam nie zaglądał. jakby siadło to z 1.9 hmm pewnie loteria..
bartez90 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 To weź pod uwagę, że po takim przebiegu i po chipie dwumas może już ledwo dychać. Czasami lepiej wymienić wszystko od razu niż za np rok mieć kolejny problem.
golden87 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 W dniu 27.02.2019 o 13:14, fenri95 napisał: Panowie takie coś brać czy sobie darować ? Rdza jest to widać tarcza do obkucia kevlarem i tak teoretycznie 80 tys mili To to wygla jak jeden wielki smietnik, komplet od AWX z dwumasem i swieto na dluzszy czas., a jeszcze jak to kevlarem obijesz to w ogole malina. pytanie jak dlugo masz zamiar jezdzic autem itd.
fenri95 Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 (edytowane) Zgadza się kupiłem inne Edytowane 7 Marca 2019 przez fenri95
Krzysiek2808 Opublikowano 30 Listopada 2020 Opublikowano 30 Listopada 2020 (edytowane) Panie i Panowie, W mojej a4 B6 BEX Quattro 6 biegów powoli kończy się sprzęgło. Mam luzem stary zestaw z BFB i początkowo myślałem, że BFB dam do regeneracji kevlarem i wrzucę w samochód w ciągu jednego wieczoru. Teraz widzę, że BEX miał chyba inną tarcze ze sprężynkami... Powiedzcie czy lepiej dać zestaw BEXa do regeneracji? A może jakiś mix z dociskiem, może któryś będzie mocniejszy? Poprzedni właściciel chyba coś grzebał przy sprzęgle i mam nadzieję, że nie włożył jakiegoś chinola... Bo wtedy pozostaje już na pewno zestaw BFB albo nowe... Ale zależy mi na tarczy kevlarowej ze względu na plan wykonania programu w okolice 230km 330nm Edytowane 1 Grudnia 2020 przez Krzysiek2808
DivaynEays Opublikowano 4 Grudnia 2020 Opublikowano 4 Grudnia 2020 W dniu 30.11.2020 o 09:05, Krzysiek2808 napisał: Panie i Panowie, W mojej a4 B6 BEX Quattro 6 biegów powoli kończy się sprzęgło. Mam luzem stary zestaw z BFB i początkowo myślałem, że BFB dam do regeneracji kevlarem i wrzucę w samochód w ciągu jednego wieczoru. Teraz widzę, że BEX miał chyba inną tarcze ze sprężynkami... Powiedzcie czy lepiej dać zestaw BEXa do regeneracji? A może jakiś mix z dociskiem, może któryś będzie mocniejszy? Poprzedni właściciel chyba coś grzebał przy sprzęgle i mam nadzieję, że nie włożył jakiegoś chinola... Bo wtedy pozostaje już na pewno zestaw BFB albo nowe... Ale zależy mi na tarczy kevlarowej ze względu na plan wykonania programu w okolice 230km 330nm zestaw z AWX wrzuc i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się