mailorex71 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Witam , ktoś poradzi co z tym zrobić wysyła mi błąd p3135 Filmik niżej:https://youtu.be/FTiclkKkg2M To jest normalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo911 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Kolektor do zrzucenia i wyczyszczenia. Jak to nie pomoże to zostaje kwestia sterownika/silniczka do tych klap. Najlepiej przy okazji przeczyścić cały dolot bo na pewno jest zawalony od EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Tylko że są luzy tam na dole tego ciągniwa, nie wiem czy to dobra oznaka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam :) Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Można kupić te ciagniwo płaciłem coś ok 80 zł sprawdź po przekreceniu kluczyka czy dwa silniki robią tak jakby 'test'..... U mnie był spalony silnik. Można i komputerem włączyć test tych silników. Edytowane 3 Marca 2019 przez Adam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jeden jest chyba zabrudzony . Na zimnym wywala błąd, jeden otwiera się wolniej i kilka razy . Będę musiał go wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Wyczyscilem go no i zobaczę czy wywala błąd... ale działa tak samo jak by mu się nie chciało się ruszać. On działa tak że jak włączysz zapłon to robi test i on dwa razy się otwiera i zamyka , tak pomału A ten z drugiej strony raz się otworzy i zamknie szybko ... nie wiem może ten silniczek jest uwalony ... Tylko że jak dodaje się gazu to działają tak samo... Edytowane 3 Marca 2019 przez mailorex71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam :) Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Sciagales cały dolot żeby wyczyścić? Jak czyscilem to było tak. Za klejone że kilka godzin w nafcie. Moczylem prześwit był ok 80 procent a nagar blokował klapki i nie dały rady się domknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Tak czyściłem Strasznie był zabrudzony... Tylko zastanawia mnie czemu on przy teście dwa razy się otwiera i zamyka tak powoli ... może to ciągniwo jest za długie bo jak zakładałem to na ten silniczek musiałem trochę odgiac na dół to znaczy obrócić silniczkiem i nałożyć to ciągniwo , moze on wtedy przeklamuje pozycje i ma źle informacje... hmm Patrz... Od 9:50 min. Mam tak samo ... jak bym przykrecil taka blaszkę? Czy to coś daje nie rozumiem Edytowane 3 Marca 2019 przez mailorex71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Kurczę może być to i swirowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailorex71 Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 wyczyściłem ten nastawnik razem z silniczkiem w srodku. było kurzy tam nieźle i WD40 zobacze co dalej , zaden plastik nie był ułamany... ten ogranicznik był i tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się