SkOs Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Witam Panowie objaw - auto nie ma mocy ale uwaga nie łapie "turbo dziury" Błędy przed logowaniem: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Błędy po logowaniu: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi: -Statyczne Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_f0sH1.html (Statyczny) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D53jxr6.html (Statyczny) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9TYmB4S.html (Statyczny) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_o2q7f3y.html (Statyczny) Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4dbl5SE.html (Statyczny) Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_FHR2CIT.html (Statyczny) -BS Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_795gJO4.html (Basic ) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_SVYBBb.html (Basic) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_sK42j76.html (Basic) -Dynamiczne Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_QKA5ABL.html (Dynamiczny) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_CmOQ28.html (Dynamiczny) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_06Pw22.html (Dynamiczny) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_k7SCl.html (Dynamiczny) Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_r5MDckM.html (Dynamiczny) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_x0yA81.html (Dynamiczny) Samochód w posiadaniu teścia. Był jeszcze błąd przepływomierza (urwany kabelek od czujnika) ale udało mi się to ogarnąć a co do mocy nie znam się na logach więc proszę o pomoc Jak brakuje jakiegoś loga bądź któryś powtórzyć to jeszcze jutro będę miał samochód.
Undisclosed Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 To starszy AFN, więc sprawdź przede wszystkim podłączenie wężyka ciśnieniowego do ecu. Twój map sensor odczytuje ciśnienie atmosferyczne, a nie ciśnienie z turbosprężarki.
SkOs Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 A powiedz mi on jakoś wchodzi do ECU od przodu czy tyłu ? Jakieś zdjęcie może podgladowe?:)
Undisclosed Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Swojego zdjęcia nie mam, bo mam nowszego AFNa, który ma map sensor na rurze pomiędzy intercoolerem, a kolektorem dolotowym. Może poszukam zdjęcia jak będę miał czas. Zacznik od dolotu, znajdziesz wężyk, który idzie w kierunku ecu. Musisz sprawdzić czy jest szczelny na całej długości. Edytowane 8 Marca 2019 przez Undisclosed
kimizz Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 G72 to czujnik temperatury dolotu masz przerwe w obwodzie ale to nie jest powód braku mocy, zsuń gumkę z wtyczki obstawiam że tam będzie urwany przewód. Czujnik znajduję się na plastikowej rurzę wychodzącej od kolektora. Pozatym jak kolega wyżej wspomniał MAP sensor widzi ciśnienie atmosferyczne, sprawdź wężyk wychodzący obok czujnika G92 aż do samego kompa, będziesz widział go jak wyciągniesz jest obok wtyczki z tył ecu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się