dekiel 13 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Pytanie do znawców. Pacjent a4 b6 avant FWD. Tylne hamulce jeszcze na razie 245mm. Po 2-3 dniowym postoju w garażu /tylko na biegu i bez ręcznego/ ma lekko zaciśnięte tylne zaciski.Po wrzuceniu wstecznego słychać 'pyk' jak puszczają po czym jedzie oraz hamuje bez problemu. Tył jest do wymiany klocki już nie równo łapią no i efektywność tych hamulców jest jak wiadomo gówniana. Prośba o diagnozę tego przypadku .
Patryk94 Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 A może po prostu rodzą sie przyczepiaja klocki do tarczy? Mialem tak jak auto malo jezdzilo po dłuższym postoju tarcze cale w rdzy, do ruszenia trzeba bylo dodac wiecej gazu, i byl odgłos jak by cos sie urwalo.
dekiel 13 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Fakt że tarcza ma rowki i klocki nie równo łapią . Jest trochę przyrdzewiała , może to to ??
tyskiv6 Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Może tłoczki już zapieczone delikatnie i dodatkowo rdza trzyma po dłuższym postoju . Polecam zmianę na większe , jeden z najlepszych modów ?
dekiel 13 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Godzinę temu, tyskiv6 napisał: Może tłoczki już zapieczone delikatnie i dodatkowo rdza trzyma po dłuższym postoju . Polecam zmianę na większe , jeden z najlepszych modów ? Zestaw 320/288 czeka na założenie ale jestem ciekawy co jest przyczyną tego 'przyłapywania' tyłu teraz. Dzieki za sugestię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się