mszark Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Przegub zaczyna strzelać pod obciążeniem na skręconych kołach. Jadąc i kręcąc 8 nie będzie. Przy ruszaniu, na skrzyżowaniach, kiedy się rozpędzasz owszem. Im więcej wtedy gazu dodasz tym głośniej. 20 tyś to Ci nie wytrzyma, małe szanse. A co się stanie, po prostu auto Ci stanie i koniec jazdy. Złap za półosie i szarp, wyczujesz luz. Chyba, że już osłona zerwana to będzie widać. Jeździsz B7 a nie starym polonezem, ogarnij to.
sieradzky Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) W dniu 16.03.2019 o 05:50, tomek899 napisał: a na stacji diagnostycznej wyjdzie jakby był przegub zewnetrzny uszkodzony ? na wprost jak ruszam zadnego stukania, tak samo na dołkach jedynie jak stoje, kierownica na maxa obrucona i ruszam wtedy słychac, ale to tez nie zawsze Sprawdź, czy problem występuje na przykład podczas zjazdu z ronda albo ogolnie podczas ciasnych zakrętów itp. Tutaj masz link do tematu, który może Ci się okazać pomocny w tej kwesti. Edytowane 17 Marca 2019 przez sieradzky
Skyline93 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Wydaje mi się że te same objawy mam, przy zawracaniu słychać przeskakiwanie (auto jeszcze na stalówkach zimowymi oponami). U mnie dodatkowo osłona przegubu pękła. Wszystko wskazuje na przegub, okaże się przy demontażu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się