piek0s Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Witam, zakupilem niedawno a4b5 ANB chodzil pieknie do momentu wymiany oleju... mianowicie lancuch zacza szelescic dosc mocno, po sciagnieciu pokrywy zaworow widok beznadziejny tzn czarno... (ciezko mechanicznie wyczyscic pokrywe zaworow od srodka, tak ulepione I przyschniete) do tego dogrzebalem sie do turbo I tez rewelacji nie ma wiec wpadlem na genialny pomysl aby wrzucic APU kompletny z calym osprzetem kompem itd.. raczej problemu nie bedzie jedynie nie bardzo wiem jak ominac immo bo zostalyby wtedy moj stary licznik kluczyki petla, a komp bylby od APU (kolega posiada chinola kompa ktory w miare ogarnia, program WOW (jest jakas funkcja kodowania immo) moze ktos mial stycznosc I sie wypowie czy idzie tym ogarnac ten immo) ogolnie co powiecie na ten swap? Grzebac w tym moim ANB to do wymiany napinacz z lancuchem regeneracja turbo a wyczyscic silnik z tego nagaru wydaje mi sie nie realne... ktos dlugo nie wymienial oleju plus prawdopodobnie na koniec zalany byl jakims cudem jak motodoctor. Zdjecie obrazuje jak to mnie wiecej wyglada, kompresja ponad 12 ale nato to tez moze miec wplyw ten syf?
Mordeliuss Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Jaki masz budżet? Bo wsadzając silnik bez historii będziesz musiał zrobić rozrząd płyny itp i do podbije koszta. Swap to na pierwszy rzut oka koszt silnika, ale wychodzą przeróbki kombinacje, pojedyncze elementy które potrzebujesz itp więc dobrze to przelicz :)
piek0s Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 Budzet ciezko okreslic nie chce pakowac w bloto... chce tym autem pojezdzic troche dluzej, kompletnego swapa mialbym za 2.5 tysia serwis do 220000tysi papiery ze Szwajcari 30k u nas w jednych rekach auto przytarte z jednej I drugiej strony wlasciciel goni na czesci... rozrzad zmieniany niby 6k temu I sa paragony na to, w tym anb tez mam nowy... plus przekladki jest taki ze wiekszosc sam ogarne albo calosc. W moim przeraza mnie ten nagar ? porazka
michu123 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Wez zrob ze dwa razy plukanke silnika wymien napinacz i bedzie jeszcze jezdzic. Czyszczenie michy i smoka tez by sie zdalo
piek0s Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 Misa czyszczona byla, dlugo czasu zeby ja do zera wyczyscic gdzie mialem do dysppozyci co chcialem szczota dimer itp... plukanka byla zalana juz moim zdaniem zadna plukanka nie da z tym rady...
nyper1 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Możesz kupić silnik na przyszłość a ten dojechać jeszcze.
piek0s Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 Biore tego apu do siebie a pozniej sie zobaczy... mam 3 miechy na ogarniecie samochodu ? dostalem bana na prawko ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się