Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 1.9 TDI AWX Logi przy odpalaniu od oceny


lysy1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wklejam logi 13, 18 i 23 zrobione podczas odpalania na zimnym po całonocnym postoju. Objawy to telepanie przez pierwsze kilka chwil, chmura dymu i wgl silnik nie pracuje tak jak trzeba, słabe hamulce, mocy brak jak na  130km (porównanie z innym sprawnym).

Powie ktoś co mu dolega?

Dzięki

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_bWPGn.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcja 4 cylindra powyżej 1mg... W miarę rozgrzewania maleje, więc pewnie oringi będą do roboty

Dorzuć statycznie:

004 i 001

Basic Settings

003

011

Sprawdzales rano temperature czy sa podobne ta z silnika, z zegarow i zewnetrzna ?

Jak slabe hamulce to moze masz luzy na kroccu z vacum, zobacz, ewentualnie wezyki podcisnienia do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kamil-vag napisał:

Korekcja 4 cylindra powyżej 1mg... W miarę rozgrzewania maleje, więc pewnie oringi będą do roboty

Dorzuć statycznie:

004 i 001

Basic Settings

003

011

Sprawdzales rano temperature czy sa podobne ta z silnika, z zegarow i zewnetrzna ?

Jak slabe hamulce to moze masz luzy na kroccu z vacum, zobacz, ewentualnie wezyki podcisnienia do wymiany

Pompa vacum bosch z końcówką C z wkręcanym krućcem.

Statyczne na rozgrzanym czy zimnym?

Basic settings na rozgrzanym stojąc i każda grupa osobno?

 

Nie sprawdzalem temperatury ale mogę to sprawdzić po pracy bo od 8 do 17 stoi samochod nie ruszany to moze pokaze. Gdzie info z tymi temperaturami znaleźć? Zeby to zobaczyc to zlogowac Statyczne w grupie 7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BS potrzebny rozgrzany motor, więc mogą być i statyczne.

BS tylko da się pojedynczo ;)

Tak w silniku grupa 007 w zegarach grupa 003 - zobacz czy są mniej więcej takie same wszystkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Do BS potrzebny rozgrzany motor, więc mogą być i statyczne.

BS tylko da się pojedynczo ;)

Tak w silniku grupa 007 w zegarach grupa 003 - zobacz czy są mniej więcej takie same wszystkie...

Także tak zrobiłem wszystkie możliwe logi tak jak opisales to w swoim temacie. 

Statyczne w grupach MS i BS na zimnym:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_y99uT.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_S3Sx9r.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_whDshT.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_57bCU.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_S340Atp.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_xabW71.html

Statyczne w grupach MS i BS na ciepłym:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EZ4JDE.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8pDR2.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4NiqRN.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_wFQeK.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_5oIc4C7.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lVK9BXb.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_x1HNH.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_j7bk754.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_i3Xmt5.html

 

Dynamiczne wszystkie jakie są możliwe:

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_7tjzByw.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_eBqrU.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2V4Ev.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_vi1UW0.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_stvzo0j.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_f5z9n.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_K6viLqG.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_iqM3w.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_8KB3Cz.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4J8Cv6.html

Edytowane przez lysy1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko się do czegokolwiek przyczepic...

EGR masz zaślepiony ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, kamil-vag napisał:

Ciężko się do czegokolwiek przyczepic...

EGR masz zaślepiony ? 

Wydaje mi sie że nie ale nie wiem. Wiem że są gryzace spaliny na postoju na zimnym i ciepłym 

 

Jedyne co robiłem przy egr to klape gaszącą bo siłownik zamykający ją miał rozwalona membranę i samochód gasl mocnym tarpnieciem to kupiłem nowy siłownik i już lepiej gaśnie ale jednak nie do końca idealnie bo trochę szarpie. 

To od czego mogłoby być te słabe odpalanie z rana na zimnym i poranny dym przy pierwszym zalapaniu? Zauważyłem że jest trochę za dużo oleju na bagnecie bo jest ponad max ale nie wiem czy poprzedni właściciel za dużo nalal czy poszlo do silinika skąds trochę ropy. 

Silnik za twardo pracuje i nie wiem przez co,może szklanki bo za ciekawie nie wyglądają i wałek również bo na jednej jest przytarty (nie na krzywce tej ostrej części a tej drugiej szerszej części powiedzmy trójkąta) 

Edytowane przez lysy1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdz ten egr, czy wężyk zasilający zasysa powietrze na przemian w trybie bs... Bo tak jak teraz on jest caly czas zamkniety. A to zawsze poteguje gryzace spaliny i twardsze klepanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lysy1991 napisał:

 Wiem że są gryzace spaliny na postoju na zimnym i ciepłym 

To od czego mogłoby być te słabe odpalanie z rana na zimnym i poranny dym przy pierwszym zalapaniu? Zauważyłem że jest trochę za dużo oleju na bagnecie bo jest ponad max ale nie wiem czy poprzedni właściciel za dużo nalal czy poszlo do silinika skąds trochę ropy. 

No nie wiem czy zauważyłeś , ale masz auto które właśnie stało się pełnoletnie :decayed:

Dla tego trochę się się dziwię że oczekujesz od niego żeby pracował jakby dopiero co wyjechał z fabryki ?:P

 

Tak jak napisał Kamil oprócz początku problemu z korekcją na czwartym po odpaleniu za bardzo nie ma się do czego przyczepić .

Prawdopodobnie jest o spowodowane nieszczelnością dolnego uszczelnienia czwartej pompki.

Może to być powodem problemu z nierówną pracą i puszczaniem dyma po porannym odpaleniu ( lekkie zapowietrzenie ).

Poziom oleju obserwuj w dłuższym okresie czasu, by mieć pewność czy przybywa go czy nie .

To czy silnik pracuje twardo czy miękko , to bardzo indywidualne odczucia .

Generalnie te silniki to grzechotniki są  , miękko to pracują CR-y ...

Trzeba by posłuchać, chociażby na jakimś filmiku skręconym z  pod maski :whistling:

A jeżeli są podejrzenia o zużycie wałka rozrządu i szklanek to trzeba to dokładnie sprawdzić , krzywki pomierzyć.

Może jakieś zdjęcia lub filmik z takiej weryfikacji by się znalazł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piotrsob1 napisał:

No nie wiem czy zauważyłeś , ale masz auto które właśnie stało się pełnoletnie :decayed:

Dla tego trochę się się dziwię że oczekujesz od niego żeby pracował jakby dopiero co wyjechał z fabryki ?:P

 

Tak jak napisał Kamil oprócz początku problemu z korekcją na czwartym po odpaleniu za bardzo nie ma się do czego przyczepić .

Prawdopodobnie jest o spowodowane nieszczelnością dolnego uszczelnienia czwartej pompki.

Może to być powodem problemu z nierówną pracą i puszczaniem dyma po porannym odpaleniu ( lekkie zapowietrzenie ).

Poziom oleju obserwuj w dłuższym okresie czasu, by mieć pewność czy przybywa go czy nie .

To czy silnik pracuje twardo czy miękko , to bardzo indywidualne odczucia .

Generalnie te silniki to grzechotniki są  , miękko to pracują CR-y ...

Trzeba by posłuchać, chociażby na jakimś filmiku skręconym z  pod maski :whistling:

A jeżeli są podejrzenia o zużycie wałka rozrządu i szklanek to trzeba to dokładnie sprawdzić , krzywki pomierzyć.

Może jakieś zdjęcia lub filmik z takiej weryfikacji by się znalazł ?

Nie ma problemu, zrobi się i filmik podczas pracy i pomierzy krzywki, zrobię też ich zdjęcia i chyba wymienię szklanki bo o one mogą odpowiadać za twarda pracę. Ile powinny mieć mm krzywki?

Jak wymieniać szklanki które są złe to od razu trzeba też wałek czy bez tego obejdzie się?

Przybywanie oleju może być od tego uszczelnienia pompki?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lysy1991 napisał:

. Ile powinny mieć mm krzywki?

61,7 mm.

 

11 godzin temu, lysy1991 napisał:

Jak wymieniać szklanki które są złe to od razu trzeba też wałek czy bez tego obejdzie się?

Wszystko zależy od stopnia zużycia wałka rozrządu.

11 godzin temu, lysy1991 napisał:

Przybywanie oleju może być od tego uszczelnienia pompki?  

Trudno powiedzieć ( teoretycznie tak, praktycznie to nie w tym przypadku ) .

Najpierw to ustal ponad wszelką wątpliwość czy faktycznie oleju przybywa :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...