dawidreclaw94 Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 Witam, Posiadam a4 b6 1.8t 163km BFB z gazem Stag który był zamontowany ok 6 msc temu. Problem polega na tym, że auto na zimnym silniku chodzi praktycznie bezbłędnie, jak się rozgrzeje to przy dodawaniu gazu następuje niepłynne przechodzenie na wyższe obroty "auto się dławi" i szarpie Na gazie jest masakra - strach jechać, na benzynie sytuacja wygląda lepiej ale też nie jest tak jak powinno. Sytuacja wystąpiła praktycznie z dnia na dzień. Na wysokich obrotach auto chodzi dość przyzwoicie, problem występuje na niskich obrotach. Na biegu jałowym na gazie trzęsie budą, na benzynie też trzęsie ale nie aż tak. Załączam kody błędów. Ten błąd z katalizatorem trwa praktycznie rok - ze swojego zaniedbania nic z tym nie robiłem ale w najbliższym czasie postaram się oddać kata do firmy regenerującej albo kupić nowy (zastanowię się) Drugi błąd wyskoczyć praktycznie od razu jak zaczęły się problemy z dławieniem. Kupiłem 4x świece zapłonowe Boscha, jedną cewke zapłonową Boscha na próbę i zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej ale czekam na dostawę. Jak będzie to powymieniam i napiszę czy to coś pomogło. Jakieś inne sugestie, uwagi? Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 24 minuty temu, dawidreclaw94 napisał: Kupiłem 4x świece zapłonowe Boscha Zacznij od wymiany na dedykowane świece ngk pfr6q. Z tych błędów można wróżyć, że masz nieszczelny układ evap, zatkany kat lub jego błąd przez źle wystrojone lpg. Należałoby zrobić komplet logów opisanych w tym temacie Chodzi Ci o zaworek jednokierunkowy odmy czy o tego grzybka? Jeśli na odpalonym silniku nie zasysa Ci korka wlewu oleju to ten zaworek jednokierunkowy jest sprawny.
dawidreclaw94 Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 Wymieniłem ten zawór plastikowy (załączam obrazek) problem nadal istnieje.. w sobotę biorę się za świece ps. to jest normalne że EVAP wydaje dzwięk "tykania" przez cały czas?
przem8 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) 28 minut temu, dawidreclaw94 napisał: przez cały czas? Jak tyka to znaczy, że działa i tak ma być Ten zaworek odmy rzadko się psuje. Logi coś by może powiedziały, a tak to wymienisz w c**j części bez efektu ? Edytowane 14 Marca 2019 przez przem8
dawidreclaw94 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 Zaworek wymieniłem bo był już wcześniej pękniety i klejony silikonem - szwagier się upierał, że to może być to Mogę jakoś logi sam zrobić? Mam kabel OBD2 ale mój program SDPROG nie ma zbyt dużo opcji a po skasowaniu błędu "check engine" ten błąd nie pojawia się ponownie mimo, że przejehałem kilkadzięsiąt KM.
przem8 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 W podanym wcześniej poście masz co i jak, a vag/vcds jest do pobrania na forum. Nie wiem czy ten kabel co masz jest kompatybilny z vag/vcds.
dawidreclaw94 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Problem rozwiązany (przynajmniej póki co) - wymienione 4 świece na boscha - 1 cewka MAPCO auto działa prawidłowo na zimnym i rozgrzane oraz na benzynie i na gazie.
dawidreclaw94 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 mała aktualizacja tematu: nie kupujcie nic co nie jest boschem z elektroniki lub kupujcie na własne ryzyko nowa cewka MAPCO wywalała cały czas błąd na cylindrze - zmieniłem ją na nową cewkę boscha i jak ręką odjął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się