Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż modułu BT, a cuulmann i RNS-D


Makale

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam moduł BT z końcówką D. W aucie siedzi seryjny telefon i gniazdo FAX. Po wyjęciu fotela pasażera i dostaniu się do sterownika telefonu culmann jaka rzeźba mnie czeka żeby podłączyć BT ?

Kiedyś były schematy, ale wszystkie już wygasłe. Mikrofon bose siedzi w podsufitce seryjnie. RNS-D też jest seryjne. Wszystkie kable są na miejscu czy coś jeszcze muszę ciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrzę kojarzę to tylko cany będziesz musiał podciagnąć z licznika , wrzuć fotkę tego modułu Cullman co tam siedzi dokładnie , ma on diagnozę Vagiem? wtedy odczytasz numer i można sprawdzić co to za ustrojstwo ;)

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pociągnięcia jest faktycznie can infotainment- znajdziesz np. w liczniku albo w stopach pasażera i do wymiany wtyczka modułu bo cullman ma inną. Diagnostyki vagiem nie trzeba robić ani nic wykodowywać, tylko ustawić kodowanie modułu BT po montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie przechodziłem przejście cullman-> moduł BT. Może to Ci pomoże, z tym, że ja miałem radio chorus II

BT-chorus-cullmann.jpg

culman-BT.png

Moduł BT-uchwyt cullmann.docx

Edytowane przez Lukasz_mk2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie to jest sterownik nokii 8E0 862 333 A, komunikacji nie bnyło bo ktos bezpiecznik od tel. wyjął. Idą dwie bardzo grube wiązki. W sterowniki nokii jest kostka 46pin + antena i druga mniejsza 10 pin + 2 anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cany już wiązłem i plus i minus. Wszystko po bezpiecznikach i wg schemtu z autodaty. Brakuje mi pozostałych. Linia K na krótko od czegoś innego i VCDS już wyszukuje moduł.

 

EDIT:

Mam CAN'y, mam K-Line, mam zasilanie (czyli 5 kabli), potem mam mikrofon (już 7) sygnał telefon podpiąłem się do wyjścia z tego sterownika, który wg autodaty szedł na głośnik czyli logicznie rzecz biorąc to powinno iść do radia i nie mam tylko 10 kabla czyli mute. Ogólnie moduł się łączy, wszystko zakodowane. Teraz sprawa wygląda następująco:

Gdy ktoś dzwoni do mnie na FIS pojawia się CALL - numer telefonu i mogę odebrać ręcznie  wtelefonie lub przyciskiem na kierownicy.

Gdy ja dzwonię - analogicznie jest info na FIS

Gdy kończę połączenie - END of call na fis

Gdy nic się nie dzeieje, klikam R/T na kierownicy i mam dostęp w górnej części fisa do książi telefonicznej i mogę dzwonić i odbierać jednak muzyka gra nadal i radio totalnie nie reaguje na to, że ktoś dzwoni. Radio ma totalnie wywalone w telefon :D  Jakaś pomoc jak podpiąć sygnał TEL -, TEL + i MUTE ze sterownika BT do RNS-D ?

Gdyby to miało znaczenie (wszystko seryjnie w aucie było, nic nie rzeźbione oprócz AUX)

- kolor FIS

-RNS-D z DX i włączonym tunerem TV [tunera brak , wpiąłem się tam AUX]

-multifunkcyjna fajera B6

- nagłośnienie BOSE

- mikrofon w lampce jest "seryjnie", jedynie co to zakładałem podsufitkę s-line i w lapmce jej nie było, ale podłączyłem mikrofon i wsadziłem go dokładnie tak samo jak było wcześniej

Edytowane przez Makale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...