Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor ssący asb


mailorex71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , ktoś poradzi co z tym zrobić wysyła mi błąd p3135

Filmik niżej:https://youtu.be/FTiclkKkg2M 

To jest normalne ?

 

20190228_125043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor do zrzucenia i wyczyszczenia. Jak to nie pomoże to zostaje kwestia sterownika/silniczka do tych klap.  Najlepiej przy okazji przeczyścić cały dolot bo na pewno jest zawalony od EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że są luzy tam na dole tego ciągniwa,  nie wiem czy to dobra oznaka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić te ciagniwo płaciłem coś ok 80 zł sprawdź po przekreceniu kluczyka czy dwa silniki robią tak jakby 'test'..... U mnie był spalony silnik. Można i komputerem włączyć test tych silników. 

Edytowane przez Adam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden jest chyba zabrudzony . Na zimnym wywala błąd, jeden otwiera się wolniej i kilka razy . Będę musiał go wyczyścić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyscilem go no i zobaczę czy wywala błąd... ale działa tak samo jak by mu się nie chciało się ruszać.  On działa tak że jak włączysz zapłon to robi test i on dwa razy się otwiera i zamyka , tak pomału A ten z drugiej strony raz się otworzy i zamknie szybko ... nie wiem może ten silniczek  jest uwalony ... Tylko że jak dodaje się gazu to działają tak samo... 

Edytowane przez mailorex71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagales  cały dolot żeby wyczyścić? Jak czyscilem to było tak. Za klejone że kilka godzin w nafcie. Moczylem prześwit był ok 80 procent a nagar blokował klapki i nie dały rady się domknac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czyściłem Strasznie był zabrudzony... Tylko zastanawia mnie czemu on przy teście dwa razy się otwiera i zamyka tak powoli ... może to ciągniwo jest za długie bo jak zakładałem to na ten silniczek musiałem  trochę odgiac na dół to znaczy obrócić silniczkiem i nałożyć to ciągniwo , moze on wtedy przeklamuje pozycje i ma źle informacje... hmm

Patrz...

 Od 9:50 min. Mam tak samo ... jak bym przykrecil taka blaszkę?  Czy to coś daje nie rozumiem 

Edytowane przez mailorex71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyściłem ten nastawnik razem z silniczkiem w srodku. było kurzy tam nieźle i WD40 zobacze co dalej , zaden plastik nie był ułamany...  ten ogranicznik był i tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...